- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Crypto Trade
- Hálózati / IP kamera
- A Magyar Telekom sem ad már ki telefonkönyvet
- Windows 11
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Már nem álom: 100 ezer dolláros magasságban a bitcoin
Új hozzászólás Aktív témák
-
galocza
aktív tag
felőrölünk.
tehetetlen vagy.
mi vagyunk az erősek.
te vagy a gyenge.
azt csinálunk, amit akarunk.
szokjál hozzá.(ez az üzenet, és nem csak itt.)
-
zsolt501
nagyúr
Ennél a szolgáltatónál az utóbbi 10 évben már semmi nem lep meg.
Ahogy elvesztették az ügyfélközpontúságot és az önkontrollt az már tragikomikus.
Az is igaz, hogy a többi mobil szolgáltató sem sokkal különb, de az is igaz, hogy a Telekom csoport gyorsvonatként rohan egy olyan irányba, ami nem sok jót jósol nekik.Nem tudom milyen döntéshozók és ötletgazdák ülnek a cégnél, de jó lenne, ha az ügyfelek érdekeit is néznék, és nem csak azt, hogy minél nagyobb pénzt vegyenek ki különböző trükkökkel az előfizetők zsebéből.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
Tutu7030
veterán
..
[ Szerkesztve ]
LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro
-
kakuk.tamas
addikt
1.) A "A módosítással kapcsolatos előfizetői jogokat az ÁSZF 9.2 pontja tartalmazza." szöveg NEM azt jelenti, hogy az ÁSZF 9.2-es pontja fog változni. Ez csupán azt tartalmazza, hogy Te mit tehetsz, és mit nem az egyoldalú szerződés módosítás előtt/után.
2.) Nem olyan nehéz megtalálni az ÁSZF-et, se gépről, se mobilról. Nagybetűvel kivan emelve az oldal alján.
3.) A módosított ÁSZF tartalmát a közölt dátumtól számítva ellehet érni az ÁSZF oldalán külön kiemelve. Nem kell külön elolvasni az egészet.
4.) Egy szakmai cikkíró ezeket miért nem tudja?????
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
dajkopali
addikt
válasz kakuk.tamas #4 üzenetére
ezt a blogot NEM egy szakmai cikkíró írta - ez a lényeg
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
kakuk.tamas
addikt
Jó, oké, ezt én néztem be. Sry.
De akkor se értem, hogy miért a 9.2-es pontban várod a változást.Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
dajkopali
addikt
válasz kakuk.tamas #6 üzenetére
pontosítottam, hogy mi a bajom
(egyébként az előzmények alapján nem lennék meglepve, ha valóban ott történne változás, mivel az NMHH épp a szerződésmódosítás módjába kötött bele, és ennek feltételei ott szerepelnek)"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
kakuk.tamas
addikt
De mindig a 9.2-es pontot adják meg az sms-ben, még akkor is, ha árat emelnek, nem?
A 9.2-es pontot szerintem nem lehet olyan könnyen módosítani. Főleg egyoldalúan. Arra az NMHH tuti ugrana.
Az ilyen módosításokkal egy a baj: nem kötelezi a szolgáltatókat senki, és semmi arra, hogy a változásokat, elküldjék neked POSTAI levélben. (Azért ilyen formában, mert ennek marad nyoma, és kényelmesebb 2 A4-es oldalt elolvasni, mint sms-ben, vagy a neten kattintgatni).
Mert ugyebár ha a módosítás életbe lépésétől számított 15 napon belül (?) nem élsz a 9.2-es pontban rögzített jogaiddal, akkor automatikusan elfogadod a módosítást. Úgy , hogy kb. másfél hónapig lehet nem is tudod, hogy emeltek árat.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
azbest
félisten
A vodánál legalább az sms beszédesebb, tételesen felsorol pontokat, meg ha jól emlékszem talán van külön változásról szóló pdf is.
Náluk azon voltam kiakadva, hogy vagy egy évig reklámoztak úgy egy díjcsomagot, hogy a reklám fő motívuma a benne foglalt adatmennyiség valójába meghatározatlan idejű akció volt, a szerződés annak töredékéről szólt. Persze ez hivatalosan nem zavart senkit. Mondjuk az, hogy átcsábítják a roaminggal új csomagba az ügyfeleket és utána megváltoztatják a benne foglalt net felhasználási módját és automata kiegészítő díjat számolnak fel annak, aki elfogyasztja, mielőtt minimális plusz adat után lekapcsolják... szép.
Telekomnál most az analóg kábel lekapcsolás és digitálisra váltás körül van némi kavar. A hivatkozott ászf változás még nem elérhető, így csak találgatni lehet, vagy bogarászni az erre vonatkozó oldalukat.
[ Szerkesztve ]
-
dajkopali
addikt
válasz kakuk.tamas #8 üzenetére
mindenesetre rákérdeztem konkrétan - elvileg holnapra lesz válasz
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
j-cool
tag
Be kellett volna már régen engedni a Digit erre a piacra és verseny lenne nem lehúzás meg homályos ÁSZF módosítgatás.
Hatékony, online, gyors autós szerviz program, ami ráadásul ügyfeleket hoz? ---> http://szerviz7.hu ugyanez elérhető általános célú (minden szerviznek megfelelő) átalakítható verzióban is, érdeklődni privátban.
-
kakuk.tamas
addikt
válasz dajkopali #10 üzenetére
A változtatásról tuti, hogy nem adnak konkrét infót még, max. támpontot adnak, amivel valljuk be, nem sokra megyünk jelenleg. De azért várom/várjuk a válaszukat.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
fordfairlane
veterán
Nekem olyan kalandom támadt Telekomékkal, hogy nézegetve az TV GO-t én hülye kitaláltam, hogy fizetek, és megnézek egy filmet. Persze nem néztem utána az ÁSZF-nek, nem konzultáltam ügyvéddel, meg alkotmányjogásszal, hogy ez mit is jelent, azt hittem, fizetek, és nézhetem a tartalmat. Persze a jóég tudta előre, hogy ez valami Origo-HBO-Telekom koprodukció, tán még a FBI is benne van, tehát eleve egy elcseszett állatorvosi ló, amit egy bizottság tervezett.
Miután regisztráltam, kiderült, hogy ez nem így működik, kell hozzá ez meg az, HBO előfizetés, anyámkínja, szóval kuka az egész. Ezután viszont elkezdtek küldeni valami hírleveleket, amiben az volt, hogy ha le akarok iratkozni, akkor hívjak fel egy számot, és kérjem az ügyfélszolgálatot, hogy ugyan másnak küldözgessék már a reklám szarjaikat! Mondanom sem kell, hogy repültek azonnal a spamlistára, remélem, a Google az egész domaint hamarosan letiltja.
Modernek, mint a műanyagbili.
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
-
legenda
ideális esetben a telekomnál is, illetve pdf is adott a változásokról; link
a cikkben írt sms az én előfizetéseimre még nem érkezett meg.
nem lepődnék meg, ha olyan változásról (is) lenne majd szó, hogy a díjmódosítások esetén, a későbbiekben elég lesz az előfizetői nyilatkozattétel elmulasztása...j-cool; ilyen tekintetben a digi sem megváltó, elég csak most megkérdezni a netes előfizetőit, akik háborognak - sokan jogosan - a kettős listaár - legalábbis sok digi ügyfélszolgálatos erre hivatkozik, de ilyen nincs! -, az árazás tekintetében eszközölt hátrányos megkülönböztetés...stb. miatt.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
djculture
félisten
Tisztelt szolgáltató.
Ezúton tájákoztatom hogy 2015 julius 1-jei időponttal módosítom az egyéni előfizetésem feltételeit. Sajnos ezen időponttol csak felét tudom fizetni az eddigieknek. A módosdításokat az anyagi körülményeimben bekövetkezett , a szerződés mekötésekor nem látható lényeges változások, jogszabályváltozások indokolják. Kérem ennek tudomásúl véltelét...Komolyra fordítva a szót leszarom a változásokat ha az egyik fél vállal valamit meg a másik fél is akkor kutya kötelességük a szerződésben foglaltakkat teljesíteni, ha nem tudják akkor szépen fizessenek mint a katonatiszt! A szolgáltató ha ilyen hülyeségekre hivatkozik az se törvényes mert vállalt valamit nem tudja teljesiteni tehát szerződést szeg! Az ügyfelek se védekezhetnek hogy jogszabályok meg körülmények miatt sajnos nem tudnak teljesíteni!
[ Szerkesztve ]
-
dajkopali
addikt
én fogyasztóvédelmi szempontból igenis el tudnék képzelni egy olyan szabályozást, ami pl. paneleket írna elő a szolgáltatóknak az sms-értesítésekre kötelezően, pl:
- Július 1-től módosítjuk a telefonbeszélgetések díjait. Részletesen: telekom.hu/lista
- Július 1-től változnak adatcsomagjaink árai és méretei. Részletesen: telekom.hu/lista
- Július 1-től megváltoznak alapdíjaink. Részletesen: telekom/lista
Szóval röviden, világosan, érthetően - és esetleg még egy webcím mindegyik mellé kötelezően: Az ön jogai szerződésmódosításkor: telekom.hu/felhasznaloi_jogok
Ez persze marketingszempontból hátrányos, ám pont itt kéne érvényesíteni a fogyasztói jogokat.[ Szerkesztve ]
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
asdf_
veterán
-
Tigerclaw
nagyúr
Be kellene tenni a törvénybe, hogy hűségidő alatt semmilyen az ügyfelet negatívan érintő változtatást nem lehet bevezetni. (mondjuk ez a kormányra is vonatkozhatna, mert nálunk csak a folyamatos és gyakori változás ami "kiszámítható" törvényi és gazdasági környezetben)
Anno pl. nálam kiemelten döntő fontosságú volt, hogy a BBC Entertainment nevű csatorna a csomag részét képezi, de persze azóta sunyi módon kivették valami apró betűs ÁSZF változásban.
Ja egyébként az is bekerülhetne a törvénybe, hogy az ügyfelet negatívan érintő változások apró betű helyett, pont hogy nagy betűvel, kiemelve és érthető megfogalmazásban kerüljenek a tájékoztató levélbe. (sőt én alapból betiltanám az apró betűt, és csak egy betűméret, egy betűtípus lenne, akár tájékoztató levél, akár számla, akár reklám, akár óriásplakát)
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
djculture
félisten
válasz Tigerclaw #18 üzenetére
Igen alapnak kéne lennie hogy ha két fél köt szerződést abból egyik fél se táncolhasson ki mindenféle mondvacsinált változásokra hivatkozásokra. Vagy akkor az ügyfél is kiléphessen mert ő is hivatkozhat a szerződés kötéskor előre nem látható okora hivatkozva. Ez ami most van egy genyóság egyik fél azt csinál amit akar másik meg fizessen.
[ Szerkesztve ]
-
Mercel
senior tag
Részemről nagyon anyáztam a Vodafont, és továbbra is szrházinak tartom őket, de elnézve a Té és a telenor undorító hozzáállását azt mondom szemetek szemetek, de inkább maradok náluk mert velük időnként nagyokat vívok de aljasságban még mindig kezdők a másik kettőhöz képest.
Nagyon ráférne már a szektorra egy alapos hatósági ráncbaszedés.
Addig meg várjuk a Digit és a csodát..Marcel
-
-
Ghard
őstag
Amíg a digit várjátok, próbáljátok ki a voip-et.
Hungary (Landline) Ft 1.984
Hungary (Mobile) Ft 4.763
Csak egy ajánlat a sok közül.
500-1000Ftért lehet korlátlan netet venni, ha elfogy a keret vagy más miatt lassú, akkor meg callback 2x-es percdíjjal, ami még mindig elmarad a hűség nélküli áraktól.
Mobil irányba kb 1000Ft havonta 5-10Ftos percdíjjal azért nem rossz -
tothmaxy182
őstag
Édes Istenem, bárcsak a 3 közül az egyik lenne egy normális mobilszolgáltató! Rögtön váltanék! De így??? Mire? A másik kettő is ugyanolyan, mint a T. Engem már meg sem lep időnként ez az AFSZ változásos SMS. Megrántom a vállam és kész. Úgysem tudok tenni ellene semmit.
Minden szavam magánvélemény!
-
Tyrel
őstag
Biztos én leszek a bagatel meg az abszurd meg a hülye, de engem már régóta nem az a kérdés foglalkoztat, hogy mit tartalmaz majd a 3294. ÁSZF módosítás...
...sokkal inkább az, hogy mi a jó francnak nem fáj az senkinek sem, hogy a szolgáltatók (mobilszolgáltatótól egy biztosítóig kb. bármelyik) bármikor önkényesen módosítgathatják a szerződéseket meg emelhetnek a megállapodott áraikon, gyakorlatilag úgy csesznek ki az emberrel ahogy akarnak.. és akkor nekem ezt miért nem lehet? Hol van itt az egyenjogúság??
Ha a szolgáltató mondhatja azt, hogy "figyelj öcsém tudom hogy 9000 Ft-os havidíjról írtad alá a szeződést, de mostantól ez 10 000 lesz és kussolsz!", akkor én miért nem mondhatom azt, hogy "figyelj szolgáltató, nem tetszik amit csinálsz szóval mától 8000 Ft-ot fizetek a 9 helyett és te kussolsz!" ?
Turenkarn
-
BlackPriest
őstag
nem védem a szolgáltatót, de a keresőbe csak annyit írtam, hogy általános és ha az ajánlott keresési dolgokat át is ugrom, három tekerés lefelé és ott van az ászf. ászf-re keresve az első találat. amúgy szerintem az előfizetők 99%-a nem olvasta soha, vagy megpróbálta és feladta
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Sziasztok!
Ha változnak a tarifák (mondjuk megemelkednek), akkor én felmondhatom a hűségemet idő előtt? Pont most mennék át Voda-hoz, de még januárig, hűség van az előfizetésen...
Köszi
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
asdf_
veterán
Egyoldalu modositasnal: Ha a modositas az igenybe vett kedvezmenyeket erinti, ez a varazsmondat (ha vasaroltal kedvezmenyesen telefont, akkor automatikusan kiestel), csak akkor lehet kiugrani belole. Ha ketoldalu a modositas (mint a juliusi), akkor azt meg siman jelzed, hogy nem fogadod el es a szerzodes valtozatlan feltetetelekkel megy tovabb.
-
Köszi. Pont erre voltam kíváncsi. Sajna nekem van hűségem készülékre is. (bár nem tudom, hogy ha mondjuk duplájára emelnék az árakat, nekem akkor is maradnom kéne, csak azért mert vettem készüléket) No mindegy januárig kibírom, meg bízom benne, hogy addigra a T-is ingyen adja az EU roaming-ot.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
bambano
titán
válasz dajkopali #16 üzenetére
szerinted milyen fogyasztóvédelmi szabályokat lehetne hozni, ami nincs benne a jogszabályokban és valóban *ÉRDEMBEN* védené a fogyasztókat? leginkább a saját hülyeségük ellen? meg a tudjukki ellen?
megmondom: semmilyet.
(#18) Tigerclaw: "Be kellene tenni a törvénybe, hogy hűségidő alatt semmilyen az ügyfelet negatívan érintő változtatást nem lehet bevezetni.": már elmondtam párszor, hogy benne van. azért van ez a változássorozat minden szolgáltatónál.
(#24) Tyrel: a szolgáltatók nem módosíthatnak önkényesen szerződést, több köbméter szabály vonatokozik erre. most sem azért módosulnak a szerződések, mert a szolgáltatók önkényesen módosítani akarják, hanem azért, mert változik a jogszabály.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
kakuk.tamas
addikt
Gyerekek, a szolgáltatások, tarifacsomagok 90%-ának az ára emelkedik minimum 200-300 forinttal...
A Dominós percdíjak is változnak. Átlag 3-5 forinttal lesz több egy perc.Végleges megszüntetésre kerülnek a régebben már kivezetett díjcsomagok, szolgáltatások.
Röviden ennyi fog változni...
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
zoli62
addikt
Arról nem is beszélve, hogy az értesítő SMS esetleg meg sem érkezik a telefonra. A számlalevél hátlapján ott a tájékoztató a változásokról. Ám mi a teendő, ha maga számla nem érkezett meg? Nálam jelen esetben ez a szitu. A hatályos jogszabály szerint a szolgáltató így is eleget tett a tájékoztatási kötelezettségének, mert az ÁSZF változásokat a bevezetésük előtt 30 nappal országos napilapban közzétette. A másik Jó ideje csak a mobilszolgáltatók élnek a kétoldalú szerződésmódosítású javaslatukban a hűségszerződések időtartamán belül is érvényesíthető áremeléssel, a vezetékes szolgáltatók nem. Akkor hogy is van ez a kettős gyakorlat? Régebben nem engedte ezt a jogszabály. Most talán két párhuzamos hatályos szektorális törvény van?
-
kakuk.tamas
addikt
válasz kakuk.tamas #32 üzenetére
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
félisten
válasz Tigerclaw #18 üzenetére
Én még A 2 éve hűség időt is eltörölném, 1 év is bőven sok. 2 év alatt nagyon sok változás történhet egy ember életében, amit nem lát előre.
Arról ne is beszéljünk, hogy szinte az összes telekommunikációs szolgáltató az új ügyfelek részére lényegesen kedvezőbb ajánlatokat kínál, mint azoknak akik évek óta náluk gyarapítják a számlát. Ennek valahogy fordítva kellene működnie.Más:
UPC nél megkötöttem a Hd csomagra egy 2016 dec ig tartó szerződést, mert így ingyen cserélték a beltérimet HDMI kimenetesre.
Következő havi számlában bent szerepelt a beltéri csere díjja. Felhívtam őket, hogy ugyan már díjtalan cseréről volt szó, ha hűségidőt vállalok. Ez volt 3 hónapja, azóta se szerződésemet nem módosították rövidebb idejűre ( elvileg 2016 május , mert kifizettem a beltérit.), se a pénzt nem írták jóvá, kb 5 alkalommal telefonáltam már ez ügyben. Ilyenkor én nem bonthatok velük szerződést és tekinthetem a hűségidőmet semmisnek?"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bambano
titán
"Ám mi a teendő, ha maga számla nem érkezett meg?": ez nagyon egyszerű, köteles vagy erről értesíteni a szolgáltatót. ászf 7.1.1.9 pont: "Amennyiben az Előfizető a számlát az Előfizetői Szerződésben megjelölt számlázási időszakot követő hónap 25. napjáig nem kapja kézhez, úgy ezt haladéktalanul köteles az ügyfélszolgálatnál jelezni."
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
kakuk.tamas
addikt
Senki se mondta, hogy alá kell írni a 2 évet. Lehet választani minden szolgáltatónál 1 év hűséget, vagy éppen hűség nélküli szerződést is alá lehet írni. Igaz, hogy ebben az esetben drágábbak a szolgáltatás díjak, de van rá lehetőség.
Ha a UPC-nél ilyen gondjaid vannak, akkor menj az NMHH-hoz. Vagy említsd meg nekik...
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
nbg
senior tag
Elnezest, hogy itt kerdem meg, de hirtelen nem jutott jobb eszembe: alapvetoen kulfoldon elek -tobbek kozt ezert altalaban megkesve ertesulok ilyesmikrol-, es mikor otthon vagyok egy telenoros feltotos kartyat hasznalok, beszelni es netezni. Asszony ugyanez, csak a telekomtol. A pre-paid tarifak/csomagok/keretek is valtoznak? Amennyiben igen, es ha nagyon gerinctelennek itelnem meg a valtozast, el tudom utasitani ezt a szerzodesmodositast? Ha igen, az mivel jar?
Elore is koszonom...I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
-
#65388800
törölt tag
Én egy dolgot nem értek. Mire fel ez az áremelés? 4 éve van meg ugyan az a csomagom a Telenornál 7500 Ft-ról indultam. Most 8800 Ft-ra akarják megemelni. Nem értem miért? Nem lett jobb semmi sem. Így van ez a telekomnál is. Van egy csomagom 3 éve 1500 Ft-ot fizettem érte. Most már 2500 Ft-t lesz az ára és mivel én postán szeretem feladni a csekket a 2 cégnek meg ez nem tetszik és megint ráraknak még 300-400 Ft-ot + még a postaköltség. 120 Ft. Ez eléggé vicces.
De érdekes módon csökkent az internet ára. Egészen pontosan a Netmánia M csomagé. Én 4670 Ft-ot fizetek érte, de most már 4425 Ft. Nem ám jött volna egy SMS tisztelt ügyfelünk xxxx dátumtól csökkentjük számlájának végösszegét. Csak az emelés.
Mondjuk azt nem tudom ha csökkent az ára egy csomagnak amiben vagyok, de van hűségidő kérhetem, hogy ugyan azt a csomagot használjam az új csökkentett árral? Vagy ezek a módosítások az emelésre vonatkoznak?
-
Kékes525
félisten
Ez nem elsősorban a Telekom hibája. Ő csak kihasználja a joghézagokat. Nincs megfelelő szabályozás, csak a multik elleni uszítás folyik, különadók kivetése, normális törvényhozás nélkül. Ez így van más multik esetében is. A törvényhozás elfelejti a legfontosabb feladatát egy megfelelő keret rendszert adni a mindennapi élet (gazdaság, társadalom) működésének. Egészen mást tart prioritásának. Minden ebből a tényből vezethető le.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
Apollyon
Korrektor
2009-ben váltottam vodafone feltöltőkártyásról akkor még pannonra.
Akkortájt a 25% ÁFÁ-t csökkentették 20%-ra, a vodafone percdíjak nem változtak. Aztán amikor visszaemelték az ÁFÁ-t, akkor a vodafone percdíjak is emelkedtek. Erről persze csesztek tájékoztatni. Onnan tudtam meg, hogy előbb lemerült a kártyám mint kellett volna. Szerettem volna telefonálni, erre bemondta egy hang hogy kevés az egyenleged gyökér!Most a telenyomornál vagyok azóta is, de ez is egy rohadvány szolgáltató. Mindegyik az, fizessé gyökér, szolgáltatni meg persze fáj.
Kíváncsi vagyok, mikor fog visszatérni az anno 2001-es Praktikum Privát szintű, csúcsidőben 160 ft-os percdíj. Meg arra is, meddig lehet még fokozni ezt a pofátlanságot, amikor már azt mondja a nép, hogy csesszétek meg, telefonáljon az ősi mesterséget űző szülőd.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
kakuk.tamas
addikt
Nah, már a főloldalon is hirdeti a Telekom, hogy júli 1-től emelkednek az árak. Részletesen, hivatalosan [ITT].
dajkopali: Szerintem már tudjuk, hogy miért jött az sms...
És milyen profin megmondtam, hogy milyen arányú lesz az emelés.
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Kékes525
félisten
válasz kakuk.tamas #43 üzenetére
Felébredtek.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
tothmaxy182
őstag
válasz kakuk.tamas #43 üzenetére
Nem semmi. A Like díjcsomag havidíja pár éve még 1800 forint volt. Most már 3100-nál tart!
Minden szavam magánvélemény!
-
dajkopali
addikt
válasz kakuk.tamas #43 üzenetére
igen - erre rákérdezek, mivel az NMHH még nem adott ki közleményt arról, hogy engedélyezték volna a július 1-jei emelést
az sms-ben egyébként egy augusztus 1-jétől érvényes változásról van szó"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
addikt
Sajnos hulyenek nezik az embereket. A Telekom meg foleg...
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
#31600896
törölt tag
Térerő meg alig van a lakóhelyemen. Át is fogok állni egy másik táborba 10 év után... használhatatlan az egész, szinte alig tudnak telefonon elérni, de a csekk meg egyre kövérebb! Hibabejelentésnél meg érdekes módon mindig szétkapcsolnak, kinyomják menet közben.
[ Szerkesztve ]
-
zsigus
őstag
Ha holnap azt mondja az ELMÜ a telekomnak, hogy a megnövekedett költségek miatt 20 %-al több lesz a villanyszámla, akkor nyilván lenyeli a telekom a különbözetet, mert olyan jó fej, és nem profit alapján működik, hanem egy jótékonysági intézmény.
Az, hogy egyszerre mondjuk csak a telekom emel árat, az szvsz a működésből eredő eltérések miatt lehet.
Pl. az egyik biztosító házaló üzletkötőket alkalmaz többségben, a másik telefonosokat. Ilyenkor nyilván a házaló cégnél mondjuk egy benzináremelkedés jobban fog látszani az árakon.
Amikor meg mindegyik emel, akkor nyilván valami állami lehúzás van a háttérben, pl. új adó.
Azért a másik oldal helyzetébe is érdemes belegondolni.
De nem akarom őket védeni, mert valóban egy kartelező, ******* banda, és én is azért vagyok telekomos, mert nincs jobb...
[ Szerkesztve ]
-
wolfman
veterán
válasz Jeanne d'Arc #47 üzenetére
Egyetértek, hogy hülyének vagyunk nézve, de hatalmas hibának tartom, mikor kiemelünk egy szolgáltatót ebből a körből kifejezetten bűnösnek. Mind a 3 ma létező szolgáltató egy büdös g.ci egyformán, egyforma szinten, egyforma arányban. Ugyan úgy emelnek, ugyan azt csinálják és akkor még félünk arról beszélni hogy kartellezés van. Ugyanmár, miért lenne?
Én nem tudom hol tart a Digi mint 4. mobil szolgáltató, de ismereteim alapján próbálják visszafogni, bugdácsol csak a bejövetellel, mert már vagy 5 éve ezt hallani, hogy jön-jön-jön, de mégse. Személy szerint nagyon várom, hogy kiépítse a hálózatát, aztán az összes többinek aláverjen, ahogyan a netszolgáltatásával is (csak ott meg sajnos fontosabb nekik a sávszélesítés és a nagy számokkal való dobálózás, mint a lefedettség bővítése, dehát ott is tuti közre van fogva).Én még a kezdetek kezdetén Pannon Praktikumos voltam valami 120Ft csúcsidős és 60Ft csúcsidőn túli percdíjakkal. Aztán változtak a kártyás dolgok és egyszer bejött a Happy díjcsomag. SMS mindig 18Ft, hívás 60Ft, így folyton SMSeztem. Egyszer csak észrevettem, hogy már 10 nap után vinnyog, hogy nincs pénz. Bementem a Pannonhoz, hogy mi az isten van. Hát közölték, hogy az a díjcsomag már ezer éve megszűnt. Mondom tudom, de aki benne van nem szedték ki. De bizony egy ideig még maradt, de már mindenkit visszatettek Praktikum díjcsomagba. És mondom ezt mikor akarták közölni? Akkor mondja a csaj, hogy az a rendelet, hogy két újságban kell megjelenjen ez a módosítás, egy olvasott helyi lapban és a Magyar közlönyben (utóbbi nem biztos). Hát mondom kurva jók vagytok! Már akkor se volt az írott sajtónak túl nagy keletje.
Miután sikerült felb@sszanak kellően, átjöttem a Vodafone-hoz kb. 2009-ben. Most 6. éve hogy itt vagyok, de ha 4x nem változtattak percdíjakat és szerződési feltételeket a lebeszélhetőségi módokról nem is beszélve, akkor egyszer sem. Nem tudom már melyik csomagban voltam, de 3200Ft volt a havi díj (amire kaptam 2 hónap után 600Ft kedvezményt, amit szintén 2 évre kaptam, tehát 2600Ft a havidíj), ebből 1700Ft lebeszélhető volt minden irányba valami 20-25Ft percdíjjal (másodperc alapú, SMS nem számít bele). Fizettem kb. 2750Ft-okat, tehát sokkal nem léptem túl, fantasztikus volt a Telenyál után. Ja igen, és volt 250Mb netem is. Egyszer jött az SMS, hogy a nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel kénytelenek voltak módosítani a feltételeket meg a percdíjakat ('a nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel' kifejezés akkor égett bele az agyamba). Most 2650Ft, amit BÜSZKÉN JELENTENEK hogy teljes egészében lebeszélhető, de csak hálózaton belül, kívül már pluszban fizetek (SMS is pluszban megy). A 25Ft-ból lett 40Ft. Mivel nekem mindenféle szolgáltatónál vannak ismerőseim, így a 2750Ft szépen azóta is fent van havi 4800-5200Ft körül és a netem is valahogy 150Mb lett. De ő jól tudták ezt, hogy így sokkal többet fognak fizetni a birkák.
Ma tudtam meg, hogy a net is módosult, hogy ha átlépem már nem korlát van, hanem bizony autómatkusan 500Ft-ot levonnak és kapok plusz 15Mb-ot. DEJÓFEJEK!A helyzet az, hogy ez nem csak itt van így, hanem rejtélyes okok közt mindegyik szolgáltató rémesen hasonló módosításokat végez kis idő különbségekkel. Jövő hnapban jár le az előfizum. Ha át is akarnék menni máshová, nem tudok, mert mind ugyan ezeket a kondíciókat kínálja apró különbségekkel, szóval csöbörből vödörbe.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest