Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz MaCS_70 #10 üzenetére

    "Ha most eltekintünk az olyan (egyébként nem mellékes) tényezőktől, hogy melyik földrészen mennyiért dolgoznak neki a munkások, ..."

    Eltekinthetsz tőle.
    Nem nagyon lehet a gazdasági régiók között kész vagy félkész jármű terméket gazdaságosan mozgatni. Ezért gyártják a járműveket az adott régión belül. Néhány éve ment a védővám hiszti, ami tovább rontotta a helyzetet.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Flashback #35 üzenetére

    'Azért kellett emelni a kocsit árát hogy a kevesebb eladott darabszámból is meglegyen a profit bevétel ami kell a cég további működéséhez, profithoz a fizetőképesség fenntartásához.

    A profit, a bevételből levont működéshez szükséges költségek eredménye. A levonás tartalmazza a közvetlen költségel mellett, az adó jellegű költségeket és az amortizációt. Valamint a kutatás és fejlesztés kiadásait.

    Az áremelés mértékét normáliséknál, a bevétel maximalizálása állítják be. Arra kalkulálnak, hogy a fogyasztás csökkenésének mértéke ne csökkentse a bevételt az elméleti maximum alá jelentősen. Ezekben a problémás időkben.
    Ha nincs keresletet befolyásoló, harmadik féltől származó torzító tényező, akkor a profit maximalizálás a cél.
    Hiába lehetne több terméket eladni olcsóbban, ha a gyártókapacitás már teljesen le van terhelve. A kapacitás növelésnek költsége és a kalkulálható többlet eladás mértéke egyensúlyban kell maradjon. A sohasem megtérülő befektetés csak pénzkidobás.

    A költségcsökkentés egyik legegyszerűbb módja a fejlesztési költségek lefaragása. Ezt játszotta el az Opel, amikor az eladások csökkenni kezdtek. Ennek a levét itta meg azzal, hogy lemaradt a többiek mögött.
    Önerőből nem tudott talpra állni. (Az eladás csökkenés értelmetlen minőség rontás romlás eredménye volt.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák