Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    Megérkezett a micro-200 akkuteszterem. Elég elfogadható adatokat számol.

    Van valakinek még esetleg, akinek van vele tapasztalata?

    DHC-500A2 terhelővillám van, az akkuk egy részét megnéztem vele. Nagyjából ugyanazt "mutatja" mint a műszer,

    Ami számomra meglepő, hogy a 4 telet átélt Electric Power ( 72 Ah, 680 A? rendszeresen vízzel utántöltve, időnként feltöltve) még elég jól bírja magát, illetve a Passat gyári Global ( Rocket 68 Ah, 380 A ) akkuját egész jól rendbe szedtem. ( vízzel utántöltés, töltés-merítés).

    Más fórumon írták, hogy az Exide AGM akkuja ( 70 Ah, 760 A) nem egy sztár. Nos, én is meglepődtem, de tényleg nem a legjobb. Ami érdekes, hogy az Exide EU alacsony ( 72 AH, 720 A) akkuja észrevehetően gyengébb ( autóba, terhelővillán is próbálva), árban szinte ugyanaz, mint az EU magas, úgyhogy azt nem érdemes venni. A 77 AH, 760A Exide akku viszont tényleg jó.

    2011-es Exide Excell 1.4 PDTDI Seatban, még télen is jó volt: ( a 2x10-15 mp-es indítást még simán vitte, ( jeladó hiba miatt tesztelve) de érdekes a műszer cserésnek írja)

    2011-es Passat gyári Global akkuja:

    2017 januárban vásárolt (tartalék, majdani Seat akku lesz), csepptöltőn tartott 72Ah Exide:

    Electric Power, úgy -10 C fokig indította az 1.5 TD II Golfot ( 720 A-nek adtam meg a műszernek, de szerintem csak 680 A)

    A 77 Ah-s Exide premium, 2017.01 hóban vásároltam:

    Exide Start-Stop, 2017.02 hóban vásárolt:

    Évente megmérem és meglátjuk mennyit hervadnak. Az Exide AGM-ben kicsit csalódtam, de remélem azért nem adja meg magát nagyon hamar.
    A Rocket akku viszont elég jónak tűnik. Lehet ő lesz a következő, ha majd cserélnem kell.

    Egyébként van "halott" akku is, amin nézegettem a tesztert, szerintem viszonylag jól mér:

Új hozzászólás Aktív témák