Új hozzászólás Aktív témák

  • jolti05

    őstag

    válasz DigitXT #8550 üzenetére

    Köszönöm szépen a választ!

    Szeretem a dolgaimat nem hamar tönkre tenni, de hát akkor itt van baj.

    Ebből a 20-30km-ből azért igyekszem úgy 10-et 4000rpm körül megtenni (közúton 3-mas, autópályán 4-es), de úgy fest, nem (sokat) segít.
    Én (is) az időt, és a benzint kezdtem el erősen sajnálni.

    Pontosan ez az, hogy többet kellene bírnia az akkunak, innen jött a gondolat, hogy ellenőrzöm majd a generátort, vagy esetleg valami leszívja az akkut. Utóbbit nem tudom még, hogy debugolom.

    Érdemes mindettől függetlenül egy intelligens akkut vásárolnom, és rápróbálni a jelenlegi akkumra?
    Illetve, bikaakku, mi az a kategória, amit már érdemes lehet megvásárolni (annak tudatában, hogy az is elképzelhető, hogy nem, vagy mondjuk egy évben egyszer lesz/lehet rá szükség)?

    Indításrásegítőt főleg azért szerettem volna venni, hogy ha mondjuk időre megyek (megbeszélés, orvos), lecsökkentsem annak lehetőségét, hogy kiesik az autó.

    Aztán persze majd nézegetem, hogy a merülés természetes-e. Bár az is igaz, ahogy használom az autót, nem szokott gond lenni az indítással.

    Az egyébként igaz, hogy ha adott 2 darab azonos mértékig lemerült 60Ah-s akkumulátor, az egyik indítóárama 540A, a másiké 640A, akkor a nagyobb indítóáramú aksi esetében a nagyobb az esély, hogy beindítja az autót?

    A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...

Új hozzászólás Aktív témák