Új hozzászólás Aktív témák
-
ro_bert17
őstag
Huncut mód a gysev, meg a nemzetközi járatok nem szerepelnek a térképen. Ez utóbbi rendesen kipirosozná az egészet.
(#7) lapa: -
ro_bert17
őstag
Természetesen nagy általánosságban értettem. Autópálya van már az egyik szomszéd wc-jétől, a másik szomszéd wc-jéig. Eközben meg az európaibb közlekedési formákat elhanyagoljuk. Persze ha nem lenne ennyi autópálya, mondjuk az is baj lenne. Meg az is baj, ha olyan mellékvonalat kell bezárni, ahol megoldott más gazdaságosabb közlekedés.
Elhanyagoltak a budapesti fejpályaudvarok. A gödöllőit mindjárt felújították 1,34 millió euróért. El lehet rajta gondolkodni, hogy ez vajon a MÁV-on múlik-e, vagy más valakin. Persze biztos sokan reklamálnának, hogy miért kell milliárdokat költeni ezekre, meg korszerűbb vonatokra, amikor kátyusak a budapesti utak, és az önkormányzati iskolák meg nem tudnak ebédet fizetni a gyerekeknek.
Ezt úgy számolta ki a gúgli, hogy beütöttem Bp. Nyugati - Debrecen vasútállomást.[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
válasz Cathfaern #110 üzenetére
"Ausztriának 10%-al kisebb a területe, ellenben 16%-al több autópályája van, pedig ott még kicsit macerásabb is utat építeni." - most erre, meg az elejére mit mondjak? Szerintem hülyére ragoznánk ezt a témát is ezredjére, kiegészítve a bécsben legalább 10-szer annyi bicikliúttal.
(#113): ez a P+R itt van Budapesten??[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
-
ro_bert17
őstag
válasz Kassadin #122 üzenetére
Természetesen azt írsz le egy fórumban, amit csak akarsz, ha az nem ütközik az alapelvekkel.
Viszont javaslom, hogy egy kicsit olvass utána a magyar vasútnál történő beruházásoknak, fejlesztéseknek, munkálatoknak, stb. és akkor nem ezeket fogod írni a fórumokban. Ha majd lesz némi rálátásod, akkor hidd el, változni fog az álláspontod.(#124) stevve: bakker komolyan mondom, mintha nem egy országban élnénk. És ha most én, vagy bárki más elkezdi sorolni az eredményeket, fejlesztéseket, azokat milliárdos intézkedéseket, ami a feneked, pardon a kerekek alatt vannak, csak Te azt észre sem veszed? Ez esetben kinek van igaza? Mindenkinek? Senkinek?
Csak az utolsó példádra: pl. írtál már panaszos levelet a MÁV-nak?[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
"Pech, hogy nem vagyok a bakter fia" - hidd el, ha az vagy sem tudod megtenni a Bp. Debrecen távot másfél óra alatt.
"Nekem az nem európai közlekedés, hogy beülök a böszme járgányba és magasan, nagyon sokkal olcsóbban és fele idő alatt jutok el pl. a szüleimhez látogatóba, mint vonaton." - nekem már igen csak a nap vége van, és ne haragudj, de abszolút nem értem mit szeretnél ezzel mondani.
Szerk: Vagyis a #136-ot olvasva sejtem. A tudatosságot közelíteni kellene a környezettudatosság felé. Valakinek ezt el kell kezdenie.[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
Semmi köze? Azért németországban sem aranyrúd a sínpár. Vagy egyszerűen nem értem mire gondoltok ilyenkor? Angliában nem pisilnek a wc mellé a vonaton? Vagy párizsban nincs csöves a pályaudvar környékén?
Gondolom az arányokkal van gondotok. Lehet matekolni, meg politizálni de azzal nem sokat tennénk ehhez a topikhoz.
"Nekem a lakóhelyem is sokkal közelebb van (időben és távolságban is) az autópálya végéhez, meg a szokásos utazási célpontjaim is" rajtad kívűl laknak még páran az országban, akik nem autópálya mellett élnek.
Ha sergejt, meg bz-t látsz, azokról készíts fotót mert nem sokáig lehet őket már látni sajnos. Dízelüzemű villamos mozdony pedig szerintem mindenhol van. Matekból mindig is gyenge voltam, de szerintem n-esíthejük őket, amíg összeszámoljuk a velük egyenlő kamionokat, buszokat.
(#140) klambi: nah bravo! Ennyiből?Szerk: egyébként itt mindenki csak a családdal kirándulgatni használja az autót? Egyedül dolgozni menni (hosszabb távra is), országok közt is akár, már senki sem?
[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
"két jegyet adnak el egy helyre" - ilyennel mikor találkoztál utoljára? Én már vagy 6 éve.
tájékoztatás - folyamatos kivizsgálások, intézkedések vannak utaspanasz, vagy belső kivizsgálást követően.
"Szerintem egyértelmű, hogy el akarják sorvasztani egy zsíros privatizáció reményében." - nem hiszem el, hogy ezt is komolyan írod? Van olyan része, ami eleve nem eladható. A többi szervezet közül, Te, mint sok-sok pénzzel rendelkező befektető, melyikért adnál pénzt?
És sorolhatnám...
Megértem én a negatív tapasztalásokat, hiszen nekem is van benne részem bőségesen. Gyerekkorom óta rendszeresen vonatozok, így még viszonyítási alapom is van. De a már megint nincs rajta sapka hozzá állás, szerintem nem méltó hozzánk. -
ro_bert17
őstag
Dehogy kell magyarázkodni. Senki sem vonta kétségbe a negatív tapasztalásod. Csak a nem tényeken alapuló, általánosítással vegyült dezinfó nincs helyén.
Két jegyet nem tud kiadni a rendszer egy helyre. Én is szoktam figyelni ezeket a beszélgetéseket, aztán a végén kiderül, hogy nem is egy kocsiról beszélnek. Szerintem ez érv.
Egyszer volt dolgom IKEA panaszkezeléssel. Semmi extra. Az utóbbi napokban volt pl. a samsonite-al. Mit ne mondjak, enyhén szólva sincsenek a helyzet magaslatán. Ettől még nem balkánozom le őket.
Az összeesküvés elméletek terén tényleg naív vagyok. Ha amargo gysev-es példáját említed elfogadom, de más esetben nem találok benne rációt. Vannak kutyább esetek is, de ahogy többször próbáltam érzékeltetni, ezek már rég nem MÁV szintű döntések. Kb. annyi beleszólásuk van benne, mint a 70eFt-ot kereső pénztáros néninek. -
ro_bert17
őstag
A hsz-ed végével kb. egyet értek.
(#178) Kassadin: most meg majd vissza akarják vásárolni, amikor a rail cargo austriának sem megy a szekér. Logikus. Ez szintén nem máv döntés.
(#189) Mr.Csizmás: záhonyig több mint 10 helyen áll meg az ic. Szegedig meg.... Ez is mind önkormányzati presszióra. Nah bravo.