Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Kékes525 #41 üzenetére

    ez orbitális tévedés, a valódi helyzet pontos ellentéte.
    nem igaz, hogy nincs megfelelő szabályozás. túlszabályozás van. a tisztelt ügyfelek csesznek elolvasni, hogy mit írnak alá, utána meg megy a sírás-rívás a hatóságnál, hogy nem tudta, mit ír alá.
    a hatóság meg már hétrét görnyed kínjában, hogy hogyan szabályozza tovább a szerződéskötést, hogy az ügyfél végre jól informáltan szerződjön, de nem, az ügyfél csakazért se olvas.

    és ebből lesz a 22-es csapdája, egyre több szabálynak kell megfeleljen az isp, amit egyre nehezebben lát át az ügyfél, így egyre kevésbé érdekli, ami miatt a hatóság újabb és újabb szabályokat vezet be.
    régen egy internetes ászf 40-50 oldal volt (az is sok), de amióta a mostani hatóság van, azóta ez felment 130-140-re arra való hivatkozással, hogy az ügyfél könnyebben tájékozódhasson. és kint van március 30. óta az nmhh legújabb rendelete, amiben *19* azaz tizenkilenc oldalon hoznak új szabályokat a tájékoztatás "javítására". így lesz 200 oldal az ászf, így fognak kőszívűt emlegetni az ügyfelek és így nem fogja elolvasni senki az egészet.
    még azok se, akik megírták, pláne nem az ügyfél.

    az sem szabályozási, hanem propaganda probléma, hogy a profit szót szitokszóvá tették. a magyar emberek zöme sugárban hány attól, ha meghallja, hogy egy távközlési cégnek nyeresége lett. arra nem gondol, hogy elvileg abból tud fejleszteni...

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák