Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    Vicces, hogy a Windows 10-ben is előbb reklámozza a start menü a Candy Crush-t, nem csoda, hogy a felhasználók igen nagy többsége még csak nem is hallott róla.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Apollyon #27 üzenetére

    Nem biztos, hogy a Google-nek ez volt vele a terve. Szakmai fórumnak jó lehet, de közösségi oldalnak fölösleges, és ezért is ellenszenves, mert a Google elég erőszakosan tolta egy időben, és ugye a Youtube és Google Play hozzászólásokhoz most is szükséges, nem elég az, hogy be vagy jelentkezve a Google fiókoddal. Ha ez nem lenne, jóval kevesebbnek élne a Google+ fiókja. Csak emiatt van nekem is, de a saját felületére egyszer sem léptem be. A Facebook mellett egyébként is fölösleges még egy ilyen jellegű közösségi oldal szerintem, kényelmesebb, ha mindenki egy helyen van. Jól lehet vele programokat, osztálytalálkozót szervezni, de ma már a koncertpromóció is átkerült oda, a szervezők többsége már hírlevelet se küld, elég embert elérnek a Facebook-on keresztül. És egyébként hatékony, osztálytalálkozót, különböző eseményeket, koncerteket én is, mi is szerveztünk már a segítségével többször.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Apollyon #33 üzenetére

    A céges dolgokat vegyük külön azért a közösségiektől. Én sem szeretem, ha valaminek nincs rendes weboldala. Én azt se tudom komolyan venni, aminek pl. egy saját doménes, vagy legalább egy internetszolgáltatós e-mail címre sem futja. De programot szervezni tényleg jó.

    Érettségi találkozó: 36 ember (egy mínusz azóta sajnos) több város, sőt több ország, a telefonszámok, címek változhatnak, de ott mindig elérhető.

    Koncert kis településen: a buszmegállós plakátot ma már a kutya se nézi, meg másnapra úgy is rá van ragasztva, hogy tyúktojás 25Ft/db. Facebook-on meg hamar szétterjed az event link. Ez működik nagyban is, a júniusi A38-as Clutch koncert úgy lett teltházas, hogy a plakátoknak idejük sem volt kikerülni, és a célzott honlapokon sem volt ideje nagyon megmelegedni a hírnek. De kb. a tavaly szeptemberi arénás Red Hot Chili Peppers is így telt be szintén egy nap alatt, pedig az nem 600 néző, hanem 12000. Hatékony nagyon.
    A csak lájkkal, megosztással olvasható kamuhíres oldalak készítőit én is élve karóba húzva égetném el.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák