Aktív témák
-
dekoninck
aktív tag
válasz Dr. Akula #443 üzenetére
Kedves hozzászólók!
Ideje belátnunk, hogy az erőlködés felesleges.
Gyorshajtani lehet, ha baj van belőle, az kizárólag a másik hibája! Hiszen a gyorshajtó mindig ura a járművének, míg az úton áthaladni kívánók sose urai a saját elméjüknek. Ha mindenki betartja a le nem írt szabályokat, miszerint aki gyorsabb az erősebb, szebb és okosabb, és ehhez igazodóan közlekedik, akkor baj nem lehet.
A sebességkorlát pedig egy szám, mi az? A hengerűrtartalom is egy szám (cm3), na de annak fontos jelentése van: fordított arányban áll a farkam (puncim) méretével valamint az IQ/EQ értékemmel. A sebességkorlátra figyelmeztető táblákon pedig legtöbbször mértékegység sincs, elárulom: valójában az m/sec.
A gyakorlat pedig magasabbrendű, mint az elmélet. Tehát ha biztonságosan tudok haladni belterületen 160 km/h-val, akkor az rendben van. ÉS PUNKTUM! -
#06658560
törölt tag
Egyébként a kérdés továbbra is, a menetirány szerinti bal oldalon közlekedvni móta szabályos, mert elsőbbsége van valakinek egy bekanyarodóval, keresztezővel szemben?
kréta jeleket rajzolok a kőreIlletve a képeket elnézve a konrét baleset kapcsán: jobbról elég hosszú egyenes szakad, azonban van egy kanyar, ahol fa is akad. Ha történetesen az öreg megállt, üresbe tett váltóval, majd jobbra is elnézve megállapította, hogy midnen rendben, mehet, akkor mire szúrt egy egyet, és elindult, pont odaérhetett a motoros, ami a meggyőződés pillanatában pont egy elég szép fa takarásában volt. De a bal oldalt akkor sem értem.
-
virkir
veterán
válasz Dr. Akula #398 üzenetére
Pedig kellett volna. Hogy úgy mondjam: KÖTELEZŐ. Merthogy neki KÖTELEZŐ elsőbbséget adni még a fénysebességgel közlekedőnek is.
Azt hiszem ez mindent elmond az értelmi színvonaladtól és a közlekedéshez való hozzáállásodról.
Az ilyenek miatt van a kocsimban egy kellemes fogású székláb."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
-
#06658560
törölt tag
Tüzi, merre vagy már az infóiddal?[OFF][/OFF]
-
-
dekoninck
aktív tag
válasz Dr. Akula #457 üzenetére
Mindig azt a táblát szajkózod, mint egy papagáj, a sebességkorlát miért nem bassza a csőrödet? Ja, hogy motorral le lehet szarni minden szabályt és erkölcsöt....
Egyébként bassza a csőrömet a tábla is, de végre elgondolkodhatnál a sebesség sajnálatos téves felmérésén a papa által és egyebeken, hadd ne írjam le 500xadjára.Tüzi szerintem beégett a motorosra terhelő infójával...
A papa szerintem ismerte a KRESZt, csak nem tudta felbecsülni a motoros sebességét. Az utóbbi meg nem tudta felbecsülni a saját sebességét. (Minden öregember maradjon otthon!!!!!!!!).
[ Szerkesztve ]
-
gt0618
tag
válasz Dr. Akula #449 üzenetére
Minden a szokásos mederben zajlott akkor is, a nap nyugaton ment le, ahonnan a motoros érkezett, a forgalom erős volt, benne a motorossal, jó motorozó idő, strand övezet, vasúti átjárók végig az út mentén, kereszteződés,keresztező forgalom, lakott terület...és a motoros, aki talán -ugye- nem xxxvennel ment, ugyan ki tiltaná meg neki...ő lógott ki egyedül a sorból. Ha ő betartja a szabályokat, ez nem történik meg, mindenféle elsőbbség-vélelmektől függetlenül. Kinek volt joga így vagy úgy közlekedni? Mit számít a jog kit hoz ki vétkesnek/vétlennek? A halott feltámad? A csontok összeforrnak?
-
dekoninck
aktív tag
válasz Dr. Akula #462 üzenetére
Hát igen, jobban tette volna, ha gyakrabban jár a Hungaroringre (vagy a Mecsekbe) legális és illegális 250-nel száguldozókat tanulmányozni. A köcsögállatja, Darwin-díjas.
Ja, a tévedés és a szándékos hiba nem ugyanaz.Sőt, ha a csillagok együttállása is kedvezőbb, meg Hitler nyeri a háborút, nem Sztálin, akkor...
Azt eddig vágtam, hogy Hitler hitt az asztrológiában. Nem te voltál az udvari csillagjósa véletlenül?Ignore ON.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz dekoninck #460 üzenetére
Azt képtelen megérteni, hogy ez bárkivel előfordulhatott volna legyen az papi vagy néni.
Egyszerüen városban az alap 50 max 80km/h ra vagyunk bekészülve. Ha vki 100+al jön az elé a fél lakosság ki fog fordulni mert, hogy még messze van. Ugyanis a sebességet szemből felmérni nagyon nehéz.
Betartotta az elsöbségadás kötelezőt? Igen.
Mégis baleset lett? Igen
Mért? Mert szemböl a lakosság túlnyomó része nem tudja felmérnia sebességet és lakott teületen belűl max 80km/h val kalkulál..
Nem adta meg az elsöbbséget a motorosnak?
Hát nem.
és mért?
Mert szemböl a lakosság túlnyomó része nem tudja felmérnia sebességet és lakott teületen belűl max 80km/h val kalkulál....
loop end....don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dekoninck
aktív tag
válasz Dare2Live #465 üzenetére
A gyakorlat teszi a mestert, ne feledd!
Először is, próbálom rábeszélni az idegrendszeremet, hogy a bioelektromos impulzusok gyorsabban haladjanak az idegrostjaimban, és öregkoromra ez még javuljon is. De mondom, mindenekelőtt szemléletet kell váltanom:
Szeretem a lakott területen száguldozó autósokat és motorosokat!
Szeretem a lakott területen száguldozó autósokat és motorosokat!
Szeretem a lakott területen száguldozó autósokat és motorosokat!
Szeretem a lakott területen száguldozó autósokat és motorosokat!Azt képtelen megérteni,
Megérteni? Átérezni? Biblia helyett a KRESZ a Szent Könyv, amiből jól megválasztott lapokat az inkvizíció kitépettetett. Na meg a Yamaha GXZ-1000 kézikönyv.[ Szerkesztve ]
-
dekoninck
aktív tag
-
tocsa
senior tag
Hat ezek a kepek mindent elarulnak. Nem lehet ugy vezetni, hogy egy ilyenre felkeszuljon az ember. Csak sajna az autoban ulo halt meg. Amugy nem vagyok a motorosok ellen, de az nem fair,amikor az artatlan fel hal meg.
Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz
-
Dr. Akula
félisten
válasz Dare2Live #465 üzenetére
Betartotta az elsöbségadás kötelezőt? Igen.
Tényleg? Akkor miért zúzta le a főúton szabályosan közlekedő vétlen motorost? A tény hogy megtörtént a baleset bizonyítja hogy suzukis barátunk NEM adta meg az elsőbbséget. Innentől kezdve felesleges csűrni-csavarni, autós barátunkat nem tudod kimosdatni a felelősség alól.Mert szemböl a lakosság túlnyomó része nem tudja felmérnia sebességet és lakott teületen belűl max 80km/h val kalkulál
Ha alkalmatlan közúti közlekedésre, akkor nem kell autóba ülni! Olyan kibúvó nincs a KRESZ-ben hogy "hát nem tudtam felmérni a következményeket, ezért közveszélyes módon kockáztattam". Senkit nem érdekel hogy mennyivel kalkulál, kalkuláljon jobban! Ha hátulról belemész az előtted haladóba, elfogadja a rendőr hogy "hát nem gondoltam volna hogy fékezni fog"? Nem. Te vagy a követési távra kötelezett, MINDEN ESETBEN a te hibád ha belemész. Kifogás nincs, csak nyafogás. -
Dr. Akula
félisten
válasz dekoninck #466 üzenetére
Hát pedig tetszik vagy nem, a biblia nem iránymutató a közúton. Nincs "szerintem", meg "nem tudtam felmérni". Igen / nem van csak. Adtál elsőbbséget? Nem? Akkor te vagy a hibás. Senkit nem érdekel hogy azért mert infarktust kaptál és a fék helyett a gázba léptél, vagy csak simán leszartad a táblát, vagy épp "á ez csak egy motoros, én vagyok az erősebb".
-
Dr. Akula
félisten
Nem sajna, hanem szerencsére! Végre nem a vétlen motoros, hanem a szabálytalankodó autós szívta meg. Kár hogy leginkább nem így szokott történni.
Na tessék, itt a következő szabálytalankodó. Autópályán biciklivel? Aztán megint a motoros lesz a hibás ha elbassza, mert ugye számítania kéne rá? Meg az ufóinvázióra is...
[ Szerkesztve ]
-
Lasy
veterán
Sajon engem felmart uton a kanyarodo sávban álltam,s hatulrol belém jöttek. Még szerencse hogy nem fogtam a kormányt,mert akár a nyakam is reccsenhetett volna. Az úton 30as tábla volt! Legalább 80al jött. Az auto vezetöje siket, nem magyar àllampolgá, a testvére autojàt vezette, és mindezek fejében a màv biztositonál volt. Szerencsére nagyobb bajom nem lett csak egy 3cm vàgás a tèrdemen. De a bukot nem hasznàlnám többet 4 olyan mély törés lett rajta,hogy kimondottan örültem hogy van.
+36702778032
-
gybacsi
csendes tag
Rengeteg motoros barátom van/volt(!), és magam is vezettem jócskán motorokat, kisebbeket és nagyobbakat is. Viszont azt biztosan állíthatóm, hogy ha 20m fékcsík után még ekkora becsapódást okozott, akkor valóban minden kétséget kizárólag ő volt a bűnös, mivel messze nem a megengedett sebességgel ment, és ezzel esélyt sem adott a papának, hogy észrevegye. Egy barátom hasonló szituációban halt meg kb. 6 éve. Előzött egy kocsisort egy olyan helyen, ahol általában nem igen szoktak lefordulni, akkor viszont igen.
Amíg valaki csak a saját testi épségét veszélyezteti a száguldással, addig nincs is baj, de sajnos tényleg nem ez az általános, ennél tovább szoktak menni bőven.Mindezektől még ne veszítsd el a bizalmad a motoros társadalommal szemben, nem az volt a célom, csupán szeretném, ha reálisan látnád a dolgokat!
(Amúgy hol írja a rendőrség, hogy nem is ment gyorsan?)
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
"A biciklisre, motorosra rettentően vigyáznak, egy korábbi blogposztom egyik kommentjéből megtudtam, hogy az angol KRESZ-ben külön kiemelik, hogy a kétkerekű extrém sérülékeny, ezért akár az autósé az elsőbbség, akár nem, engedni kell neki. Az egynyomúak tehát előrecsorognak a lámpáknál, majd elindulás után is cikáznak jobbra-balra. Hajmeresztő, hiszen a londoni forgalom átlagtempója olyan jó 50 km/h, itt-ott néha kilencvenet is tolnak a résztvevők. És közöttük, a legváratlanabbul, néha a legbelső sáv belső szélén bukkannak fel a robogók. De ingerültséget, agressziót irányukban egyszer sem láttam."
dehogy védem a motorosokat általában.miért nem jutott eszembe soha elmenni motoros fesztiválra,vagy a hirhedt citás gurulásra?mert ott a motorosok donorjelölt rétege talizik általában,vagy a műmájerek.eszemben sincs védeni őket.csak azt mondom nem kéne általánositanod,h minden motoros,robis szemét közveszéles.inkább ülnél át te is robira,motorra,anál kisebb lenne a dugó.
eladó topping dac
-
-
gybacsi
csendes tag
válasz bajnokpityu #475 üzenetére
Szerintem Te vagy a gyűlölködő, de sebaj. Lehet, hogy Te azt látod, amit szeretnél, meg még rosszul is értelmezted egy kicsit, amit írtam. Amikor én motorozgatni kezdtem (85) M, akkor még sokkal kevesebb emberkedés volt a motorokon, mint most. Most sokkal többen állatkodnak, és én ezekre gondolok. Én már régen nem vagyok aktív motoros, de mozgok körökben, plusz közlekedek igen sokat (bmw-vel, vagyis én is kirekesztett vagyok), és igen, mindig elengedem a motorosokat, akik mindig meg is köszönik, de ettől még sok állat van. Viszont valóban, sok normálisan közlekedő motoros is van.
[ Szerkesztve ]
-
gybacsi
csendes tag
válasz bajnokpityu #475 üzenetére
Megértettem különben, hogy mit értettél félre:
"Amíg valaki csak a saját testi épségét veszélyezteti a száguldással, addig nincs is baj, de sajnos tényleg nem ez az általános, ennél tovább szoktak menni bőven."
Ezt úgy értsd, hogy aki nem szabályosan közlekedik, az általában nem csak saját magára nézve veszélyes, hanem másra is! És ez nem vonatkozik a normálisan közlekedőkre![ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz #64791808 #357 üzenetére
"Mégegyszer megkérdezem, hol a bizonyíték arra, hogy a megengedett legnagyobb sebesség többszörösével ment?"
Nyilvan konkret bizonyitekot nem fogsz tolem kapni, mindenesetre erdemes megfontolni par dolgot:
1. Otvenrol egy ilyen motor fektavolsaga boven tiz meter alatt van.
2. Jelen esetben majd' huszmeteres feknyom volt.
3. Es utana meg eleg gyorsan ment ahhoz, hogy a Suzukit teljesen romma torje, ugy, hogy a jobbrol erkezo motor megolje a bal oldalon ulo vezetot.Az extrem nagy sebesseget meg szembol nem biztos, hogy nagyon egyszeru helyesen megitelni, ahogy azt mar tobben is mondtak. Mar pedig ha valaki aktivan tesz azert, hogy a szabalyokat athagva nehez legyen megadni neki az elsobbseget, abban ketsegtelen van felelossege.
DRM is theft
-
b.ricsi
csendes tag
válasz #06658560 #399 üzenetére
emberek azért abba már ne kössetek bele hogy segédmotorral 40 helyett 50-60-al megy valaki. Ugyanis ha 40-nel mész elbasznak, leszorítanak, mert mindenki kielőz azzal a tipikus ki ez a balfasz aki feltartja a forgalmat nézéssel és az okosabb még rám is rántja a kormányt hadd tanuljam meg hogy kell közlekedni.
http://b_ricsi.extra.hu
-
Vandit.
addikt
válasz Dr. Akula #336 üzenetére
Aha. Nyilván a motoros szabályosan haladt a szemközti sávban és a megengedett sebességgel nemdebár? Előttem már leírták párszor, hogy az sem biztos, hogy látta/láthatta és egyáltalán mit keresett a másik sávban?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
gt0618
tag
válasz Dr. Akula #468 üzenetére
Nem sokat közlekedhetsz, ha szerinted ezek a szabályok, de ha így is csinálod, akkor tuti nem is fogsz...és egy ugyanilyen suzukis papi fog lezúzni, pedig "szabályos" voltál...alád max roller való, az utasaidnak meg jó messze kellene elkerülniük téged...a macisajt nem azt jelenti, hogy az űrjárműveket, meg a jövő hetet is meg kell várni, hátha jön valaki.. a KRESZ-ben leírnak egy szabálykörnyezetet, ha ezt mint alapállást feltételezzük a többi közlekedőről, akkor helye van a sajtnak úgy ahogy mondod, de ha valaki gyorsan megy, cikázik, hol lassul, hol gyorsul, kicsi tehát nem a tőle elvárható módon közlekedik, akkor nem lehet kiragadni a macisajtra vonatkozó egy sort, ami ráadásul képaláírás. A motoros közlekedőket a labda után rohanó óvodások, és a kutyák/macskák szintjére degradálod, mondván bármikor bárhonnan előkerülhet egy- hát ez szép világ lenne, ennyire azért nem gáz még a helyzet. Van-igaz sokan és sokat felejtenek belőle- akit megtanítottak közlekedni, mert az utak arra valók, nem brahizásra, meg vetítésre.
-
gybacsi
csendes tag
Ebben viszont szerintem is igazad van.
Amúgy a cikked meg abból a szempontból tök jogos, hogy az újságírónak (akár online, akár nyomtatott) tilos volna szuggeszciókba bocsájtkozni, nem szabadna úgy fogalmaznia, hogy abból a legtöbben egy újabb adalékot kapjanak ahhoz a véleményükhöz, hogy a motorosok gyilkosok. Egy újságírónak szigorúan szubjektívnek kellene maradnia. Más civilizált országokban ez a fajta újságírás nem igazán elfogadott Blikk kategóriájú újságokon kívül, amiről viszont köztudott, hogy halandzsa, Mo-n viszont minden media ilyen. -
Khelben
nagyúr
Szerinted mennyivel mehetett a motoros, ha 20 méteres féknyomot húzott?
100ról 35-40 méter alatt áll meg egy motor. Ha 20 m fékezés után felborított egy autót, akkor nem nagyon ment 150 alatt. A suzukisnak talán esélye sem volt észlelni. Sok motoros ebbe hal bele: az autós kinéz, nem jön senki, aztán mire kikanyarodik, ott a motor 200zal. Aztán persze az autós a hibás a motorosok szerint, mert nem adta meg az elsőbbséget. Persze...
Amúgy én próbálom segíteni a motorosokat, lehúzódok, hadd menjen, akár országúton, akár városban. Viszont kevés olyan motorost látok, aki ésszel közlekedik. Elhiszem, hogy nem veszélyes a 100zal haladó autókat 120-130cal előzgetni, de közúton 200 körül mászkálni, városban meg 100 felett, na az elmebetegség, és tényleg nem érdemel mást, mint egy oszlopot vagy fát.
-
Kephamos
addikt
válasz Dr. Akula #370 üzenetére
Ember! Te elolvasod, amit mások írnak? Vagy csak úgy random válaszolgatod mindenkinek gyakorlatilag ugyanazt?!
Kettéhajtotta a kocsit + 20 méter féknyom. Tehát ha a fékezés elekezdésekortól rögtön féknyomot húzott akkor is jóval 100 fölött mehetett. Magyarul: veszett gyorsan, -és most figyelj, itt jön a csel- tehát nem biztos, hogy az öreg láthatta a védencedet.
-
Khelben
nagyúr
válasz Dr. Akula #470 üzenetére
6/1998. Büntető jogegységi határozat
1. A közúti közlekedés szabályai szerint elsőbbségadásra kötelezett általában akkor is felelősséggel tartozik az elsőbbségadási szabályok megszegéséért, ha az elsőbbségre jogosult a megengedett sebességet túllépte. Kizárhatja a felelősségét, ha az elsőbbségadási kötelezettsége szempontjából jelentős körülményeket az elsőbbségre jogosult szabályszegése következtében nem észlelhette, vagy ha e körülményekre nézve az elsőbbségre jogosult megtévesztette.
-
Kephamos
addikt
Igazad van, szerintem sem kellene erőltetni ezt a dolgot. Viszont! Ezek a veszett nagy motorok nem valók a magyar utakra, mert nincs rendőr. Ha lenne bőven, akkor nem mernék azt csinálni, hogy a városban 100-al előznek meg a zebra előtt. Mellesleg az index is egy bulvár szar.
mod.: azért sincs szükség az ilyen cikkere, mert mindenki tudja, hogyha jön a jóidő, akkor tartania kell az önjelölt Talmácsiktól, Rossiktól, Biaggiktól...
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Igazad van, rohanos is azonnal hamut szorni a fejemre, szamba citromot tomni, es onkorbacsolni, majd oncsonkolni, amiert kepes voltam nem szenvedni balesetet, kerekparral foutvonalon kozlekedve, 40 tonnas szerelvenyek kozott, akar 40-es tempoval, vagy ugyanezt varosban. Kepeket hova tolsem fel?
Aaaa, bazz, te is ennyire nagy ivben leszarod a szabalyokat? De ha a jogod nem kapod meg, akkor azonnal fel vagy haborodva???
-
#06658560
törölt tag
válasz Dr. Akula #470 üzenetére
Bazdmeg, szovegertelmezzel mar, amiket leirtam. Vannak esetek, amikor NEM A HATULROL BELESZALADO a hibas, hanem akibe belehajtottak. Szakertok tapasztalat alapjan modntak. Es mar ajanlottam is ujsagot, amiben szoktak lenni ilyen esetek.
De gondolom az is ismeretlen fogalom szamodra, hogy sulyozzak a bunoket, es eszerint lehet nagyobb felelossege a motorsonak.
Az eszlelhetoseget meg mi a retkes seggert nem tudod elolvasni, es reaglani ra?
Vagy szerinted egy 100+-szal erkezo motor, amelyik ugyan egy egyenes, de kicsivel korabban kanyarodo uton kozlekedik mennyirwe eszlelheto???
Szerintem neha kcisit a volan mogul is kene nezned a kozlekedest, nem csak a kormany mogul.
P.S: Ne valaszolj, meguntam a z ertetlensegedet.
-
Kephamos
addikt
válasz Dr. Akula #428 üzenetére
A probléma forrása az hogy frusztráltak az autósok
Ha ez így van, akkora magadfajták miatt van így.
tudnak haladni a dugóban is
Ha már itt tartunk, akkor tegyük hozzá, hogy szabálytalanul.
Feltéve hogy nem Fenyő Jancsinak hívják, a motorosnál meg Skorpió van.
Ki az? Mi az a skorpió? (tudom, egy ízeltlábú). Biztosan nagyon kemény vele. Most annak van igaza akinek pusztítóbb fegyverei vannak? 60-as villáskulcs? -
b.ricsi
csendes tag
válasz #06658560 #491 üzenetére
képzeld betartom a szabályokat, de nem megyek 40el, a sáv szélén. Sőt félve közlekedek. Ha látom hogy ki akar kanyarodni valaki hiába van elsőbbségem, lassítani szoktam. Sokszor ezért hülyének is néznek, de egyszer már hasznát vettem.
Amúgy a kreszben benne van hogy a forgalom ritmusát tartani kell. Ha ahhoz hogy ne lökjenek fel, meg kell szegnem a 40es korlátot, én megteszem.
Ja és autóval se 50el megyek amikor az egész sor 60nal halad. De sztem ezzel mindenki így van.
És ha te bringával/bármivel mersz 40el menni, azért elismerésem.mod: ja és miattam ne csonkold meg magad
[ Szerkesztve ]
http://b_ricsi.extra.hu
-
veterán
Neked is ideírom.
valamit ki akart kerülni
Vagy a zebrán átmenő gyalogost (nem volt), vagy egy sündisznót (ezesetben piospont a motorosnak), vagy a suzukit akarta hátulról elkerülni, mert látta, hogy szerencsétlenkedik a fő(védett)út közepén. Csakhogy, az autós megállt. Ebből lett a csatt.
Flowal már megegyeztem, legyenek mindketten hibásak, de nagyobb részben az autós. megkérdeztem a rendőröket is, sebességet nem tudtak mondani, ha kapok infót, akkor ideírom Emberek, itt nincs mese, 66 évesen az ember már nem rendelkezik egy 25 éves ember reflexeivel, teljesen más közlekedési ritmushoz szokott, és önhibáján kívűl nem vesz észre akadályokat, mert nem lát úgy. Ennyi. Ezért kellene megszigorítani a jogosítvány birtoklását 55 év felett.Elméletileg van egy "bizalmi elv"nek nevezett böfögés a kreszben, miszerint feltételezheted, hogy a másik közlekedő is betartja a szabályokat. Sok minden nem működik ebben az országban, rettentően sok minden, de ez végképp nem... Illetve működne, ha nem lenne az ország tele ideges emberekkel, akik sietnek, hogy 100km után 1-2 percel korábban odaérjen valahova. "Velem úgy sem történik meg" Ismerős?
Épp nézegettem a baleseti statisztikákat tegnap, és cirka 400 balesetből 9-et okozott motoros. Pedig ez a Balaton part, nyáron "kicsit" nagyon sok a motoros, főleg a speed-es. A statisztika másik része, hogy autó vs motornál mi az arány, azt nem írták, de az EUs átlag 77% az autó javára. Azaz 23%ot okoznak a motorosok, 77%ot az autósok. Ez szerintem elég beszédes.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Kephamos #493 üzenetére
Nézd meg az új kreszt, elvileg már benne van, hogy párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten, a lámpás kereszteződés piros jelzésénél a sor elejére csoroghatsz, ha nem veszélyeztetsz vele senkit. Ezt szándékosan megakadályozni pedig szabálysértés
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Kephamos #497 üzenetére
Most az EUról beszélsz, vagy rólunk? Ha az EUról, akkor menj le olaszba, és nézz körül. 20 motorra jut egy autó Németeknél is sok motoros van, Olaszoknál is, Spanyoloknál is, Angoloknál is (itt rengeteg), Íreknél is... igaz a pár északi országban nem elterjedt. Még.
Szóval a az öngyilkos-jelölt motorosok mégiscsak (jelentősen) kevesebb balesetet okoznak, mint az autósok.
Hogyisvanakkorez?Tudod, az az igazság, hogy sok ember életében nem ült motorra, vagy megakadt a simsonnál, amiről 20 éve leszállt. Foggalmuk nincs a motoros közlekedésről. Ha átkerülsz egyszer a motoros oldalra, akkor nézd meg, hogy hányszor akarnak majd szándékosan elkaszálni egy évben, aztán kezdj el gondolkodni, miként lehet az, hogy ennyire kevés a motoros balesetek száma.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen