Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djculture

    félisten

    válasz Tigerclaw #18 üzenetére

    Igen alapnak kéne lennie hogy ha két fél köt szerződést abból egyik fél se táncolhasson ki mindenféle mondvacsinált változásokra hivatkozásokra. Vagy akkor az ügyfél is kiléphessen mert ő is hivatkozhat a szerződés kötéskor előre nem látható okora hivatkozva. Ez ami most van egy genyóság egyik fél azt csinál amit akar másik meg fizessen.

    [ Szerkesztve ]

  • b.

    félisten

    válasz Tigerclaw #18 üzenetére

    Én még A 2 éve hűség időt is eltörölném, 1 év is bőven sok. 2 év alatt nagyon sok változás történhet egy ember életében, amit nem lát előre.
    Arról ne is beszéljünk, hogy szinte az összes telekommunikációs szolgáltató az új ügyfelek részére lényegesen kedvezőbb ajánlatokat kínál, mint azoknak akik évek óta náluk gyarapítják a számlát. Ennek valahogy fordítva kellene működnie.

    Más:
    UPC nél megkötöttem a Hd csomagra egy 2016 dec ig tartó szerződést, mert így ingyen cserélték a beltérimet HDMI kimenetesre.
    Következő havi számlában bent szerepelt a beltéri csere díjja. Felhívtam őket, hogy ugyan már díjtalan cseréről volt szó, ha hűségidőt vállalok. Ez volt 3 hónapja, azóta se szerződésemet nem módosították rövidebb idejűre ( elvileg 2016 május , mert kifizettem a beltérit.), se a pénzt nem írták jóvá, kb 5 alkalommal telefonáltam már ez ügyben. Ilyenkor én nem bonthatok velük szerződést és tekinthetem a hűségidőmet semmisnek?

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák