Új hozzászólás Aktív témák
-
Keem1
addikt
Fönt van a BKK oldalán, a kéziköny egy pdf, ott látsz screenshotot.
Én is a platformfüggetlenség miatt tartom jó ötletnek az app helyett. Appot tuti csak Androidra, esetleg iOS-re készítenének. Ez az a feladat, ami HTML5-ben simán kivitelezhető (ennél még több is, benne vagyok a szakmában, tudom mire képes). A dilettáns fejlesztők csinálnak mindenhez appot, ahhoz is, amire tök fölösleges lenne. Nyilván egy full offline cucchoz nem jó a HTML5, és van még egy sor olyan feladat, amire a telepített alkalmazás a jobb, de sokan akkor is appot gyártanak, ha teljesen fölösleges.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
legyen naponta változó digitális aláírás a naponta változó jegyhez
minek? ennyi adatforgalom rendelkezésre áll a jelenleg is hasznát sávszélbe, amit a futár vagy milyen rendszerhez használnak. ha jól sejtem (tényleg csak sejtés) minden jármű be van drótozva már eleve. nem kell leforgalmazni a háború és békét, egyszerű bejelentkezés-kérdés-válasz tranzakció.
ennél a megnyitom a spica-n a böngészőt várjónfőtörzs, restart, megnyit, bocsi csak gprs van, nem tölt be, várjáfőnöknél gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
ehhez nem értek, legyen igazad. ha ezt meg lehet oldani úgy, hogy nekem van egy plasztikom (de használtam már "elektronikus" papírfecnit is ilyenre, pl. helsinkiben ilyen a szintén online napijegy, amit érintéssel ellenőriztek) és ennyi, nem kell szórakozni vele, max. felszálláskor lehúzni a csipogón akkor legyen ugrókód.
-
twi452
senior tag
Jogos.. akkor viszont állandóan igazolványozni fognak a telefonosoknál amitől fel fog torlódni a sor.. már ha ez egyszer eljut oda, hogy tömegek használják..(nem hiszem)
Ilyet eladni az embereknek a kényelemmel lehet és ez így nem az, hogy pluszban ellenőriznek még.Teszteljék csak..aztán majd lesz valahogy.
[ Szerkesztve ]
-
Korrektor
"bezzegnyugaton ha nem hoz profitot egy járat akkor nem jár"
Ez így ebben a formában nem igaz, ahol komolyan gondolják a tömegközlekedést, ott általában támogatott, mert több olyan hasznos hatása van, amit nem lehet a jegyárakból azonnal eredményként felmutatni.
Valahol nevetséges, hogy van aki a történelem ismeretében még mindig a piac láthatatlan kezétől várja a megváltást.
-
Luser2000
addikt
nem tudom, hogy a "bezzegnyugaton" valóban így van-e (vagy számos, általunk nem ismert egyéb körülmény együtthatása lehet), de a (
tömegközlekedéstőlközösségi közlekedéstől) közszolgáltatástól (ráadásul járat szinten) elvárni, hogy profitot hozzon elég sajátos megközelítés.Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...