Új hozzászólás Aktív témák

  • Inhouse

    őstag

    válasz draco31 #7911 üzenetére

    Ezeknek a cuccoknak is az akku a rákfenéje. Pár év és vége, utána gazdasági totálkár. Nálunk volt egy ilyen bukta, százszámra kellett őket felszámolni, mert álltó helyükben már használhatatlan lett az akkujuk. A tétel feléhez már a töltő is másfajta volt, már abból is kispórolták az anyagot. Az akku is valószínűleg így járt. Küldött a gyártó kárpótlásként némi pótakkut, annak is rossz volt a jelentős része.
    A benne levő "elektronika" a töltőáramkör, nem engedi túltölteni. Illetve, ha gyenge az akku, akkor tölteni sem. Ha csak indítás rásegítésre kellene, akkor ebből a készülékből elég lenne az akku és a 2 kábel. Ja, az is szép, a csipesz vasból van, a vezeték meg ki tudja, de azon is spóroltak, a egyik felében még annál is vékonyabb vezetővel szerelték. A szigetelés az jó vastag, csak hát ez nem gyújtókábel.
    Gyakorlatilag ez nem tud közvetlenül indítani. Arra való, hogy a merült autó akkujára csiptetve, amíg kiegyenlítődnek a feszültségek (pár perc), talán pumpál bele annyit, hogy elindulhat a motor.
    A lámpája izzós, felejtős.
    A kompresszor az a gagyi piacos kerregős semmi, egy kerékpár gumit is kínszenvedés vele felfújni. A lábpumpát használva már bent vacsorázok, amikor ez még kint kerreg. Ráadásul spiáter öntvény anyagokból van, kopik, törik.

    Ennél egy LiIon-os rásegítő biztosan erősebb, közben kisebb is.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv Inhouse

Új hozzászólás Aktív témák