Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amargo

    addikt

    válasz stevve #163 üzenetére

    "Tájékoztatás alatt azt értem, hogy ha késik egy vonat, nem mondanák be, hogy 120 perc, hanem 10 percenként emelgetik."

    Van egy kollégám, aki minden fejlesztésre azt mondja, hogy 100 enap. Ha leáll a vonat, bármilyen - és ez fontos! -, hogy saccolod meg a pontos késést? Teszem azt elgázolnak valakit és oda írod, hogy 3 órás késés, majd 1 óra múlva begördül?
    Az utastájékoztatás szerintem is rettentő.. van, hogy félnek megmondani, a tényeket, mert az utasok velük kezdenek el acsarkodni.

    "A késéseket a MÁV okosan csinálta, jegyvisszaváltás arcpirítóan hosszú késések után van csak." Késésekről: 1, 2.

    szerk:
    "a pénztáros kioktatott vagy 10 embert, hogy neki most telefonáltak: nem jár vissza helyjegy, mert a majd' egy órás késés indoka: "technikai okok"."
    Az én olvasatomba járt volna kártérítés :)

    ui.: Azt tudtátok, hogy a google api memóriát szivárogtat? :)

    [ Szerkesztve ]

    “The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

  • ro_bert17

    őstag

    válasz stevve #163 üzenetére

    "két jegyet adnak el egy helyre" - ilyennel mikor találkoztál utoljára? Én már vagy 6 éve.
    tájékoztatás - folyamatos kivizsgálások, intézkedések vannak utaspanasz, vagy belső kivizsgálást követően.
    "Szerintem egyértelmű, hogy el akarják sorvasztani egy zsíros privatizáció reményében." - nem hiszem el, hogy ezt is komolyan írod? Van olyan része, ami eleve nem eladható. A többi szervezet közül, Te, mint sok-sok pénzzel rendelkező befektető, melyikért adnál pénzt?
    És sorolhatnám...
    Megértem én a negatív tapasztalásokat, hiszen nekem is van benne részem bőségesen. Gyerekkorom óta rendszeresen vonatozok, így még viszonyítási alapom is van. De a már megint nincs rajta sapka hozzá állás, szerintem nem méltó hozzánk.

Új hozzászólás Aktív témák