Új hozzászólás Aktív témák

  • Ryder62

    őstag

    válasz Fratello #15 üzenetére

    Először is tisztázzunk: NV az és nem NW!

    Második, az engine totál - értsd 100%-ban - ugyan az mint ami a Fallout 3 alatt volt. New Vegasban legalább még instabilabb lett.

    Főszál valóban unalmas de most komolyan, egy sandbox RPG-ről beszélünk.

    "„open-world” világtérkép (ez volt a legrosszabb)"

    Szóval ha jól értelmezem, az a bajod hogy kapsz egy fullos játékteret amit több száz óra felfedezni. Ahol a pálya tömve van érdekességekkel, objektumokkal stb. Ellenben a full üres sivatagban mekkora jóság bolyongani.

    Nézzük más szemszögből: téged jobban szórakoztat ha kitesznek a sivatag kellős közepére ahol nincs semmi ellenben egy olyan pályával ami tele van épületekkel, romokkal és van mit fölfedezni, bejárni?

    Telepítetted a World of Pain-t a játékhoz? Gondolom nem. Na az megmutatja hogy kellett volna kinéznie a new vegasnak.
    ("Adds 114 new & intense locations to the wasteland filled with enemies and loot.")

    A nagyszerű quest rendszer nem ér semmit miközben az interiorok 1 perc alatt bejárhatóak, unalmasak - barlangok, barlangok és még több barlang - nincs semmi loot, és érdektelen. Üres sivatag, nincs egy darab ellenség sem. De van mit csinálni ja, tele van olyan questtel ami keresztül rángat a fél pályán csak azért hogy felvegyél egy tárgyat vagy beszélj valakivel hogy aztán megkaphasd a "quest complete"-t.

Új hozzászólás Aktív témák