- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- ASUS routerek
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Linux kezdőknek
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fred23
nagyúr
K.rva jól néz ki! Viszont messzire még nem mehet: Batteries are also an issue. While electric propeller-driven motors seem promising, today’s battery technology cannot support flights of a reasonable distance, say a 30- or 50-mile commute.
Kéne azért, elfogadnám!
-
Cathfaern
nagyúr
"egy elektromos meghajtású, repülni képes közlekedési eszközt fejleszt"
A közlekedési eszköz azért erős túlzás, az oldaluk szerint:
"Where can I fly the vehicle? The Flyer may be flown in uncongested areas in the US and is designed to be flown over fresh water.
Can I operate the Flyer on land? No. The Flyer is designed to be flown over fresh water.
Can I operate the Flyer in a city? No. The Flyer may be flown in uncongested areas of the US and is designed to be flown over fresh water."Szóval ez lényegében egy "vizisport" eszköz.
-
dajkopali
addikt
én úgy értelmeztem a beszámolókat, hogy ez csak az első fázisa a fejlesztésnek, jelen formájában igen, de messzebbre néznek - gyanítom, hogy jogi okai is vannak ennek a szigorú szűkítésnek, ez a "rendeltetésszerű használat"
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
#65675776
törölt tag
Ez maximum repülő tutaj, az autótól messzebb van, mint ide Kenya.
A max 5 m-es repülési magasság és a "csak tavak felett hesználható" kitételek egyértelműsítik, hogy erősen épít a párnahatásra. Ami azt is jelenti, hogy szárazföld felett kb soha sem lesz képes biztonságosan repülni. Az egésznek a működése leginkább az ekranoplákokhoz teszi hasonlóvá, csak ugye azok is teljes műszaki zsákutcának bizonyultak.
A zajszinten meg ne lepődjenek meg. Ha érdemi felhajtóerőt akarnak generálni ilyen kis fing légcsavarokkal, akkor azokat bizony rommá kel pörgetni. Vagy alkalmazni belőlük egy raklapra valót, mint a Lilium Jet esetén. Nem véletlen, hogy a helikoptereknek akkora a rotorja, amekkora. Egy nagyobb rotor esetén arányaiban sokkal kisebb lesz az a holt zóna, ahol semmiféle felhajtóerőt nem termel.
Év végére ebből piacképes termék? Biztos lesz, aki megveszi, de az vegyen hozzá búvárruhát is, vagy valami vízhatlan anorákot. Forradalmasítani ez sem fog semmit.
-
sanzi89
addikt
Köszi, ma is megismerhettem valamit.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
nagyúr
Optimistának kell lenni.
Thanos was right.
-
#65675776
törölt tag
A kezdetektől azért messze van.
Hiller VZ-1 Pawnee
de Lackner HZ-1 Aerocycle
Bensen B-10 "Prop-Copter"
Piasecki VZ-8 Airgeep
Curtiss-Wright VZ-7
Persze lehetne sorolni a VZ-ket még, az egész sorozat ilyen járművek létrehozására irányult. -
Dévacsen
senior tag
Szlovákok jól állnak ezen a téren jelenleg..[link]
ཨོཾ་ཨཱཿཧཱུྃ་བཛྲ་གུ་རུ་པདྨ་སིདྡྷི་ཧཱུྃ
-
Ha sikerül fejleszteni rajta, akkor ez quad helyett lehet jó a pusztába.
Autó... hol...[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
kondás
tag
Evok mackók repkedtek ilyennel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest