Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Flashback #35 üzenetére

    'Azért kellett emelni a kocsit árát hogy a kevesebb eladott darabszámból is meglegyen a profit bevétel ami kell a cég további működéséhez, profithoz a fizetőképesség fenntartásához.

    A profit, a bevételből levont működéshez szükséges költségek eredménye. A levonás tartalmazza a közvetlen költségel mellett, az adó jellegű költségeket és az amortizációt. Valamint a kutatás és fejlesztés kiadásait.

    Az áremelés mértékét normáliséknál, a bevétel maximalizálása állítják be. Arra kalkulálnak, hogy a fogyasztás csökkenésének mértéke ne csökkentse a bevételt az elméleti maximum alá jelentősen. Ezekben a problémás időkben.
    Ha nincs keresletet befolyásoló, harmadik féltől származó torzító tényező, akkor a profit maximalizálás a cél.
    Hiába lehetne több terméket eladni olcsóbban, ha a gyártókapacitás már teljesen le van terhelve. A kapacitás növelésnek költsége és a kalkulálható többlet eladás mértéke egyensúlyban kell maradjon. A sohasem megtérülő befektetés csak pénzkidobás.

    A költségcsökkentés egyik legegyszerűbb módja a fejlesztési költségek lefaragása. Ezt játszotta el az Opel, amikor az eladások csökkenni kezdtek. Ennek a levét itta meg azzal, hogy lemaradt a többiek mögött.
    Önerőből nem tudott talpra állni. (Az eladás csökkenés értelmetlen minőség rontás romlás eredménye volt.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák