Új hozzászólás Aktív témák
-
dajkopali
addikt
te nyilván sokkal jobban értesz a témához, mint én, de egy kicsit félreértelmezed a jelentést - vagy én fogalmaztam nem elég egyértelműen, az bizony meglehet
az csak egy mellékszál, hogy a manuális repülés kiszorulását emlegetik, egyszerűen a helyzet leírása, a javaslatok arra vonatkoznak - ahogy te is írtad -, hogy strukturálják át a képzéseket, továbbképzéseket, hogy a pilóták ne csak azt tanulják meg, hogy operátorként miképp kell kezelni az egyébként elég bonyolult irányítórendszert, hanem szerezzenek gyakorlatot - gondolom, szimulátorokkal - a vészhelyzetek manuális kezelésében is"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
dajkopali
addikt
érdekes, amit írsz - majd jön Cifu, és korrigál -, mivel amikor a Malév megszűnt, és akkor ez is szóba került, hallottam egy magyar pilótát, aki épp azt mondta, hogy szeretnék, ha valamilyen struktúrában visszakapnák, netán köteleznék őket arra, a vezetés x százalékát kézzel kell megtenni
nem értek a témához, csak most jutott eszembe ez az interjú"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
dajkopali
addikt
hö, épp most ment le egy interjú a rádióban erről a témáról - csak a végét hallottam, majd visszahallgatom
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
dajkopali
addikt
amennyire emlékszem még arra a régi interjúra, az én értelmezésemben a pilóta két dologra gondolt:
- az ilyen tevékenységeknél nagyon fontosak a rutinok, mint a sportoknál is: a tréning kialakít egy rutint a pilótában, ami rögzül, hogy bizonyos helyzetekben automatikusan reagáljon - ám ha ezt nem tartja karban, elhalványul ez az érzék és tudás
- a másik meg pszichológiai: a pilóta legyen felkészülve a felelősségre, vagyis vészhelyzetben ne az az újdonság bénítsa meg, hogy most ő felel a hatalmas gépért meg az utasok életéért, hanem a megszokás miatt csakis arra tudjon nyugodtan koncentrálni, hogy mit kell csinálnia - esetlegesen tapasztalata és gyakorlata alapján a digitális rendszert is felülbírálva"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
dajkopali
addikt
azt hiszem egyetértünk
és kívülállóként megegyezhetünk abban, hogy a pilótaképzés roppant fontos dolog, és ma már nem elsősorban "a téglát is leteszem, ha kell" mentalitás a fontos (amit egyébként nagyra becsülök), hanem az, hogy olyan képzett legyen a pilóta, hogy teljesen átlássa az automatizált rendszert, képes legyen kontrollálni, és felülbírálni, ha kell
valóban, megváltozott a helyzet: a pilóta ma is kulcsfontosságú szereplő, csak más szerkezetű tudással kell rendelkeznie"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mini-ITX
- Facebook és Messenger
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- OLED TV topic
- További aktív témák...