Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Cathfaern #49 üzenetére

    Felhö esetén függsz a saját it-s gárdádtól, mert a kliensoldali problémák megoldása sem megy vpn-en keresztül minden esetben, pl. monitort úgy még nem lehet cserélni, a netszolgáltatód szakembergárdájától, még pár netszolgáltató szakembergárdájától, a felhöadó szakembergárdájától. Ha meg valami bajod van, a saját adatrendszer esetén a te embereid ismervén a rendszert meg tudják oldani, de a szolgáltató bolgár, kolumbiai, indiai supportja csak a fejét vakargatja két órán át, mit is akarsz te épp. Fokozván mindezt azzal, esetleg a szolgáltató oldal éjjel van, mikor kevésbé figyel a rendszererére, neked meg masszívan munkaidö.

    A saját vs. felhö it rendszer rendelkezésre állása pedig definitíve nem lehet azonos, s nem a felhö javára áll a mérleg.

Új hozzászólás Aktív témák