Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
csak a végeredményt láttam, azt akor nem értettem hol dobta a vasat és miképp. De 200-nál kicsit esni már nem lehet. Csúnya motorosbaleset végeredményét már én is láttam, ahol karóról mandínerezett a motoros tovább, miután balkanyarban a motor hasa felfutott a padkára lakott területen belül. Aztán a következő jobbkanyarba hulltak be, a motor kerítésnek, midnennek csapódva, a motoros meg a buszöbölben megpihenve. helyi volt, tudta, nem oknélkül tették ki oda a 40-es táblát, meg hogy már korábban több baleset volt abban a kereazteződésben, mégis belerongyolt a utdásához képes nagy sebességgel. jogsija nem volt, és csak kölcsönmotorral művelte, valami haverja motorok behozatalával foglakozott akkoriban, és kipróbáltak vmi 400as gépet. Sikeresn.
-
neduddki
nagyúr
válasz
#06658560 #50 üzenetére
HI!
hat ha nagyin elemezni akarsz:- ))) bof
udv
neduddki
mod: mongyuk az alapadatok a lenyegei, meg tegyuk hozza a gyakorlat, nem ok nelkul volt annyi elemzese Mlegh Gabor a hallgatoinak:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Peat;)
veterán
-
b.ricsi
csendes tag
hűha
nem számítottam rá hogy ekkora port kavarok
most néztem meg a képeket, látom én is, gyorsan ment. a cikket nem azért írtam hogy a motorost védjem, hanem azért hogy ne legyen általánosítás, ne legyen mindenki száguldozó, minden kutya harcikutya, minden roma tolvaj, meg felidegeltem magam az indexes cikken.
amúgy általába azok száguldoznak donorcuccba(no ruha, sisak), akik rögtön nagymotort vettek. értsd: nem volt elötte 125ös vagy 250esük. Ők még nem estek, fel se tudják fogni hogy milyen csúszni az aszfalton rövidgatyába, pólóba, farmerbe.
vagy esetleg apuci-anyuci alárak egy 600-ast 18. szülinapjára, fel sem fogja mire képes.picit elkanyarodva: hobbimból kifolyólag nagyon sok motorossal találkozom, Hungaroringen vok sportbíró. Tévedés hogy szezononként 2 esemény van! A Ringen szezonban minden nap van rendezvény! Nem csak f1 létezik, sajna kevesen járnak ki mert nem is tudnak róla. Legalább hetente 1 nyílt motoros nap amikor bárki mehet, illetve mindenféle márkarendezvények, persze autós napok is. Ezenkívűl ott van még a Pannónia és a Kakucs Ring is hogy csak a nagyobbakat említsem. Szóval tévedés hogy nem lehet kihasználni a sportmotorok teljesítményét.
http://b_ricsi.extra.hu
-
Pajti. Ezt már levezettem a motorosok topikban is. Ha 20 méteres csíkot húzott, akkor kb 60 méterre előtte kanyarodott ki a szuzukis a srác elé. Ráadásul úgy, hogy elsőbbsége volt a motorosnak, mivel főúton ment.
2: Suzuki oldalának nekirakom a seggem, és behorpad az oldala, pedig nem vagyok egy elhízott ember. Innentől gondolkodj egy kicsit.Képzeld. Engem már szorított le autós. Kamionos is. Nem egyszer, nem kétszer. Egyszer majdnem az árokban kötöttem ki egy hasonlóan iq fájter ember miatt, mint te. Rohadék crossmotoros pedig valszeg egész héten dolgozott, és most kiment motorozni. A szemét gecije... borzalom. Kíváncsi vagyok, hogy a tuning-koppányos ladásokról mi a véleményed.
Tele van ez az ország ilyen napellenzős, szuperintelligens emberekkel. Nem értem, miért tartunk még mindig itt.
Nem kell száguldozni? szerintem meg nem kellene kikanyarodni főútra, nem kellene bemenni a pirosba a vonat elé, nem kellene belemenni kamion előzésébe, amikor szemből jön a betonszállító mixer megtömve, és nem kellene kinyitni a motoros elött az ajtót, csak mert dugóban látványosan jobban halad mint az autósok. Motort kell venni.Ezt az idióta címet meg át lehetne írni, mert iszonyatosan fel tudom magam húzni.
De majd figyeld a motorosok topikot, jövő héten megmondom, hogyan halt meg a bácsi, leinformálom a fűzfői kollegákat.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
anjani182
őstag
Én is itt lakom, járok fel a Mátrába, nem egyszer volt olyan, hogy a motorosok kanyarban átjöttek az én sávomba! Legszivesebben egy Hummerral indulnék neki, és nem érdekelne ha nekem csattan...
Arról meg ne is beszéljünk, hogy tegnap délután a 3-ason "találkoztam" egy motorossal, fél perc alatt háromszor szegett szabályt, sebességtúllépés, kétszer előzés záróvonalon, amiből a másodikat az út közepén hajtotta végre a csíkon, mivel nem igazán fért volna el, mivel jöttek szemben! Igazából én nem tudnám sjanálni, ha a következő előzésnél belepukkanna egy kamionba...
Forever and ever, let's make this last forever.
-
-
#06658560
törölt tag
60 méter a megengedett sebességel haladó motoros esetén teljesen korrekt. Hisz ki lehet kanyarodni szabályosan úgy egym ásik jármű elé, ha azt men kényszerítem hirtelen fékezésre, irányváltoztatásra. Asszem akadályozni nem lehet, de zavarni igen. Azaz 50-es tempóval haladva kikanyarodik az autó, motoros gázt elvesz, és szépen gurul, amíg autó elé nem ér, be nem fejezi a kanyarodást, utána ha akarja simán megelőzheti.
ha már ilyen jól benne vagy a témában: miért a menetirány szerinti bal forgalmi sávban van a motor féknyoma? Amit láttam a képeken, végig azon az oldalon fut. Mit keresett azon a részen?
Egyébként lennél szíves a linket átdobni a levezetésedhez? Mekkora sebesség társul eme 20 méter fékúthoz, ha utána ilyen végeredménye lesz?
-
válasz
Dare2Live #33 üzenetére
Szerintem bőven 400 felett ment a srác. De lehet, hogy majdnem átlépte a hangsebességet.
Amúgy egyszer próbáljatok meg 100 felett végigmenni ott a 71-esen, amikor a murvaszállító billencsek már évekkel ezelőtt szétnyomták az aszfaltot, azóta pedig a jég csak javított a helyzeten
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Peat;)
veterán
"mint egy átlag autós a sebesség tekintetében"-ot írtam, az átlag autóst direkt írtam példának, mert nagyon szar a közelekdési morálunk ahogy írod, de a sportmotorosok a sebességkorlát megszegését tekintve simán lehagyják őket ahogy én tapasztalom. Van autós topik is egyébként, ("miért vezet mindenki úgy mint egy állat" vagy valami ilyesmi a címe), az is népszerű...:/
-
-
shev7
veterán
azt is kerdezd mar meg, hogy milyen ruciban volt a motoros, mert nekem a kepekbol a sportcipo+rovidnadrag+polo kombo jon le. Aki 1000-es yamahara ilyen cuccban ul fel, arrol megvan a velemenyem...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
finest
őstag
Nem azért, h védjem a motorosokat, de autósból is elég sok közveszélyes ember van. Ma átmentem délelőtt kocsival Szentesről Csongrádra, 12km, oda vissza 5 alkalommal kerültem más miatt balesetveszélyes helyzetbe, annak ellenére, h én tartottam magamat a megengedett maximális sebességhez. Feltűnt nektek, h minden állat kanyarban, külső íven szeret előzni?
Úgy látnám már, h ezeket a hülyéket, akik miatt az ember satufékez, mert bevág elé, vagy szemből jön és be kell engednie, kiemelik a forgalomból. Ezt a trafipaxokkal sosem oldják meg, itt felénk a rendőrség előszeretettel áll be 20 méterrel az 50-es tábla mögé máskor a 30-as mögé mérni kb. ennyire telik tőlük... Közben 12 kilómétert nem tudok úgy menni, h ne kelljen másokra, mások miatt vigyáznom...[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Studi22
aktív tag
Örülök hogy vannak fődik de nem eprek!
A cikkírónak:Hungaroringen sportbíró?
Hanyas poszton illetve Material kupán kint lesz-e mert akkor szívesen eszmétcserélhetünk.Ui:Lemegyek a posztra a paddockból a "hivatalos 50-es" Gilera robival hozzád bukó nélkül!
A világon a legveszélyesebb dolog,mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
-
-
b.ricsi
csendes tag
jaja tudom milyen bicóval nyalni. Motorral még nem estem, de nem is ülök fel bukó, bőrkabát, kesztyű, csizma, térdvédő, gerincvédő nélkül.
valahogy ha kocsival megyek, rosszul érzem magam amíg nincs bekötve az övem.
ja és láttam élőbe jópár bukást, verseny közbe vagy nyílt napon, pályán. (hobbimból kifolyólag)http://b_ricsi.extra.hu
-
válasz
#06658560 #62 üzenetére
Ha arra a csíkra gondolsz a mentő mellett mint féknyom (szerintem arra) akkor megnézem, hogy az mikor 20 méter hosszú. Mert akkor a mentő legalább 6 méteres kellene, hogy legyen
Komolyan mondom, mindjárt elgurulok oda, és megnézem. Szerintem maximum 11 méteres a fékcsík.
Amúgy fizikából egyszerűen ki tudod számolni, és a reakcióidőre számolj cikra 0.5sec-et, fék működési időre 0.1sec-et, tekintve, hogy valszeg a hátsó gumi satuzott, az első nem. 1km/h az legyen cirka 0.28m/s. Ha 100al jött, akkor 27 métert tesz meg másodpercenként. Ha 200al, akkor közel 55öt. Számoljál csak.
Nem fordulok ki valami elé, ha elsöbbsége van, és látom, hogy jön. ennyire egyszerű.Az csak nekem furcsa, hogyha a bácsi tényleg "szörnyet"halt, hogy nincs egy icipici vérnyom sem az autóban?
De itt az én véleményem: Bácsi át akart menni, de valami megzavarta. Beleállt a fékbe, de a motoros már jött volna el mögötte. Suzuki fékezését/megállását nem kalkulálta bele, próbált megállni, és nem jött össze. Velem már nem egyszer előfordult ilyen.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Nem egészen értem, miért akarod a motoros válláról levenni a felelősséget...
Számomra egyértelmű, hogy ő volt nagyobb részben hibás azért, mert nem tartotta be a sebességhatárt. Ráadásul nem is akármennyivel léphette azt túl, ha felborult az autó, és olyan sérülést okozott benne, mint ami a Langlovagok.hu képriportjában látható...
Xiaomi 13T
-
b.ricsi
csendes tag
-
adalbert1
veterán
A híd közepén még mindig kint van a 30-as tábla?
Lehet hogy mi megyünk általában jókor (átlagban olyan 2-3 hetente, pénteken este fele haza Bp-ről, vasárnap du. vissza), de egy ilyen esetre se emlékszem...
Persze ahogy a csongrádi út kanyarodik felfele a hídra ott bele lehetne futni kellemetlen meglepetésekbe.
A traffipaxról meg annyit, hogy Szentesnek és Csongrádnak állítólag 1 db van, hol itt, hol ott használják... -
finest
őstag
válasz
adalbert1 #83 üzenetére
Igen, ott a 30-as. Nem tom kik jönnek ide trafizni. Újabban vaalmi kis piros p@csköszörűből szoktak mérni a Csongrádi útona Coopnál Szentesen. Odáig most 70-es tábla van és a cooptól 50, an a mögé állnak.
Ma szombat délelőtt volt, este, meg éjjel már otthon vannak a rosszéletű sofőrök. Próbáljátok ki egyszer kicsit korábban, munkanapon 4 felé!
Mondjuk ma hozzátartozik a dologhoz, h irtó meleg volt, mindenkienk tele lehetett a puttonya.[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
válasz
Viktor0610 #80 üzenetére
Nem veszem le a felelősséget. Talán azért, mert nincs felelősség a vállán. Elsőbbsége volt. Védett úton ment. Suzukis kijött elé. (Szerintem észrevette, és megállt az úttesten) Karambol. Ennyi.
Tavaly ugyanezért halt meg Káptalanfüreden egy régi ismerősöm, mert az autós nem bírt magával, és jobbos kanyarban nekiállt előzni. Cimbiék is gyorsabban jöttek, ez egyértelmű volt (90 helyett 110-120 közöttre számolták ki). Ott a főokos 50-50-re hozta ki a felelősséget. Amikor kiderült, hogy az illető teljesen inkompetens a területen, és egy valódi szakértőt hívott a haver családja, akkor ő megmondta... "Kérem, ha nem belátható az úttest, nem állok neki előzni. Egyértelműen az autós a hibás, teljes mértékben"Azért, mert valaki gyorsabban megy, haljon meg? Hmm? Akkor én már sok embert kinyírhattam volna, amikor záróvonalon átvágnak elém, szemből ráhúzzák az autót/kamiont, nem engedi, hogy megelőzzem, stb. Ilyenkor mit mondanál?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
DarkByte
addikt
Szent ég.
Én nem nagyon értek hozzá, de csak a motort elnézve hogy hogyan összegyűrte az ütközés, az azért nem kis erőt igényelt.
Csak azt nem értem minek megy valaki ennyire (ha ez még tapasztalatlansággal is párosul akkor meg főleg, még azok akik profik is vétenek biztosan).
Biztos vagyok benne hogy motorosok között is van jó pár olyan, akik úgy vezetnek mint apám autót hogy egy fikarcnyit sem félek tőle hogy bajunk lesz ha vele utazok, de valahogyan az átlag embernek mégsem ez marad meg a motorokról. Legalább az ilyen balesetekből akinek inge az tanulna. És itt most nem csak a motorosokra gondolok
[ Szerkesztve ]
-
shev7
veterán
-
Te is napellenzős vagy.
"Innentől kezdve minden nagymotoros szükségszerűen (ön)gyilkos, csak az idő kérdése."
Ez egy teljesen átgondolt, és objektív megnyilvánulás volt. Köszi, hogy engem is (ön)gyilkosnak tartasz, amikor a valagam épségét kockáztatom minden szolgálatban a hozzád hasonlóan gondolkodók testi/anyagi biztonságáért. Remek ember lehetsz."Nem, nem vagytok ugyanolyanok" Nem hát. Nekem 8 kezem, és 9 lábam van, mellette 3 pár szemem, és hatalmas füleim. Kockacukor. 1-es ülj le.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Én meg, ha nem tudom valaminek felmérni a sebességét, nem kanyarodok ki elé.
Patthelyzet.#88 gt0618:
Ott is jó a belső sávDe itt egy kicsit lejjebb mész, és garantáltan leverődik a veseköved. Hasonló mint a 8-as általad említett szakasza. Ráadásul, ha várpalotai a srác, valszeg tudta, hogy az egyenes végén sokszor áll a traffi. De ez csak feltételezés.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#06658560
törölt tag
Tüzi, egy, korábban számolgattam egyet, ezek szerint nem olvastad. Kettő, a fényomnak azt mondom, amit krétával körbejelöltek az illetékes emberek. Utolsó szedet, asszem második kép. Az nem lehet az autóé, egyrészt keskeny, másrészt az iránya miatt. Három, egy ismerősöm halt már meg úgy autóban, hogy egyetlen külsérelmi nyom volt rajta, a fejét az A oszlopnak ütötte. És vér nem kellett hozzá. Frontálisan lekapta egy másik autós, Szolnoknál a 4-esen. A két sofőr meghalt, az ismerős barátja túlélte.Talán két éve vagy hogy volt, pünkösdkor.
-
Mégegyszer leírom, kicsit másként. Hibázott az autós, mert ne madta meg az elsőbbséget. Oké.
Mi történt volna, ha a motoros betartja a sebességkorlátozást? Összeütköznek, viszont mindkettő járműről/járműből sértetlenül, jóval kevesebb sérüléssel szállnak le/ki.
Mi történt, hogy nem tartotta be a korlátozást? összeütköztek, az ütközés ereje felborította az autót, a vezető (lényegtelen, miért) meghalt, a motoros pedig súlyos sérüléseket szenvedett...
Érzed/érted a két levezetés között a különbséget???
Kiegészítés.
Igenis, leveszed a válláról a felelősséget.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
b.ricsi
csendes tag
erre csak azt tudom mondani: lllooolll
amúgy hogy jön ide amerika? tájékoztatlak a yamaha japán. mint a suzuki, honda, kawasaki,...
tényleg és aki vesz egy 3000res bmw-t, mercit, audit, ferrarit ??? azzal se lehet 50el menni?
pont ezért írtam hogy ne általánosítsatok és mégis. Vannak barmok, nem kérdés, de emiatt ne kelljen nekem az útpadkára lehúzódni, vagy körforgalomba satuznom mert bevágnak elém kocsival, csak azért mert motorral vagyok és biiiztos úgyis száguldozok.mod:
Nem, nem vagytok ugyanolyanok, nektek más kell, ezért vesztek olyan járgányokat, melyek versenypályákra valók, s melyekkel nem lehet a normákat betartva közlekedni.
igen és bármennyire is hihetetlen, akinek speedgépe van az pályázik is vele általában.[ Szerkesztve ]
http://b_ricsi.extra.hu
-
#06658560
törölt tag
válasz
Viktor0610 #97 üzenetére
Ha Tüzi számításai szerint volt 60 méter a járművek között a kanyarodás kezdetekor, akkor az elég lett volna 50 esetén a baleset elkerüléséhez. De a sebesség valószínű az ütközéskor is töübb volt, mint 50, ahogy elnéztem a képeket.
Aktív témák
lo Ma reggel kiégett a mókabiztosítékom. Ezt meg kell osztanom veletek is. Előzmény: pár...
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Projektor topic
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Warhammer 40.000
- Milyen légkondit a lakásba?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Nyaralás topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- ELADÓ Quansheng UV-K5(8) kézi amatőr rádió
- Acer Aspire 5 - 15.6" IPS, I7-1165G7, 16 DD4 / 1024 GB NVMe +szla! +GARANCIA!
- Latitude 7420 27% 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 500GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Google Pixel 7A 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook Air M1 13" 8/256GB - 95%, 76 ciklus, magyar billentyűzet