- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balage700
tag
Azért ne szívjuk már ki szegény polgártársaink agyvelejét, felhívják a webbérlet hiányosságaira a figyelmet. Más cégeknél fizetnek annak, aki megtalálja a biztonsági réseket az adott szoftveren, és bejelenti.
http://www.pocket-lint.com/news/126859-google-offers-2-7m-prize-fund-for-those-that-can-hack-chrome-os
Néha úgy érzem, mintha a tíz millió besúgó országa lennénk.[ Szerkesztve ]
-
sztanozs
veterán
válasz Balage700 #301 üzenetére
Másoknak egyrészt fizetnek ezért (a tulajdonos, akinek - és senki másnak - a megtalált hibákat odaadja), másrészt pedig van olyan, hogy 'responsible disclosure' - tehát a megtaláló a tulajdonost értesíti először, nem pedig a sajtót.
Ha itthon kiderül ki osztotta meg az adatot, akkor:
Információs rendszer védelmét biztosító technikai intézkedés kijátszása
424. § (1)171 Aki a 375. §-ban, a 422. § (1) bekezdés d) pontjában vagy a 423. §-ban meghatározott bűncselekmény elkövetése céljából az ehhez szükséges vagy ezt könnyítő
a) jelszót vagy számítástechnikai programot készít, átad, hozzáférhetővé tesz, megszerez, vagy forgalomba hoz, illetve
b) jelszó vagy számítástechnikai program készítésére vonatkozó gazdasági, műszaki, szervezési ismereteit más rendelkezésére bocsátja,
vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Nem büntethető az (1) bekezdés a) pontjában meghatározott bűncselekmény elkövetője, ha - mielőtt a bűncselekmény elkövetéséhez szükséges vagy ezt megkönnyítő jelszó vagy számítástechnikai program készítése a büntető ügyekben eljáró hatóság tudomására jutott volna - tevékenységét a hatóság előtt felfedi, az elkészített dolgot a hatóságnak átadja, és lehetővé teszi a készítésben részt vevő más személy kilétének megállapítását.
(3) E § alkalmazásában jelszó: az információs rendszerbe vagy annak egy részébe való belépést lehetővé tevő, számokból, betűkből, jelekből, biometrikus adatokból vagy ezek kombinációjából álló bármely azonosító.[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
Snoop-y
veterán
-
Radnix
senior tag
Az angol nyelvű felületen magyar nyelvű hibaüzenet.
Ha valaki beregisztrálta az okmányszámomat már, akkor mit csinálok?
(azon túl, hogy marad az offline bérlet)[ Szerkesztve ]
-
sztanozs
veterán
Nem csodálom, hogy egy 2 hét alatt összedobott rendszert sem fejlszteni, sem tesztelni nem sikerült rendesen. Inkább azt csodálom, hogy a BKK ennek ellenére belement abba, hogy egy láthatóan teszteletlen (vagy tesztelt, és ismerten problémás) rendszert élesbe rakjon két hétre. Mindezt csak azért, hogy ne égjenek nagyot, hogy sem az eladók, sem az ellenőrök nem tudnak még angolul sem (és az automaták működése igencsak kiszámíthatatlan).
Most más miatt égnek...(#304) Radnix - azért az elég meredek, hogy a rendszert most mindenki egy publikus hackme oldalnak tekinti, pedig az egyik közérdekű üzemünk pénzügyeket is végző éles webalkalmazásáról van szó. Azért ha rendet akar rakni a rendőrség az önjelölt hackerek között a VB után, lesz elég log bejegyzés...
[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
Radnix
senior tag
válasz sztanozs #305 üzenetére
Nekem nincsenek illúzióim, hogy más esetben valószínűleg ugyan úgy rácuppannak az "ügyeskedők" a friss rendszerekre, csak most ez nagyobb visszhangot kapott a sajtóban, mivel banális hibák voltak és persze ott van a politika is: ellenzéki oldalról felhasználható kormány bashingre.
Kész szerencse, hogy én nem tudok hackelni, ezért nincsen félnivalóm se.
-
Luser2000
addikt
válasz sztanozs #305 üzenetére
"... sem az eladók, sem az ellenőrök nem tudnak még angolul sem ..."
Egyre többször veszek észre üdítő kivételeket. Akár Ügyfélszolgálaton, akár peronon.
Legutóbb szombaton futottam egy idősebb ellenőrbe a Kökin, aki szuper angolsággal igazított el egy külföldi párt. Sajnálom, hogy nem léptem vissza hozzá és nem dicsértem meg. Tényleg szépen beszélt.Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"
-
nemlehet
őstag
Nem kell itt ellenzéki háttér... Ezek az intézkedések számomra olyanok amikor a félbolond pucéran üvöltve fejeli le a köztéri szobrot... Értem én, hogy kell csurgatni a lóvét mert az olyan mint a levegő, de legalább egy minimális igényesség legyen abban a trágyakupacban amit sokszoros áron csinálnak.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Agostino
addikt
válasz sztanozs #305 üzenetére
azért az elég meredek, hogy a rendszert most mindenki egy publikus hackme oldalnak tekinti
de hát ha megtehetik vele, mert meg lehet tenni, miért ne tennék meg? a bkk-s dölyfös, sértődött hozzáállás sem sokat segített a lángok eloltásában.
ha rendet akar rakni a rendőrség az önjelölt hackerek között a VB után, lesz elég log bejegyzés
persze, hogy lesz, csak előbb még le kell ülni a fejlesztőkkel és el kell nekik magyarázni, mi az a log és az mire jó. korábbról kezdem: szerintem nem is fut semmi ilyesmi, minek, a rendszer tökéletes.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Béééla
őstag
Ebben a jelek szerint olyan kapuk (és nem lyukak) tátonganak amit nem hogy egy igazi hekker, de még egy informatikával csak ismerkedő is simán kitalál. Szakmai szempontból ezért nagyon jogos a felháborodás.
Aztán többen rávilágítottak hogy ez csak egy kirakat-alkalmazás addig amíg itt vannak a VB-n a turisták mert nem elég jó nekik a papír alapú jegy vagy heti bérlet, villogni kell elektronikus jeggyel miközben a városok jelentős részében nem látott senki se elektronikus jegyet, csak a nagyobb városokban. (Nürnberget felhozták példának, idén év elején feltettem az alkalmazást menetrend miatt de nagyon nem volt benne elektronikus jegy)Bélabá
-
x_o_n
veterán
Nem értem miért nem volt jó egy sima fényképes mágnes kártya,mint a legtöbb helyen a világon,feltöltös vagy havi , csak hozzá érinted a kezelöhöz vagy az ellenör kütyüjéhez és kész...
-
sztanozs
veterán
Mert nincs hozzá se kezelő kütyü, se kiadó kütyü, és az eladók sincsenek kiképezve. Ráadásul kb jövőre készül el az ezeket támogató eljárásrend.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
viktorhu
veterán
válasz Németh Péter #264 üzenetére
Ha van mobilneted, akkor nem kell naponta belépned, elég akkor a linket megnyitni, amikor az ellenőrnek / sofőrnek mutatod a jegyet, mert akkor úgyis megtörténik a belépés.
-
vicze
félisten
És vége... Élt 4napot, kíváncsi vagyok reggelre visszajön-e.
-
TeeJay
félisten
legyen ingyenes a BKV és vonják le az adónkból azt a kis részt mindenkitől hiszen akkor megszűnne a bliccelés mivel mindenki adózna rá azt meg úgyis beszedik nincs mese...
sokkal olcsóbb lenne az üzemeltetés mert kb. a komplett jegy értékesítés ellenőrzés gyártás satöbbi részt el lehetne hagyni csak jármű kell, ember aki vezeti és karbantartók és pá
hány milliárd volt csak a fasza automata rendszer kiépítése? ismerek sok olyan embert aki sosem fog azokból jegyet vagy bérletet venni mert nem bízik a "robotban" és képes elmászni 1 kerülettel odébb ahol van rendes droid jegypénztáros emberja meg ha ingyenes lenne sokkal több autós váltana tömegközlekedésre és akkor jobb lenne a levegő is meg kevesebb dugó lenne, satöbbi satöbbi
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
petipetya
nagyúr
A sajtóvisszhang miatt (mi más okból?) megváltoztatták az elfelejtett jelszó kiküldését, amelyet már nem tartalmaz az e-mail. Egy linket kapunk, amire kattintva 20 percig lehet új jelszót megadni.
"nincs rá lezsóidő"
-
vicze
félisten
válasz BigBlackDog #316 üzenetére
A helyeset néztem, mert vagy 20x leellenőriztem, vagy támadtak vagy karbantartás. De nem látok változást nuku https redirekt vagy más. Egy ideig a fejléc Google keresőben is zagyvaság volt, valami biztos történt.
-
Stauffenberg
nagyúr
"Ennek így csak akkor volna értelme, ha volna Budapesten helyi adó."
Még úgy sem. Nem mindenki akarja igénybe venni a BKK-t és ők miért fizessék? Most is az a baj a BKK-val, hogy túl sok közpénzt szív fel, önállóan életképtelen, mert a vezetés nincs rászorulva arra, hogy versenyezzen, a tömegközlekedési magánvállalatok legfeljebb csak alvállalkozói lehetnek a BKK-nak (mint a VT-Arriva, mely a buszok egy részét üzemelteti).
A világban sok nagyvárosban több szolgáltató is versenyez egymással, ugyan kiemelt közműnek számítanak és más szabályok vonatkoznak rájuk, de azért van verseny, hogy az adott viszonylaton éppen a buszt, villamost vagy metrót részesítik-e előnyben az utasok. Ez a szolgáltatás minőségének emeléséhez és árversenyhez is vezet.
Nem mondom, hogy egy városi tömegközlekedést 100%-ban piacosítani kell, de az állami monopólium sem jó (meg úgy általában véve semmilyen monipólium). Erre jó példa az is, hogy a BKV már a 2000-es évek elején elkezdte az elektronikus jegyrendszer kialakítását, 2005-ben indult volna el az eredeti tervek szerint. Tizenkét éve!!! Azóta persze nevet váltott (RIGO-ra) és ma már a BKK gondozza, de most is csak csúszik és helyette kapjuk ezt a szart.
Szóval inkább ne, ne akarják adóforintokból fenntartani a BKK-t. Darabolják fel a picsába és tessék szakmai alapokra helyezni a működést, ha túl akarják élni. A BKK-nál jelenleg nincs túlélési ösztön, csak zsarolják a magyar államot, hogy "Jajj-jajj, mi lesz itt, ha csődbe meg a BKK, káosz lesz és polgárháborús hangulat, az a kormány biztosan választást fog veszíteni", ez elég is a pénzcsap megnyitásához. Szánalom.
-
Radnix
senior tag
válasz Stauffenberg #322 üzenetére
Teljesen egyetértek veled!
Piaci alapokra kell helyezni a budapesti tömegközlekedést, létrehozni a versenyt, különben marad ez a posvány sajnos -
Béééla
őstag
válasz Stauffenberg #322 üzenetére
Nagyon igaz.
Egy hozzászólás: olyasmibe viszont lehetne a fővárosnak beleszólása hogy legyen extra kedvezményes bérlet, Bécsben van 365€-ért éves bérlet mert az ottani zöldek ilyenekért küzdenek, nem a korhadt fák meg omladozó PeCsa megőrzéséért.
Illetve azért örüljünk hogy egy kicsit (na jó, nagyon) állami csecsen lóg, bezzegnyugaton ha nem hoz profitot egy járat akkor nem jár, itt éjjel-nappal megy a 4-6 villamos, egy csomó éjszakai járat van és lehet sorolni. Német földön késő délután inkább begyalogoltam a városközpontba mintsem a következő buszt megvárjam, nem járt mert nem érte meg. Vagy az ottani volán: este bementünk volna vidékről a városba, 8-kor ment az utolsó busz, vissza majd taxi...Bélabá
-
nemlehet
őstag
válasz Stauffenberg #322 üzenetére
Az a baj, hogy amit írsz az ebben a formában teljesen életképtelen. Gondolj bele. Ha feldarabolnák akkor nyilván ágazatonként történne. Ez pl a metró esetében még csak-csak működőképes lenne, mert az 1-2-3 elég nagy utasszámú.
De pl a buszvonalak jelentős része nem kihasznált, reggel 7-8 és délután 4-5 között tömve van aztán egész nap kong az ürességtől. De nem lehet megszüntetni, mert a közlekedés lehetőségét biztosítani kell akkor is ha csak 4-5 utas van. Egyszerűen nincs elég nagyforgalmú buszvonal ahhoz, hogy a külvárosi járatokat eltartsa.
A villamos dettó, ok 4-6 meg 1-es az már-már indiát idézi néha, de a többi?
Plusz elképesztő méretűre duzzadna a már így sem kis adminisztráció. Hidd el olyan magyarosan nem eloszlana az irodai állomány, hanem mindenhova őrült tempóban vennének fel embereket.
Tudtommal sehol se nyereséges a tömegközlekedés, mert egyszerűen nem tud az lenni. Jellemzően úgy szokott működni, hogy 1/3 jön jegybevételből, 1/3 származik az adott várostól 1/3-ad meg az országos kormánytól, mivel egy nagyobb város tömegközlekedése messze túlmutat a helyi érdekeken. Egyébként a BKV jegybevételei magasabbak mint 1/3-ad emlékeim szerint, tehát egész jól teljesít.
A baj azzal van, hogy a BKV kifizetőhelynek van használva, dilettáns majmok ülnek ott, másrészt pl a jelenlegi garnitúra utálja a fővárost. Azért vicces, hogy erdélyi focira több pénzt adunk mint amit a kormány ad a BKV-ra...
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
Snoop-y
veterán
válasz Stauffenberg #322 üzenetére
Azt kifelejtetted, hogy millios premiumokat osztogatnak a vezetoknek ha jol megy ha nem.
Egy ekkora tarsasag koltsegveteseben mondjuk ez kb vicc kategoria megis bassza az emberek csoret mert egy atlagembernek ez sok penz. De lehet hogy egy ki nem fizetett aba botond premiumbol felig meg lehetett volna javitani egy ikarust es legalabb azzal is elorebb lennenk.Be careful what you wish for (piacositas) Mo-n ez hamar azt jelentene, hogy londoni arakon metrozol es a havi berlet kerulne 100K-ba...
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Korrektor
"bezzegnyugaton ha nem hoz profitot egy járat akkor nem jár"
Ez így ebben a formában nem igaz, ahol komolyan gondolják a tömegközlekedést, ott általában támogatott, mert több olyan hasznos hatása van, amit nem lehet a jegyárakból azonnal eredményként felmutatni.
Valahol nevetséges, hogy van aki a történelem ismeretében még mindig a piac láthatatlan kezétől várja a megváltást.
-
Luser2000
addikt
nem tudom, hogy a "bezzegnyugaton" valóban így van-e (vagy számos, általunk nem ismert egyéb körülmény együtthatása lehet), de a (
tömegközlekedéstőlközösségi közlekedéstől) közszolgáltatástól (ráadásul járat szinten) elvárni, hogy profitot hozzon elég sajátos megközelítés.Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"
-
Béééla
őstag
ahol komolyan gondolják a tömegközlekedést, ott általában támogatott, mert több olyan hasznos hatása van, amit nem lehet a jegyárakból azonnal eredményként felmutatni
Abszolút igaz
De mint említettem nem mindenhol gondolkoznak így. Fentebb is említették hogy este vagy éjjel egy belvárosi busz-villamos lehet tömve van de utána az elővárosi buszokkal is közlekednének, amin azt látják hogy ül 3-4 ember és inkább megszüntetik/ritkítják (ahelyett hogy mondjuk kis buszra váltanának)@Luser2000
a közszolgáltatástól (ráadásul járat szinten) elvárni, hogy profitot hozzon elég sajátos megközelítés
Üres buszokat tény hogy nem ideális köröztetni és sokszor csak azt látják hogy "nini, ezen már nem járnak sokan, ritkítsuk hogy nőjön a kihasználtság".Bélabá
-
Agostino
addikt
válasz Luser2000 #329 üzenetére
azt mondanám, megfelelő tervezéssel, fejlesztéssel és a környezeti változók rugalmas kezelésével profitot is tud hozni. úgy nem megy, hogy haverok vannak döntéshozó helyen és a szokásjog irányít. az eszközök szerintem megvannak rá, csak marha nagy munkával is járna innen felállni és nyerésre fordítani a mérkőzést
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
válasz Luser2000 #332 üzenetére
nem akarom nagyon elvinni a topikot, de ha nem hoz profitot akkor fejlődni sem fog tudni. kell, hogy termeljen, amit aztán vissza kell forgasson önnön fejlesztésébe és fenntartásába. ideális esetben előfordulhat, hogy kevesebbet kell költsön, mint amennyit termel, ekkor lehet olcsóbb. de kár a szóért, egyelőre annak is sokan örülnének, ha nullára kihoznák a pénzügyi év végére a könyveket.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz nemlehet #326 üzenetére
Nem teljes piacosításról beszéltem, de nagyon sok városban működik úgy a rendszer, hogy az állam/város kezében lévő közlekedési társaság nem közvetlenül üzemelteti a rendszert, hanem arra alvállalkozókat szerződtet.
Így megmarad az állam joga arra, hogy a szükséges szolgáltatási szintet kontrollálja (nem maradnak járat nélkül a kevésbé kihasznált viszonylatok), kialakíthatja a tarifarendszert és tendereztetés útján serkentheti a fejlesztéseket (nincsenek 12 évig csúszó bevezetések meg lyukasra rozsdásodott elhanyagolt járműpark ha az alvállalkozó meg akarja tartani a szerződését vagy nem akar kötbért fizetni).
Nálunk is van ilyesmi, de ez nagyon messze van ettől.
Nyilván mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai, de amikor már közel 30 éve kijöttünk a szocializmusból (elvileg) és ez a szerencsétlen vízfej még mindig csak döglődik az állam tulajdonában, akkor nem biztos, hogy az elméleti előnyök igazolódnak. A közösségi közlekedés kiemelt jelentőségű szolgáltatás, kell hozzá az állam, de szerintem csak odáig, amíg feltétlenül szükséges. Amit pedig kvázi piaci alapon, jobb hatékonysággal el lehet végezni, azt meg vigyék magánvállalkozások.
Bár tudom már ez is lehetetlen, utópisztikus gondolat, annyira összement ez az ország, hogy minden tender győztes egy régi osztálytárs, szomszéd vagy focista haver... kicsi a világ, vagy mi...
-
tag
Főváros: kibertámadás volt a BKK online értékesítési rendszere ellen[link]
“Ha Rómában élsz, élj úgy, mint a rómaiak, ha másutt élsz, élj úgy, ahogy ott élnek”
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
tag
-
Snoop-y
veterán
válasz Paladin1492 #338 üzenetére
Az volt. Parhuzamosan tamadtak tobb helyrol (meg johogy nem Sorosan )
600 tamadas volt es recseg ropog a tuzfal NEGY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezert tart itt az orszag:
Dabóczi szerint közpénzpazarlás az, hogy ezeket a profilokat törölgetniük kell. (ami erdekes hiszen berlik a rendszert havi 20 millioert szoval ha barmit kell csinalni a rendszerben az a T sara.)
mod:
"Ez a webshop semmivel sem gagyibb, mint az itthon működő hasonló szolgáltatások"
tehat gagyi koszonjuk
Az a szanalmas hogy ilyeneket le mernek irni. Sirhatnekom van pedig nem is Mo-n elek.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Rage47
veterán
Ezek után még itt csomóan reménykednek a RIGO-ban. Hír sincs róla évek óta, mióta a Corvinon a tesztkaput leszedték. Most meg ez az online jegyes eset...
-
azbest
félisten
hátha valami felháborodott nyilatkozat közben mutatják a táblára felírt admin jelszót is, mint az egyik külföldi tévé társaság vergődésekor
-
Youri
veterán
adatvédelmi hatóságnál, nem lehetne a BKK-t felnyomni?
RTX ON
-
Youri
veterán
-
tag
Hosszasan vártunk, hogy a mai monstre sajtótájékoztató után milyen reakciók érkeznek és megosztjuk azt, amellyel a leginkább egyetértünk.
Pár idézet belőle:
"Szakmai körökben általános megbotránkozást keltett a T-Systems által fejlesztett rendszer által képviselt műszaki színvonal, ezt a HWSW-nek név nélkül nyilatkozók szerint részben sietség, részben inkompetencia okozhatta. A felmerült hibák között olyan amatőr bakik fordultak elő, mint a sima szövegként tárolt jelszavak (és azok megküldése kérésre a jelszót elfelejtő felhasználónak), vagy a mód, ahogyan a rendszer átadja a banki megbízást a fizetőkapuként használt OTP banki rendszerének - utóbbi ugyanis triviálisan, a kérés átírásával megváltoztatható, egy átgondolt rendszerben erre egészen egyszerűen nem lenne lehetőség. Az említett hibák létezését egyébként a BKK és a T-Systems maga is elismerte."
"ezen a gondolkodásmódon az informatika hosszú ideje átlépett, elegendő csak a nagy cégek (Google, Facebook) bug bounty programjaira gondolni: a cégek invitálnak mindenkit az aktív hibakeresésre (bizonyos korlátok között), a hibát bejelentőket pedig busásan meg is jutalmazzák. Hasonló programot a hazai startupok (és poszt-startupok) is üzemeltetnek, a LogMeIn, a Prezi vagy épp a Tresorit is bátorítja a próbálkozókat. Ezekkel a helyzet azért is érdekes, mert a T-Systems álláspontja így szembemegy a cég kimondott toborzási céljaival."
"Mindenki számára nyilvánvalónak kellett volna lennie, hogy a BKK értékesítési rendszere, amelyet ráadásul a T-Systems fejleszt és üzemeltet, célpont lesz - jó szándékú hobbi-hackerek és rosszindulatú, visszaélésre játszó támadók számára egyaránt. Ennek ellenére Dabóczihoz hasonlóan Takács is meglepetését fejezte ki, hogy a megoldás ellen "rosszindulatú támadások" indultak szinte azonnal, és sok száz próbálkozást számoltak a cég mérnökei az indulás óta.
Ez egyébként a sajtótájékoztató visszatérő motívuma volt, mind a BKK, mind a fejlesztők konzisztensen rosszindulatú támadásokról beszéltek (amibe amúgy a sajtó is bekerült), azt a benyomást keltve, hogy a vezetők a webre egy jóindulatú, vagy legalábbis semleges közegként tekintenének, nem pedig egy alapvetően ellenségesnek. Egészen szürreális belegondolni, hogy a legnagyobb hazai rendszerintegrátor az internetet nem potenciális támadási felületként kezeli és váratlanul éri, hogy ott esetleg rosszindulatú szereplőkkel érdemes számolni."
Nos, mindezek mellett legalább kiderült, hogy ez a kis játék havi 22-25 millióba kerül, ami egy év alatt 260-300 milliós, négy év alatt 1-1,2 milliárdos tétel. Ennyi pénzért úgy látszik, a T-Systemsnek már megéri hülyének lenni és a hírnevét lehúzni a vécén.
Sok a levonható tanulság:
- a T-Systems mostantól felejtős, kiírta magát az informatikai szakmából
- a BKK eddig sem konyított az informatikához (az előző vezetés dettó ugyanilyen fogalmatlan, de roppant magabiztos volt), ezután sem fog
- Semmit sem tanultak és semmit sem felejtenek. Mindig, mindenkit bevédenek, soha, semminek nincs felelőse, mindig az utas, a felhasználó, a civilszervezet, esetleg a sajtó a hülye, a szemét, sőt a bűnöző is. Boldogult Aba Botond betűre ugyanezzel a szöveggel állt volna elő és ugyanúgy rohant volna feljelentgetni.
- mindenki vigyázzon magára és a lehető legnagyobb óvatossággal kezelje a magát nagy cégeknek mondók alkalmazásait is, mert mint látható, semmivel sem jobbak mint "egy átlagos webáruház". Nagy a kockázat, jobb kivárni, mint utána sírni ha baj van.
- az adófizetők pénze továbbra is kifogyhatatlan. A kassza csörög, lehet távozni, nincs itt semmi látnivalóForrás:VEKE
“Ha Rómában élsz, élj úgy, mint a rómaiak, ha másutt élsz, élj úgy, ahogy ott élnek”
-
tag
Bug Bounty helyett börtönnel fenyegeti a cég a hibát keresőket. Nem jó üzenet.[link]
“Ha Rómában élsz, élj úgy, mint a rómaiak, ha másutt élsz, élj úgy, ahogy ott élnek”
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen