Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • floatr

    veterán

    válasz dajkopali #14 üzenetére

    Hogy az a fránya dátumváltás ennyi gondot okoz náluk is, meg az apple-nél is... :U

    Annyi mindenesetre biztos, hogy ez az eset eléggé komolytalanná teszi a szolgáltatást, ehhez képest vállat vonni mondom én, hogy "jócéges" szempont.

    (#16) moonman az valóban a jobbik eset lenne. Dolgoztam korábban egy rokon éles szolgáltatással ügyletelő kiscégnél (rosszcég), de amikor ott a legkisebb hiba volt, fejek hulltak, és mindenki térden kúszott, sírva, saját hátát korbácsolva. Most -- nekem legalábbis -- a bizonytalankodás a legnagyobb probléma, bár nyilván ha ki is derül, nem fogják egyrészt nagydobra verni, hogy mi volt a tényleges hiba, kit koncoltak fel miatta, másrészt meg vszeg nem egyből nyomozzák ezt ki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák