Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    Már a cikk címét látva biztos voltam benne, hogy fröcsögés lesz a kommentszekcióban, nem csalódtam :D de a kedvencem a cikkben lévő - amit itt többen is kiemeltek - "kérd el a szomszédtól a kocsit nyaralásra" rész... hát komolyan mondom, majdnem kiköptem az éppen ivott vizet a monitorra :) legközelebb jelezzétek a bekezdésnél valami villogó giffel, hogy itt trollkodás jön pls.

    //

    Kicsit komolyra fordítva a szót, ahogy az a kommentekből is látszik, a válasz egyértelmű "nem" az elég-e a hatótáv kérdésre.

    - Ahhoz, hogy a kis akkukat pár naponta töltsék a userek, azaz gyakran tudják, ahhoz rendes kiépített infrastruktúra kéne, ami nincs. Tehát még mindig jobb az a variáció, mikor nagy az akku, két okból is: kevesebbszer találkoznak a userek a töltőpontoknál, és a 0-100% közötti töltés is több km-t tesz bele gyorsabban 20-80% között.

    - Drágák. Ameddig 8-10 misi addig nem igazán van miről beszélni. Majd mikor jön az e-autó blackfriday és 50% olcsóbbak, na akkor... de akkor is csak ha van elég töltőpont mellé.

    - Város a célfókusz, de amíg nincs sok töltőpont, addig max. a külváros, családi-övezetes peremkerültek jöhetnek szóba ahol tudod "otthon" tölteni + munkahelyi töltés. Ugyanis a városban van rengeteg panel, stb. azok hiába laknak "városban", ha nincs töltőpont a közelben akkor technikailag ugyanott vannak, mintha "vidéken" laknának, mert nem fognak kilógatni töltőt az ablakon. (kivéve max. az elvetemült egyének)

    Tehát amíg nincs elég töltőpont, addig nagyon szűk réteg a célközönség. Ezt az amúgyis kis réteget felezi a magas milliós ár.

    Persze, hogy mondjak valami jót is: halk, "ződ", és szépen gyorsul, fékez.
    Továbbá a cikkbe kiemelve negatívumként nekem pl. személy szerint kifejezetten tetszik, hogy próbálnak futurisztikus design-okat adni az e-autóknak (ez persze nem mindig jön össze ízlésesen), ezzel is megkülönböztetve magukat a hagyományostól.. nincs ezzel semmi baj.

    Én nagyon örülnék neki ha sikerülne a térhódítása az e-autózásnak és láthatóan a jövő afelé megy, ezért minden ilyen cikket elolvasok mégha mobilos-portál is ez, de azért lássuk be, hogy amit a cikk akar az inkább 2030 minimum.

  • k-adi

    nagyúr

    válasz Somatom #318 üzenetére

    nincs.

    ezért is értelmetlen az egészről nyafogni.. ennek még kell bő 10 év

Új hozzászólás Aktív témák