Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kisbalazs83

    aktív tag

    válasz Kernel #2317 üzenetére

    Abból gondolom, hogy meghalt az 5éves EXIDE cellazárlattal, mert zöld volt a varázsszem, de annyit se csinált az autó, hogy a mutatók megmozduljanak amikor ráadtam a gyújtást. Ha csak kezd kontakt hiba lenni korrodált csatlakozás miatt az akksinál, akkor csak van előjel. Az nem lehet ilyen. Minden rendben, pöccre indul az autó, aztán meg semmi. Csak az ajtó nyitva visszajelző világított a műszerfalon, aztán annyi. Persze jó lett volna egy multiméter, de éppen nem volt nálam :) Szerintem ahogy az olasz szaki mondta, nem volt megfelelő a töltésem, mert korrodált volt a csatlakozó a generátornál és ezért nem volt elég kraft az autó működéséhez, hiába bikáztuk be. Plusz a zárlatos akksi is vitte el az energiát. Hazajöttem volna én a rossz akksival, max nem állítom le, de nem lehetett menni vele. Kivettem a RHIAG akksit, mégis mikori gyártású. 2015.11 Szóval elvileg nem valakinek vettem az autójába újat én meg megkaptam az övét amíg hazaérek, de ez majdnem 1éves. Ki tudja, hogy volt tárolva. Csináltam képet róla:

    [ Szerkesztve ]

    65JZ1000, 65PUS7506, 55OLED754, FTXF42D

Új hozzászólás Aktív témák