Új hozzászólás Aktív témák
-
vince
őstag
válasz Mr.Csizmás #150 üzenetére
Mindenesetre ha valami menetrendféléd van, jöhet, akár privátban is
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
Mr.Csizmás
félisten
hát némi felhajtással tudnék szerezni szolgálati menetrendet, de pont hogy semmit nem érnél vele, pl. be van írva 13.50/14.02 szentgálon a 89306 sz. tehervonat (példa), ami ma elment 15.07-kor, tegnap elment hajnalban, és hasonlók.
szóval nagyjából anarchia van ezen a téren, attól függ, hogy hol várakoztatják meg, határon hogy adják át, egyáltalán mikor indul el a kikötőből/akárhonnan...
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
vince
őstag
válasz Mr.Csizmás #152 üzenetére
köszi., akkor marad a próba - szerencse Szeretünk üldögélni ott, nyugis hely, ha nagyon unjuk magunkat, áttekerünk a nyolcas mellé és kamionokat meg teherautókat nézünk, nyáron motorokat is. Jó dolog kisfiús apukának lenni
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
Rommel6600
őstag
Az eszámla tök jó, a térképes ugyanez meg eddig is létezett, csak iemig-nek (vagy mi a frásznak) hívták. De most legalább jó pár millióért sikerült átnevezni a rendszert (úgyis az átnevezések korát éljük) az adófizetők költségén...
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Rommel6600 #154 üzenetére
ööö, csak külsőre hasonló, van jópár különbség az eddig verziókhoz képest, aminek a nagyrésze nem is látszik a "civileknek". a fejlesztések a belsős, üzemi rendszert is érintették
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Rommel6600
őstag
válasz Mr.Csizmás #155 üzenetére
"a térképes információs rendszer kifejlesztése 15 millió forintba került, a több vasúttársaság adatait tartalmazó központi információs adatbázis kialakítása és üzemeltetése 150 millió forintot, az okostelefonhoz kapcsolódó fejlesztések pedig 12,9 millió forintot tesznek ki."
"van jópár különbség az eddig verziókhoz képest, aminek a nagyrésze nem is látszik a "civileknek". a fejlesztések a belsős, üzemi rendszert is érintették"
Akkor meg pláne: nekem mint "civilnek" mégis minek kéne örülni?
FYI: Az okostelefonos fejlesztéssel nincs bajom, csak a többivel.(Akár azt is írhattam volna, hogy ismét sikerült elköltenie egy csomó pénzt a mávnak és semmi látszatja...)
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Rommel6600 #156 üzenetére
pl. az idegen (railjet, szlovák, taurus) mozdonyok által húzott vonatok is megjelennek a térképen, a késés info megjelenítése már szinkronban van a térképen a tér-idő viszonylatban (eddig rákattintottál a pöttyre, és behozta egy másik adatbázisból a vonat adatait), meg ilyen apróbb dolgok.
valszeg ezzel összefüggésben lett fejlesztve az ETCS/ERTMS rendszer is. (több vasúttársaság adatai-adatbázis)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
hemaka
nagyúr
Ez aztán hiányzott, mint egy falat kenyér...
-
BiP
nagyúr
válasz Rommel6600 #156 üzenetére
Jaj, ne kezdjük már megint. Tessék visszaolvasni.
Aki csak fanyalogni tud, annak jelzem, hogy 1. nem kötelező használni 2. lehet autót venni 3. ha csődbe megy a máv, akkor nem ettől az 'aprópénztől' fog.
-
Polllen
nagyúr
Ettől még nem lesz 100 perc az út, ha mindenhol szabályosan közlekedsz... Ofc nincs jelentősége, csak nem tudom miért kukacoskodsz 10-20 percen... No meg azon, hogy helyzetfüggően lehet-e a vonat olcsóbb vagy sem... Lehet. Pl. Ercsi-Kelenföld...
Amúgy én is kalandozok kicsit... 10 percre lakom gyalog a vasútállomástól és nem vagyok a bakter fia...
Nem mellesleg mindig a családi utazással jöttök... Igen, ott valóban verhetetlen kényelemben, gyorsaságban és sok esetben árban... De a többség vajh dolgozni jár naponta autóval és egyedül vagy esetleg családi utazgatásra... (azt bele se vettem szándékosan, hogy a munkábajárásnál mennyit térítenek tömegközlekedés és autó esetében, de lehet még kicsit fel tudjuk pörgetni a topikot értelmetlen példálózással... )
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
amargo
addikt
"A WC mindenhol hányingert keltő, a legtöbb járat késik, tájékoztatás 0, empátia 0, panaszkezelés -1."
Még Sopronban láttam, amikor is a késett IC begördült és az utasok rohamszerűen vérben forgó szemekkel nekirontottak a pénztárosnak, azaz arckifejezés belém ivódott, amikor tudod, hogy te nem tehetsz róla és még is minden szart te kapsz.. szerencsétlent abban a pillanatban nagyon tudtam sajnálni.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
nagyúr
Igen, ezek közlekednek Győr felé és a Balcsi egyes részeire. Ezek jók, csak kevesen vannak.
ro_bert17:
Nem azt mondom, hogy nem javult a MÁV, de bizonyos dolgokban még mindig balkáni. Tájékoztatás alatt azt értem, hogy ha késik egy vonat, nem mondanák be, hogy 120 perc, hanem 10 percenként emelgetik. Ha nem jár, meg sem mondják, miért. A hetek viharai miatt volt példa arra, hogy este 9-kor a pusztában állt a vonat és sem azt nem tudtok, hogy és mikor vagy mivel jutunk tovább, sem azt, hogy egyáltalán miért állunk.
A késéseket a MÁV okosan csinálta, jegyvisszaváltás arcpirítóan hosszú késések után van csak. Olyan miatt, hogy két jegyet adnak el egy helyre, nincs fűtés decemberben (IC-n), nincs világítás este, nem jár semmi, csak lecseszés, mert zavarom a pénztáros nénit. Ha meg mégis jogos a panasz, hónapokig tartó papírozás után lehet eredményt elérni. Röhej. Írtam már nekik sajnos.
Kelenföld? Meddig is épült (és épül)? A Keletivel mi lesz vagy a lerombolódott vidékiekkel (nagyobb városok is)? Persze, vannak példák, de ettől még nem fordul át pozitívba a közhangulat. A WC-k állapota is kriminális, pedig ez nem igényelne milliárdokat.
Szerencsére a kalauzok hozzáállása egyre jobb, de én nem védeném ilyen hevesen a céget. Szerintem egyértelmű, hogy el akarják sorvasztani egy zsíros privatizáció reményében.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
lejárt a mod
Sajnos a pénztáros van a kirakatban. Én ha háborgok is, mindig kedvesen teszem elsőre, de volt már olyan levélváltásom, amiben majdnem lehülyéztek és olyan is, hogy a pénztáros kioktatott vagy 10 embert, hogy neki most telefonáltak: nem jár vissza helyjegy, mert a majd' egy órás késés indoka: "technikai okok". Viszont utaztam már külföldön is párszor és sajnos szakadéknyi a különbség.
Szeretek vonatozni, de szerintem a hazai helyzet messze áll a jótól még (megjegyzem, 90-ben is vonatoztam, látom a változásokat).
-
amargo
addikt
"Tájékoztatás alatt azt értem, hogy ha késik egy vonat, nem mondanák be, hogy 120 perc, hanem 10 percenként emelgetik."
Van egy kollégám, aki minden fejlesztésre azt mondja, hogy 100 enap. Ha leáll a vonat, bármilyen - és ez fontos! -, hogy saccolod meg a pontos késést? Teszem azt elgázolnak valakit és oda írod, hogy 3 órás késés, majd 1 óra múlva begördül?
Az utastájékoztatás szerintem is rettentő.. van, hogy félnek megmondani, a tényeket, mert az utasok velük kezdenek el acsarkodni."A késéseket a MÁV okosan csinálta, jegyvisszaváltás arcpirítóan hosszú késések után van csak." Késésekről: 1, 2.
szerk:
"a pénztáros kioktatott vagy 10 embert, hogy neki most telefonáltak: nem jár vissza helyjegy, mert a majd' egy órás késés indoka: "technikai okok"."
Az én olvasatomba járt volna kártérítésui.: Azt tudtátok, hogy a google api memóriát szivárogtat?
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ro_bert17
őstag
"két jegyet adnak el egy helyre" - ilyennel mikor találkoztál utoljára? Én már vagy 6 éve.
tájékoztatás - folyamatos kivizsgálások, intézkedések vannak utaspanasz, vagy belső kivizsgálást követően.
"Szerintem egyértelmű, hogy el akarják sorvasztani egy zsíros privatizáció reményében." - nem hiszem el, hogy ezt is komolyan írod? Van olyan része, ami eleve nem eladható. A többi szervezet közül, Te, mint sok-sok pénzzel rendelkező befektető, melyikért adnál pénzt?
És sorolhatnám...
Megértem én a negatív tapasztalásokat, hiszen nekem is van benne részem bőségesen. Gyerekkorom óta rendszeresen vonatozok, így még viszonyítási alapom is van. De a már megint nincs rajta sapka hozzá állás, szerintem nem méltó hozzánk. -
nagyúr
"Teszem azt elgázolnak valakit és oda írod, hogy 3 órás késés, majd 1 óra múlva begördül?"
Nyilván nem ezekre az esetekre értem, de számos eset van, amikor már a késéskor látható, hogy mennyi lesz. De nem szeretnék magyarázkodni. Többször voltam már mindenféle kapcsolatban a MÁV-val, nem csak vagdalkozok.
A késés utáni visszatérítést azért csinálták okosan, mert például amíg a Keletiből jártak Pécs felé a vonatok, a 10-15 perc volt a minimum késés. Pénz nem jár vissza, viszont egy olyan vonatnál, ami rendszeresen úgy ér be, hogy a pécsi utolsó busz már elmegy, zavaró kezd lenni egy konstans késés. Szerencsére ez a Délibe pakolással megoldódott valamennyire.
"Az én olvasatomba járt volna kártérítés"
Ezért felháborító, hogy az a mondás: most szóltak Pestről, nincs visszaváltás. De a karácsony előtti tömött IC a maga 2-3 fűtött kocsijával is hasonló kategória. Szegény kalauz mindent megpróbált, de akkor legalább a cég lehetne kicsit rugalmasabb.ro_bert17:
Nem értem, miért kellene magyarázkodnom, de legyen:""két jegyet adnak el egy helyre" - ilyennel mikor találkoztál utoljára? Én már vagy 6 éve."
És ez érv? Talán két hete, de szerencsére csak megfigyelő voltam az esetben.
"tájékoztatás - folyamatos kivizsgálások, intézkedések vannak utaspanasz, vagy belső kivizsgálást követően."
És? A kedvesség, megoldásra törekvés, határidők betartása és a felesleges túlbonyolítás elhagyása nem szerepel a repertoárban. Láttál már Ikea panaszkezelést? Fényéves a különbség.
"nem hiszem el, hogy ezt is komolyan írod? Van olyan része, ami eleve nem eladható. A többi szervezet közül, Te, mint sok-sok pénzzel rendelkező befektető, melyikért adnál pénzt?"
Lehet naivnak is lenni. Pazarlás megy és kiszervezések. Felaprózzák, eladják többszörös áron, stb...
"De a már megint nincs rajta sapka hozzá állás, szerintem nem méltó hozzánk."
Ez nem sapka kérdés. Rengeteget vonatozok és nem csak itthon. Én úgy látom, a balkán közelebb van jelenleg, mint a nyugatiak.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
- menetirányítók
- keleti
- szesza, szvörígy helyből 3 fő ok, ami generálja a panaszok 80%-át.
salzburgban felszálltam a vonatra, délelőtt 10kor, egészen tatabányáig pontos volt a vonat, aztán a keletiben meg 10 perc késéssel állt meg...
a keleti meg maga a csőd, az összes forgalmi dolgozójával együtt, egy laza szombati napon nem tudnak 3/4 óra alatt belegózni egy ic szerelvényt a tárolóról, a 6-7 szabad vágány egyikére, mert a belső utasítás szerint annak a 9.-ről kell mennie, amire előbb megérkezik a jócskán késett berlini, amit aztán kihúznak onnan, és betolják oda a miskolci ic-t...
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
amargo
addikt
Így már értem, mire értetted.
ro_bert17:
"Szerintem egyértelmű, hogy el akarják sorvasztani egy zsíros privatizáció reményében." - nem hiszem el, hogy ezt is komolyan írod? Van olyan része, ami eleve nem eladható.
Azért hozzá kell tennem, hogy GySEV-nek megint van egy beruházása a nyugati részben[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #168 üzenetére
Sajnos én sokáig a Keletihez voltam kötve a pécsi vonal miatt... de maga a Pécs felé menő pálya is katasztrófa néhol. Röhej, amikor Kurdnál 20 körül megy a kiránduló IC.
-
ro_bert17
őstag
Dehogy kell magyarázkodni. Senki sem vonta kétségbe a negatív tapasztalásod. Csak a nem tényeken alapuló, általánosítással vegyült dezinfó nincs helyén.
Két jegyet nem tud kiadni a rendszer egy helyre. Én is szoktam figyelni ezeket a beszélgetéseket, aztán a végén kiderül, hogy nem is egy kocsiról beszélnek. Szerintem ez érv.
Egyszer volt dolgom IKEA panaszkezeléssel. Semmi extra. Az utóbbi napokban volt pl. a samsonite-al. Mit ne mondjak, enyhén szólva sincsenek a helyzet magaslatán. Ettől még nem balkánozom le őket.
Az összeesküvés elméletek terén tényleg naív vagyok. Ha amargo gysev-es példáját említed elfogadom, de más esetben nem találok benne rációt. Vannak kutyább esetek is, de ahogy többször próbáltam érzékeltetni, ezek már rég nem MÁV szintű döntések. Kb. annyi beleszólásuk van benne, mint a 70eFt-ot kereső pénztáros néninek. -
nagyúr
válasz ro_bert17 #172 üzenetére
Nem dezinfó. Leírtam konkrét eseteket, járatokat is. Nem tudom, hogy adnak el két jegyet egy helyre (fejlesztőként sem értem), de a kalauz is percekig nézte. Vonat, kocsi, ülés egyezett. Gondolom, az egyik netes vásárlás lehetett, a másik meg offline. Lényegtelen. Bizonyosan nem ez a jellemző.
Gondolom, hogy fröcsögésnek tűnik a mondókám, de sajnos közelebb áll a közhangulathoz, mint a rózsaszín kép. Az Ikea panaszkezeléséről is több tapasztalatom van és nem csak gördülékeny és udvarias az ügyintézés, a problémát igyekszik megoldani. A MÁV nem. Ezen lehetne faragni még.
Sajnos a szándékos pazarlást nem takarják el. Amikor 6 különböző cégen megy keresztül egy WC kitakarítása vagy egy alkatrész beszerzése és a végén többszörös ár jön ki, az gáz. Nem a témába vág, de ugyanígy alaptalan a BKV-nál a bliccelőkre fogni a veszteségüket. ebben a dolgozók nem hibásak, de a vezérrel nem lehet találkozni, csak az ablakban ülővel, aki elvileg azért ül ott, mert a cégét képviseli.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
offline vásárlás nincs, minden helyjegy egy adatbázisból megy ki.
- pénztári gép is a központiba van bekötve,
- online értelemszerű
- ahol kézzel kitöltött ic-helyjegyet adnak, ott meg a területi központba telefonálnak be a kocsi és helyszámokért, ahol kinyomtatják foglalóra, és a pénztár meg leírja a valódi jegyre a számokat.btw. lehet hogy a dátum volt elcserélve?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #174 üzenetére
ja, offline = ablaknál, így értettem. Arra gondoltam, hogy a 19 percnyi foglalás közben/után valahol adhatták el a másikat. Nem tudom, nem látok bele. IC-re adnak egyáltalán helyjegyet kézzel írva? De gáz.
Nem tudom, mi volt a bibi, a kalauz végül nem tudta feloldani, az egyik párnak más helyet kellett keresni.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
maradjunk annyiban, hogy utánanézek, hogy mi is ez a dupla hely, amúgy "offline" helyfoglalás nincs, mindenféleképpen kell az adatbázisból kivenni egy jegyet - aminek ez a hátránya is, hogy egy vonatra egy helyet egyszer lehet eladni - A-B-C-D megy a vonat ma, én veszek a 666.-os helyre egy A-B jegyet, akkor B-C-D szakaszon azt a helyet már nem tudja eladni a gép....osztrákoknál meg működik, hogy egy helyfoglaló cetlin egymás alatt Wien-Linz, Salzburg-Kufstein, Innsbruck-Feldkirch, és ez egy ülőhelyen.
[link] kommentek.
+ a gépi kiadásnál vannak kódok 0-9ig (nem mind érvényes), pl. asszem a 4-es mindig folyosói ülés, 6-os az ablakhoz...persze fülkés kocsira érvényes, viszont termesben is ugyanolyan a számozás
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #176 üzenetére
Azért írtam, hogy offline - megzavaró módon - hogy elkülönítsem a netestől. Nyilván a db ugyanaz mögötte. Az jó, ha rákérdezel, bár mondom, én csak figyeltem, nem láttam a két jegyet. A kalauz reakcióiból az derült ki, hogy mégis megeshetett valahogy. Kb. két hete a pécsi vonalon, a 17:xx IC-n volt.
szerkseztés után:
Köszi, hasznos infók.
[ Szerkesztve ]
-
Speederer
senior tag
Örülök ezeknek az újdonságoknak, csak mint előttem már említették, jó lenne, ha a menetidőből le tudnának faragni egy "kicsit". Konkrétan a Balaton déli oldalára gondolok, ahol 50km/h-s átlag jön ki. (Nk-Bp)
A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!
-
Kassadin
addikt
válasz Mr.Csizmás #179 üzenetére
Mármint melyik félnek? Amúgy meg lényegtelen, itt csak elvekről van szó...Mindent el kell adni, amíg lehet.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Kassadin #181 üzenetére
mindkettő RCA is megszívta, mert a többi priváttal fuvaroztatnak a magyar cégek - mivel árérzékenyek, és ha a floyd, TH, RST akár 2 forinttal olcsóbban is elviszi, akkor már nyert ügy.
piac átrendeződése, ezt kellene a személyszállításnál is.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #176 üzenetére
"aminek ez a hátránya is, hogy egy vonatra egy helyet egyszer lehet eladni - A-B-C-D megy a vonat ma, én veszek a 666.-os helyre egy A-B jegyet, akkor B-C-D szakaszon azt a helyet már nem tudja eladni a gép..."
Ez komoly? És még nem fejezték le azt aki ezt a rendszert megírta? (Infós szemmel mondom)Amúgy szerintem úgy történhet meg az ugyanarra a helyre két jegy, hogy pl. múltkor csornai állomást felújították, és ha jól láttam nem volt áram (vagy csak net), és kézzel írt jegyet kaptam IC-re. Pénztáros ugyan telefonon egyeztetett valakivel, de itt simán emberi tényező befigyelhet.
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Cathfaern #183 üzenetére
komoly, az IC rendszer indulása (early '90s) így van mit mondjak, én is szidtam....péntek....bp-győr-sopron ic....mindenki győrig megy, onnantól üres, de aki győrből menne sopronba...na? a röhej, hogy egy vonat, de a foglalásban 2 vonatszámon fut, 91x a szombathelyi, 93x a soproni....ha nincs hely, lehet kérni a pénztárosnál, ha konkrét vonatszámra kéred a jegyet, feltéve ha ilyen kettéválós vonatokról van szó
a telefonost meg fentebb írtam, a helyjegy ugyanúgy ki lesz nyomtatva/kezelve, csak a területi központban, a te cetlid meg azzal egyenértékű minden szempontból.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #184 üzenetére
Azt sejtettem, hogy ki lesz nyomtatva, de ha a pénztáros elírja? Vagy utána a kalauz utána tud nézni helyben?
Amúgy ha ilyen jó a rendszer, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy pl. az egyszerre beérkező kéréseket nem kezeli jól (~egyszerre érkezik be két foglalás ugyanarra a helyre, akkor elfogadja mindkettő), esetleg egyezőség ellenőrzés van rossz helyen megoldva (bár inkább előbbi, utóbbi esetén nagyon gyakoribbak lennének az ilyen esetek).
-
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #184 üzenetére
"mit mondjak, én is szidtam....péntek....bp-győr-sopron ic....mindenki győrig megy, onnantól üres, de aki győrből menne sopronba...na?"
Én is jártam már így. Egy-egy nagyobb állomáson leszáll a fele a népnek és felszabadul egy csomó hely, amit újra és újra eladhatnának.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
ott vetettem be a vonatszámos dolgot, vagy a közbeváltósat, ha győr-sopronba sikerült jegyet vennem, akkor elémentem a gyorssal győrig, ha meg fordítva, csak csornáig (odáig megy együtt a máv+gysev rész) akkor vagy kallerral megdumálós, vagy megvártam a gyorsot, és akkor ~15 perccel később értem sopronba
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #187 üzenetére
Jó csel.
Pécs felé az a baj, hogy a gyors az nem mérhető az IC-hez sebességben. van 1 óra difi legalább.
-
Mr.Csizmás
félisten
átnevezett személyvonatot akartál mondani?
2003-05-ig volt kb. valódi gyors, ami talán +3-4 helyen állt meg az IC-hez képest....
a záhonyi trend átgyűrűzött oda is, miszerint az elővárosi határtól a gyors álljon meg mindenhol igazi mávos logika, integrált régiós és távolsági személyszállítás címén
---------
pécs-celldömölk személyvonatot akarod mondani?
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #189 üzenetére
Így-így. A balatoni fürdővonat a másik kedvencem.
-
ro_bert17
őstag
A hsz-ed végével kb. egyet értek.
(#178) Kassadin: most meg majd vissza akarják vásárolni, amikor a rail cargo austriának sem megy a szekér. Logikus. Ez szintén nem máv döntés.
(#189) Mr.Csizmás: záhonyig több mint 10 helyen áll meg az ic. Szegedig meg.... Ez is mind önkormányzati presszióra. Nah bravo.
-
karldergroße
senior tag
Szerintem fosabb az új rendszer, mint a régi volt. Mindenhol minimum 3 percet késik a vonat a térképen. Ez azt jelenti, hogy már rég beért, de a térképen csak 3 perc múlva ér oda, és az adat visszamenőleg csak akkor jelenik meg a menetrendben. Ez a régi elvirán gyorsabban frissült, amikor csak számok voltak.
-
amargo
addikt
válasz karldergroße #192 üzenetére
Így szolgáltatnak adatot - vélhetően. Továbbá mivel van egy lekövetés a térképen ezért annak is oda kell érnie, ami meg meg van saccolva - gondolom.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Winner_hun
félisten
Sebességben is igen sokat javult, ez míg betöltött az nem kevés időbe telt.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
HXY
addikt
"Online rendszer" [link]
-
hamyka
senior tag
Szép estét minden fórumtársnak
Na engem az e-számla érdekelne le is írom amit akarok szóval :
- tényleg akkor fizet az ember amikor akar ??/ mi van akkor ha mondjuk 1 csekket 3 hónap múlva egyenlítek ki, problémáznak? van késedelmi díj? milyen farkas törvények vannak vele kapcsolatosan? csekkesnél ugye az van ha túlléped a határ időt sok nappal akkor késedelmi díj = villany,gázosok ezt csinálják
- Nem értem miért nem esik több szó az e-számláról ha annyira jó ha jó
-Létezik olyan bank vagy akármi amit akárhol elfogadnak kifizető helynek, illetve lehet rá utalni lovét, illetve nincs semmilyen díj?: az az se kezelési költség,se kártyadíj, se utalásért díj, se azért hogy kiveszek róla lovét satöbbi,
ha bankot mondtok az is folyószámlának számít? vagy minek számít?
remélem írtok,
írjatok és üdv: Hamyka
ui: azt hozzá teszem hogy jelenleg számlázok, és elegem van abból hogy a gázosoknak fizetek havi 120 ft-ot +ba havonta és még másszak is be érte külön csekken kell kifizetni....... villanyosoknak is nyomom a késedelmi díjat de ők rá teszik a következő csekkre
[ Szerkesztve ]
Comodó új távlatok...........
Új hozzászólás Aktív témák
- XFX Radeon RX580 OC+ 8GB
- Dynaudio Focus 220 hangfalpár
- Új Dell XPS 13 9315 Gyári dobozában, gyári töltőjével i5-1230u(8mag)/16RAM/512SSD/magyar bill.
- Üzletből, garanciával, Lenovo X1 Carbon ,i7-8665U/16GBRAM/512GBSSD FULLHD IPS matt/magyarított bill
- HP ProBook 650 G5 Ezüst i5 8365U/8GB/256GB SSD/Windows 11/HUN BILL - 10% Most Csak 110.150 Forint