Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli62

    addikt

    Arról nem is beszélve, hogy az értesítő SMS esetleg meg sem érkezik a telefonra. A számlalevél hátlapján ott a tájékoztató a változásokról. Ám mi a teendő, ha maga számla nem érkezett meg? Nálam jelen esetben ez a szitu. A hatályos jogszabály szerint a szolgáltató így is eleget tett a tájékoztatási kötelezettségének, mert az ÁSZF változásokat a bevezetésük előtt 30 nappal országos napilapban közzétette. A másik Jó ideje csak a mobilszolgáltatók élnek a kétoldalú szerződésmódosítású javaslatukban a hűségszerződések időtartamán belül is érvényesíthető áremeléssel, a vezetékes szolgáltatók nem. Akkor hogy is van ez a kettős gyakorlat? Régebben nem engedte ezt a jogszabály. Most talán két párhuzamos hatályos szektorális törvény van?

Új hozzászólás Aktív témák