- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen program, ami...?
- Programozás topic
- Mobilinternet
- Apple TV+
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
Már a cikk címét látva biztos voltam benne, hogy fröcsögés lesz a kommentszekcióban, nem csalódtam de a kedvencem a cikkben lévő - amit itt többen is kiemeltek - "kérd el a szomszédtól a kocsit nyaralásra" rész... hát komolyan mondom, majdnem kiköptem az éppen ivott vizet a monitorra legközelebb jelezzétek a bekezdésnél valami villogó giffel, hogy itt trollkodás jön pls.
//
Kicsit komolyra fordítva a szót, ahogy az a kommentekből is látszik, a válasz egyértelmű "nem" az elég-e a hatótáv kérdésre.
- Ahhoz, hogy a kis akkukat pár naponta töltsék a userek, azaz gyakran tudják, ahhoz rendes kiépített infrastruktúra kéne, ami nincs. Tehát még mindig jobb az a variáció, mikor nagy az akku, két okból is: kevesebbszer találkoznak a userek a töltőpontoknál, és a 0-100% közötti töltés is több km-t tesz bele gyorsabban 20-80% között.
- Drágák. Ameddig 8-10 misi addig nem igazán van miről beszélni. Majd mikor jön az e-autó blackfriday és 50% olcsóbbak, na akkor... de akkor is csak ha van elég töltőpont mellé.
- Város a célfókusz, de amíg nincs sok töltőpont, addig max. a külváros, családi-övezetes peremkerültek jöhetnek szóba ahol tudod "otthon" tölteni + munkahelyi töltés. Ugyanis a városban van rengeteg panel, stb. azok hiába laknak "városban", ha nincs töltőpont a közelben akkor technikailag ugyanott vannak, mintha "vidéken" laknának, mert nem fognak kilógatni töltőt az ablakon. (kivéve max. az elvetemült egyének)
Tehát amíg nincs elég töltőpont, addig nagyon szűk réteg a célközönség. Ezt az amúgyis kis réteget felezi a magas milliós ár.
Persze, hogy mondjak valami jót is: halk, "ződ", és szépen gyorsul, fékez.
Továbbá a cikkbe kiemelve negatívumként nekem pl. személy szerint kifejezetten tetszik, hogy próbálnak futurisztikus design-okat adni az e-autóknak (ez persze nem mindig jön össze ízlésesen), ezzel is megkülönböztetve magukat a hagyományostól.. nincs ezzel semmi baj.Én nagyon örülnék neki ha sikerülne a térhódítása az e-autózásnak és láthatóan a jövő afelé megy, ezért minden ilyen cikket elolvasok mégha mobilos-portál is ez, de azért lássuk be, hogy amit a cikk akar az inkább 2030 minimum.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Egérpad topik
- Ford topik
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fotók, videók mobillal
- Nintendo Switch
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen