Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz dajkopali #15 üzenetére

    Mi itt kívülről ugatunk bele, de a saját meglátásom az, hogy ez valamilyen szinten a "pilóta ego" fényezése.

    -Tök mindegy, hogy kézzel vagy 'automatákon' keresztül vezeted a gépet. A különbség, hogy az egyiknél a boton és a gázkaron keresztül irányítod a gépet a másiknál pedig kapcsolókon és potmétereken át. Mindkettőre igaz a rutin rész. Tudd, hogy mikor hova kell nyúlnod, mit kell csinálnod, hogy az akaratodnak megfelelően reagáljon a gép.

    -Az utolsó mondat az, ahol a fenti megjegyzés (miszerint itt a sértett pilóta ego szól igazából) kibukott belőlem. Ha valaki úgy gondolja, hogy az nem felelősség, hogy az automata pilóta beállításain keresztül irányítja az utasszállítót, mert csak a kézi irányításnál van felelősség, akkor ott valami félresiklott.

    Ettől függetlenül megjegyzem, hogy nyilván fontos, hogy a pilóta ki legyen képezve, fel legyen készülve arra, hogy szükség szerint kézzel irányítsa a gépet. Csak azt nem tartom jó ötletnek, hogy nagyon sokszor a "kézi" irányítás van beállítva jó megoldásnak, míg a "gépi" megoldás egy kényelmi funkciónak.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák