- AliExpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Proxmox VE
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Amazon Prime Video
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
A hűségidő mindig is csak arra volt jó, hogy korlátozza az árversenyt. Ha a vezetékes szolgáltatásokat vesszük figyelembe, akkor elmondható, hogy - főleg vidéken - sok helyen csak a Telekom szolgáltatása érhető el. Ez esetben a hűségidő egyetlen haszonélvezője a Telekom, mert ha esetleg jönne egy másik szolgáltató (pl. Digi), ami hűségidő nélkül is jelentősen olcsóbban kínálja a szolgáltatását, akkor a szerencsétlen ügyfél nem tud - azonnal - átváltani, mert röghöz köti a hűségszerződés. Ha nem lenne egyáltalán hűség, akkor a Telekom kénytelen lenne versenyezni az árazásaival. Tehát mire jó a hűség, ha nem az árverseny korlátozására?
Abban az esetben pedig, ha nem jön az adott Telekom monopol területre új szolgáltató, megint ugyanott vagyunk: felesleges a hűségszerződés.
Az pedig, hogy a Telekom azt nyilatkozta, hogy az esetben, ha csak 1 év hűségidőt lehet kötni a jövőben, és annak lejárta után nem kell újat vállalni, akkor nem tudják biztosítani az ügyfelek számára a kedvezményes árakat ... ritka tapló hozzáállás. Szerencsére erre is gondoltak a tervezetet benyújtók: "a szolgáltatók legfeljebb egy év hűségre kötelezhetnék az előfizetőket, akiknek annak lejárta után nem érhet hátrány, vagyis az új előfizetőkéhez hasonló feltételekkel hosszabbíthatnák meg, ezúttal már további röghöz kötés hűségidő vállalása nélkül az előfizetésüket."
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
őstag
Abszolút nem értek egyet. Ha egy adott címen elérhető X szolgáltató, aki 2 év hűséggel ad egy csomagot mondjuk 10000 Ft-ért, majd elérhetővé válik Y szolgáltató, aki hűség nélkül adja erősen hasonló csomagját mondjuk 6000 Ft-ért, akkor X még kb. 2 évig nem kényszerül emiatt árcsökkentésre az adott ügyfeleknél, mert sikeresen magához kötötte őket a hűségszerződésével. Ez az árverseny korlátozása, és a Telekom-nak többek közt ezért olyan nagy szerelme a hűségszerződés.
Az ügyfél megszerzésről pedig annyit, hogy nem a monopol helyzettel kell megszerezni az ügyfelet, aztán hűséggel magához kötni, hanem jó ár/érték arányú csomagokkal. Ez a Telekomra abszolút nem jellemző.
(#20) cinemazealot: "1.1. ...annyi különbözetet, mintha az elmúlt 15 hónapot hűségidő nélkül szerződtem volna."
UPC-nél is van ilyen lehetőség. Sőt, az online ügyfélszolgálat oldalán pontosan ki van számolva, hogy mennyit kellene fizetni, ha a megtekintés időpontjában felmondaná az ügyfél a hűségszerződést. Régebben voltam náluk 2 éves hűségszerződéssel. Egyszer kíváncsiságból megtekintettem: Csak a TV szolgáltatásra 121 ezer forintot írt. Köszönöm. Én ebből a "lehetőségből" nem kérek.
[ Szerkesztve ]
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
őstag
"az egyetnemértésedet kifejezheted azzal, hogy nem kötsz szerződést"
Vagy kötök szerződést olyan szolgáltatónál (mint amilyennél most is vagyok), ahol hűség nélkül jóval olcsóbban megkapom ugyanazt a szolgáltatást, mint máshol 2 éves hűséggel.
Pár szóban utoljára a véleményem: A hűségszerződés lejárt lemez. Jó árképzéssel kell megtartani az ügyfélt, nem láncra veréssel. Szurkolok, hogy egy jó tervezetet nyújtsanak be, és fogadjanak el (bár kétlem, hogy sikerül nekik).
[ Szerkesztve ]
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest