Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz Mr.Csizmás #90 üzenetére

    Elég rusztikus, én is arra tippeltem, hogy az lehetett a régi pénztár. Az előcsarnok viszont gyönyörű, csak kihasználatlan.
    De nem is a kinézettel van bajom - az egy dolog. Bár mondjuk elég gáz, hogy ott a támasztógerendák között kell várakozni.
    A baj azzal van, hogy _mennyit_. Alig vannak, mégis órákat kell várni. A pénztárosok nagy része alig beszél külföldi nyelven, azt is makogva. Elmondod mit akarsz, percekre eltűnik, stb.

    (#94) Mr.Csizmás: biztos, hogy csak lesz? Barátnőm apja múlt héten teljesen úgy beszélt róla, mintha már menne így vonat. Csodálkoztam is, de hát mondom magamban, ő tudja. Aztán lehet, hogy ő már erről az új dologról beszélt úgy, mintha már aktív lenne, mondván ez mindenképp így lesz.
    De reméljük jó sokat faragnak majd vele. A mozdony-szerelvénycserén baromi sokat gyorsítottak az utóbbi években (gondolom a villamos átállás miatt), de ha be sem benne Bobára, azon igen sokat lehetne spórolni.
    Meg igazából azt nem értem, miért kell megállni még mindig minden szénaboglyánál.
    Lenne Zalaegerszeg, Veszprém, Sz.fehérvár, Bp, és kész. A köztes állomásokon lévő forgalmat meg helyi személyvonatokkal meg lehetne oldani, a gyorshoz igazított átszállásokkal. (Devecser, Hajmáskér, meg ilyenek)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák