Új hozzászólás Aktív témák

  • fecus

    őstag

    Rendeltem egy USB3-as hosszabbító kábelt (papa-mama). Már van itthon egy évekkel ezelőttről.

    A régi 1GB/s-el tolja a külső tápos külső HDD-ről, az új csak 420-430MB/s-el. Nyilván rossz minőség, vagy átverés és csak az USB2 erek vannak bekötve benne.

    A kérdésem: Indítottam egy Contact Seller -> kiválasztottam: I received an item that wasn't as described -> De utána már csak Just request a refund. van.

    Ezt kell indítanom vagy rossz irányba mentem el?
    Gondolom partial refundot kérhetek becsülettel, mert ez csak egy USB2-es kábelt ér, de arra meg nem volt szükségem?
    Az újraküldésnek nincs sok értelme.

    "Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi

Új hozzászólás Aktív témák