Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz bambano #17 üzenetére

    Abszolút nem értek egyet. Ha egy adott címen elérhető X szolgáltató, aki 2 év hűséggel ad egy csomagot mondjuk 10000 Ft-ért, majd elérhetővé válik Y szolgáltató, aki hűség nélkül adja erősen hasonló csomagját mondjuk 6000 Ft-ért, akkor X még kb. 2 évig nem kényszerül emiatt árcsökkentésre az adott ügyfeleknél, mert sikeresen magához kötötte őket a hűségszerződésével. Ez az árverseny korlátozása, és a Telekom-nak többek közt ezért olyan nagy szerelme a hűségszerződés.

    Az ügyfél megszerzésről pedig annyit, hogy nem a monopol helyzettel kell megszerezni az ügyfelet, aztán hűséggel magához kötni, hanem jó ár/érték arányú csomagokkal. Ez a Telekomra abszolút nem jellemző.

    (#20) cinemazealot: "1.1. ...annyi különbözetet, mintha az elmúlt 15 hónapot hűségidő nélkül szerződtem volna."

    UPC-nél is van ilyen lehetőség. Sőt, az online ügyfélszolgálat oldalán pontosan ki van számolva, hogy mennyit kellene fizetni, ha a megtekintés időpontjában felmondaná az ügyfél a hűségszerződést. Régebben voltam náluk 2 éves hűségszerződéssel. Egyszer kíváncsiságból megtekintettem: Csak a TV szolgáltatásra 121 ezer forintot írt. Köszönöm. Én ebből a "lehetőségből" nem kérek. :N

    [ Szerkesztve ]

    Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

  • zolee001

    őstag

    válasz bambano #17 üzenetére

    Ez hogy is van?
    Megszerzés (reklám kampány pl rendben) aztán hüséget köt ugye ,onnastol milyen költségei is vannak a szolgáltatoknak?
    Ja hogy szolgáltatni is kell a befolyt elöfizetési dijért,az valoban költség ez igaz.
    Egyébként ha törvényileg lesz max 1 év akkor is idövel beállnak az árak egy szintre,legyen piaci verseny és hulljon a férgese

Új hozzászólás Aktív témák