Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
1. Gyalogos hibázott, kivilágítatlanul sétált egy olyan helyen, ahol nem lett volna szabad. Ráadásul egy olyan helyen, ahol 90-el mennek az autók. Mit gondolt? Övé a világ, majd megállítja a forgalmat?
2. Autónak ettől még érzékelnie kellett volna, hogy valami ismeretlen be fog menni az autó elé.
3. Szerintem ez simán tompítotton volt. A bal oldali fényszóró ugye nagyon levilágít, hogy ne bassza a szembejövő szemét, ha esetleg jobbra jött volna a gyalogos, fix, hogy észreveszi a sofőr, mert ott jobban kibassza jobbra a fényszóró a fényt. De még mindig ott van, hogy minek kapcsoljon a sofőr önkényesen refit, hisz ő is úgy tudja, hogy az autó mindent lát,(ha van refi, ha nincs) ami elé ugrik, akármi.
4. Ha sofőr vezeti, és magamból indulok ki, Én dobtam volna egy 1-2 mp-s reflektort(főleg, hogy szemből sem jönnek) és akkor valószínűleg észre lehetett volna venni a gyalogost. Hisz elég fos útszakasz, önkéntelenül is várod, hogy valami történjen. Aminek nem kellene ott lennie..
És akkor itt visszatérünk megint arra,hogy igazából az autónak már rég kellett volna érzékelnie....Meg a másik kérdés, ha eddig működött most miért nem... Főleg, hogy ha egyik rendszer romlik el, másiknak még ugyanúgy kellene működnie. Itt programozási hiba lesz..
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
"Ami vitatható az az, hogy az Uber rendszere miért nem fékezett, illetve ami még furcsább, hogy a Volvo saját Intellisafe rendszere miért nem taposott a fékbe."
Na ezen gondolkodtam pont Én is. Arra tudok gondolni, hogy az az uber kikötötte a picsába és csak a saját rendszerei mennek. Hisz "uber" technológiát tesztelnek és nem volvot. Bár a Volvo helyében meg nem hagytam volna ezt kikötni, hisz nagyon szar reklám.
Vagy konteo: ( )
Direkt beküldtek egy hajléktalant( látszik is, hogy szarik bele, Én ilyen helyen gondosan körülnézek és átbiciklizek, vagy legalábbis úgy átfutok, de legalábbis van mellényem és világításom) mint akit egy lávafolyam kerget, hisz alapból nem számítok arra, hogy ilyen kibaszott sötétben észre fognak venni és féltem az életem, tehát minél előbb szabadulni akarok a veszélyes helyről) mindegy minden alapon.
Egyébként Amerikában élt 3 évet bátyám, biciklijén nem volt lámpa(nem számolt túlórával), rendőrök megállították és konkrétan nem büntetést kapott, hanem egy bicikli lámpa felszerelést.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Nem tudom, hogy ezek meddig tárolják a videó felvételeket, de Én visszanézném a kocsi pályafutását, hogy volt -e már ilyen helyzetben és akkor reagált -e normálisan a kocsi vagy pedig már előtte is sumákoltak valamit, hogy bizonyos helyzetben esetleg hibázott, csak nem ekkorát...
-
Atomgeszi
veterán
Egyértelmű, hogy nem ment valamelyik rendszer. Még a LIDAR-os robotporszívóm is megáll 0.5 mp-n belül,ha beállok elé, miközben takarít...
-
Atomgeszi
veterán
válasz Cathfaern #532 üzenetére
Akkor sem akarok 70-110 között araszolni egy kamion mögött, maximum nem tudok blikket olvasni.
[link] Amúgy már ilyenekben is van sávtartó és követési távolság figyelő, az arra ingeranciát érzőknek. ~10-15k környékén. Persze, hogy ennek a gyakorlatban mennyi értelme van.
Egyébként nem a fejlesztések ellenzője vagyok, mielőtt ez esne le valakinek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- BestBuy topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- iPhone topik
- VMware
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH