Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Ez így igaz, de.. De youtube-on sokkal kifinomultabb módszer van a látogatottság / nézettség mérésére, mint TV esetében.
Ugye TV esetében van egy párezerfős reprezentatív minta aztán csókolom. Azt felszorozzák országos átlagra és kész is.
Na de youtube-on 1-1 csatorna vagy konkrét videó nézettségét elég széles skálán lehet mérni, elemezni, ábrázolni. Hiszen itt a nézettség is elég pontosan mérhető, ahogy a nézők adatai is mérhetőek.A lényeg amit mondani akarok, hogy szerintem a TV és az abban zajló reklámok szerepe mára már kissé túlértékelté vált. Csak ezt nem biztos, hogy kitudják mutatni hiteles és pontos adatokkal. Mert ugye kifogja megmondani neked, hogy a híradó előtti / utáni / közbeni reklám idején hányan ülnek a képernyő előtt? És nem mondjuk épp a wc tolják ki magukból az ebédet, vagy bagóznak az erkélyen. Mert én mondjuk ezt szoktam (bagózni az erkélyen).
Mert ilyen esetben az a reklám - legyen akármilyen főműsoridőben is - semmit nem ér, gyakorlatilag pénzkidobás.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest