Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz Stauffenberg #1 üzenetére

    Ha már adatokat hozunk, akkor legyünk pontosak:
    A jelentés szerint 12 baleset történt 2015 májusáig. Ebből:
    - 11 esetben a baleset másik résztvevője volt a hibás
    - 1 esetben a Google autóját vezető személy volt a hibás (nem automata módban ment az autó)
    - 0 esetben a Google autója volt a hibás (autamat módban ment az autó)

    Érdekességképp:
    12 balesetből 10 esetben lámpánál / kereszteződésben álló autóba, vagy valamilyen okból a megszokottnál lassabban haladó autóba (pl. útépítés) hajtott bele valamelyik résztvevő hátulról (értelemszerűen mindegyik esetben nem automata módban volt az autó).
    12 balesetből 0 esetben történt személyi sérülés.

    SonicX:
    Én mindig azt mondom, hogy forgalomban vezetni nem élmény, hanem szenvedés. Vezetés élményt forgalomtól elzárt versenypályán lehet megtapasztalni csak (vagy minden szabályt áthágva forgalomban is lehet, de az meg ön- és közveszélyes).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák