- Windows 11
- Programozás topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Microsoft Excel topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Zyxel NAS326
- YouTube
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Disney+
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
Kíváncsi lennék hogy a RAGE mit produkálna egy ilyen módosítással. Remélem "szabadidejében" azt is megpiszkálja .
-
Crytek
veterán
Ilyenekre bezzeg frissítik ,de hogy az acsibugot javítsák mert egy rakás sz** azt nem
Next PC Upgrade: 2022
-
ribizly
veterán
válasz kriszpontaz #1 üzenetére
Na arra én is kíváncsi lennék. Anno nagyon bejött a game, így lehet ismét nekivágnék.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
iMaverick
addikt
Remélem a Quak4-hez is megcsinálják.
Komolyra fordítva: így utólag nem tudom, a "gyakorláson" kívül van-e ezeknek értelme...
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
buvartacsko
addikt
és szerinted hogyan szerez egy fejlesztő több tapasztalatot ha nem gyakorol? a gyakorlás hülyeség?
rabolta az idődet ez az ember azzal hogy megcsinálta ezt a portot? a te idődet és pénzedet vitte? nem. elvégezte a munkáját és a szabadidejében dolgozott ezzel? igen. akkor mi ezzel a gond? miért kell ehhez is negatívan állni?
[ Szerkesztve ]
-
iMaverick
addikt
válasz buvartacsko #8 üzenetére
Elolvastad és értelmezted egyáltalán a hsz-omat? Pontosan azt írtam le, amit most sérelmezel...
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
Z10N
veterán
"Az alábbi oldalon elérhető forráskód egyben egy példa is arra, hogy miképp kell a Vulkan API-hoz megfelelő leképezőt írni, méghozzá kifejezetten nagy program esetében. Ez egészen pontosan 11 178 kódsort jelentett a vkDoom3 projektnél, nem számítva a shadereket."
Most mar nem lehet kifogas mas fejlesztoktol. Tolni kell a Vulkan API-t!
"végleg
tes"# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Vladi
nagyúr
Tesztet, tesztet!
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
Blazs120gl
aktív tag
"Most mar nem lehet kifogas mas fejlesztoktol. Tolni kell a Vulkan API-t!"
Nem tudhatjuk mekkora tákolások vannak egy adott játékban, csak hogy egy szálon az utolsó fps-t is kisajtolják belőle... Van az a szint, ahol bármihez nyúlsz, összedől az egész.
Vulkan-on az egész játékot az alapoktól kell úgy kitalálni, hogy amit lehet parallelizálnak.
Ott lehet meglépni, ahol még egyáltalán nincs semmi (Vulkan programnak lehet tervezni), vagy már minden kész (-> Doom3). Utóbbinak viszont a fejlesztők szemszögéből kicsi vagy nulla a megtérülése (kivéve ha szerelemből csinálják meg, pl. vkDoom3), nem várnak új vevőket egy Vulkan port-tól, ill. erősebb konfigot feltételeznek (mert általában senki nem refund-ol egy játékot csak mert nem fut jól).Viszont az kétségtelen, hogy az első szereplő aki teljes értékű Vulkan implemetációt ad egy nagyobb 3D motorban (UE, Unity, Crytek(Lumberyard), Unigine stb), igencsak népszerűvé fog válni.
-
Tian66
senior tag
válasz buvartacsko #8 üzenetére
A kolléga éppen azt kérdezte, hogy a gyakorláson KÍVÜL van e értelme. Tehát a gyakorlásnak van.
-
opr
veterán
Van, persze.
A gyakorlas nyilvan a leginkabb hasznos, de az egy emberre korlatozodik. Ami kicsit nagyobb "lencsevel" szemlelve az ertelme a hasonloknak:
Kodbazis, megoldasok, peldak, ilyenekbol szuletnek a best practice-ek, amit kesobb atvesz az iparag, stb.
Plusz ad egy peldat, ami alapjan lehet szamolni akar a fejlesztoknek, akar a managementnek.Meg ezen kivul meg biztos van egy csomo, ami igy hirtelen nem jutott eszembe.
Igazabol az van, hogy minden sor kod, ami felkerul a netre, hasznos. Valamire jo lesz. Legrosszabb esetben ha mas nem, elrettento peldanak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kriszpontaz
veterán
Bemásoltam a cuccot, de kifagy indításnál (Steam).
Nincs szerencsém.
Visszamásoltam mindent eredetiben, és összecsuklott az egész . Már a gyári sem indul.[ Szerkesztve ]
-
iMaverick
addikt
válasz buvartacsko #15 üzenetére
Egy példa (szerintem eléggé fiatalka lehetsz, ezért leírom):
Annó Need For Speed 2. A 3D gyorsítást csak a Glide-on keresztül ismerte (ez a Voodoo kártyák sajátja volt), D3D, OpenGL kilőve. Tehát ha nem volt 3DFX-es kártyád, akkor annyi. (Maradt a szoftveres mód a CPU-n keresztül. Az meg eléggé megette a procit.)
Csináltak (próbáltak) is hozzá egy Glide wrapper nevű konvertáló API-t (erről Abu85 nyilván sokkal szakmaibb leírást tudna adni). Ennek az volt (lett volna) az értelme, hogy más, tehát nem csak 3DFX-es kártyán is működjön a 3D gyorsítás, többek között az NfS2 alatt (is).
Na ennek volt szó szerint értelme. (A 3DFX elég gyorsan eltűnt a későbbiekben a süllyesztőben. A Glide-dal együtt.)
Aztán ott volt pl. a Quake (1-hez!!) írt OpenGL kiegészítés. Rögtön ment 800x600-ban, sőt, ha jól rémlik, akkor 1024-x768-ban is a játék, ráadásul 3D-s effektekkel. Annak is volt ám értelme. (Én speciel az államat kerestem a padlón.)
Ezért (mertem) megkérdezni, hogy a gyakorláson kívül, ennek a Vulkan-os dolognak így utólag mennyi értelme van?
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
iMaverick
addikt
Népszerűsíti az API-t
így utólag mennyi értelme van?
Ööö, izé. Akkor azért valami "modernebb" címeket kellene elővenni. (Szerintem.) A Doom 3 (a BFG Edition) is 2012-es játék, viszont az alapja, a sima Doom 3 meg 2004-es. A korábban vulkánosított Quake 3-ról (1999) meg ne is beszéljünk.
(A mostani Doom-ot pl. a Vulkan api-val tolom és tényleg látványos volt a különbség: a D3D-s verzió eléggé nyögvenyelősen futott. Átraktam a Vulkan-ra és egycsapásra a játszható kategóriába lépett a történet.)
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
-
s912
aktív tag
válasz kriszpontaz #17 üzenetére
Kellett az a pár + FPS, mint egy falat kenyér, mi? -
iMaverick
addikt
válasz kisbalázs #21 üzenetére
Bocsánat, keverem a BF4 DX+Mantle párosával. Elnézésedet kérem.
Azért ha már ekkora "arc" vagy, legalább a szép magyar helyesírásra odafigyelhetnél... Tudod, kis-nagy betűk (doom, quake), ragozások (d3d Ben, stb.)
(#22) Silenc3Hun: igaz!
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
kriszpontaz
veterán
Annyit sikerült kicsikarni belőle, hogy a cfg-t töröltem a mentés mappából, úgy már beindult. Viszont amikor a felbontást 1920x1080-ra akartam emelni, azonnal kifagyott. De tök mindegy mit próbáltam, azonnal fagy a felbontás állításra. Még lehet szánok rá egy kis időt.
Csak a kíváncsiság hajt, mit tud a motor . Nem mintha az FPS most nem lenne elég. -
s912
aktív tag
válasz kriszpontaz #26 üzenetére
sejtettem, csak "kötekedésből" írtam
Én is nekiugrottam d3 bfg-nek, achi-k miatt. De az, hogy külön egy achi, hogy különböző nehézségeken toljam végig a játékot.. Pathetic.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz iMaverick #25 üzenetére
Az OpenGL miniport (vagy MiniGL) egy erősen összecsapott OpenGL implementáció volt direkt azért, hogy a GLQuake-et gyorsítsák a 3dfx kártyák. Gondolom, belül ahol csak lehetett, továbbhívott Glide-ba, de valóban nem Glide volt.
A Quake 2 már beépítve szállította ezt a portot.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
iMaverick
addikt
Ne is emlékeztess arra a szörnyűségre! Fekete-sárga szín. Drága kenyér! De jól nézett ki rajta a Norton Commander! Amikor sikerült végre egy VGA moncsit szerezni valami márkátlan VGA kártyával (nem volt a kártyán 1MB memória sem) és nem akart a Doom 1-2 menni normálisan! Mekkora csalódás volt.
Faterom meg hogy fel volt dobva: mehettünk venni egy használt S3 Trio videokártyát. (Nekem hazafelé fülig ért a szám. Toltam is vagy másnap reggelig a gammát.)
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
doriath
tag
Hmm, bele néztem a kódba
static int fuck = 0;
// For debugging only
if ( fl->a.x < 0 || fl->a.x >= ::g->f_w
|| fl->a.y < 0 || fl->a.y >= ::g->f_h
|| fl->b.x < 0 || fl->b.x >= ::g->f_w
|| fl->b.y < 0 || fl->b.y >= ::g->f_h)
{
I_PrintfE("fuck %d \r", fuck++);
return;
} -
opr
veterán
Ahhh, igen, a "lofaszizmus", a nemzetkozi programozoi alapelv.
Csak magyarul lofasz, angolul meg fuck.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Blazs120gl #34 üzenetére
Arra ott a brainfuck, az legalabb hu a nevehez is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Blazs120gl #36 üzenetére
Ezt nem ismertem, zsenialis, szetrohogtem az agyam.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kisbalázs
tag
válasz iMaverick #24 üzenetére
Nem hinném hogy személyeskedtem veled. Nem azt mondtam hogy rosszul írtad hanem hogy rosszul tudtad. A helyesírás meg azért ilyen mert mobilról írom. De kb egy ilyen hozzászólásra számítottam tőled.
Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
-
s912
aktív tag
Tegnap megkaptam a doom 2 végigjátszásáért az achit. Pedig nem 2X játszottam már végig, de Romero-val tegnap sikerült először végeznem (persze nem nehéz). Örültem, mint majom a farkának
-
kriszpontaz
veterán
Régen egy pillanat alatt kinyírtuk, pedig egér sem volt DOS alatt (mármint nem használtuk), most meg szívok vele, nekem nem akar Romero feje összejönni .
(#41) Crytek : töröld a CFG fájlt és kezd újra az egészet. Tuti a konzol engedélyezve van, még ha nem is használtad. Azonnal tiltja az Achikat.[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
válasz kriszpontaz #43 üzenetére
? Ha törlöm annak mi értelme? Alapra áll vissza és amint belépek graf settingsbe ismét létrejön a cfg...előrébb nem lettem vele..
Ezért írtam egy kokány szar munka ...ezt kb 2 perc alatt észre lehetett volna venni...nekik nem sikerül sőt nem is javítják soha...Sajnálom ,hogy kártyapénzt kiadtam érte ezek azt sem érdemelték volna meg.[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
kriszpontaz
veterán
Mert lehetséges hogy szerepel benne ez a sor:
seta com_allowconsole 1
vagy az indítási opciókban (Steam) ez:+seta com_allowconsole 1
Amíg ezt észleli a Doom, tiltva lesznek az acsik. Csak törlés/inaktiválás, játék 0-ról kezdés (játékmentés visszatöltés nem megy, mert a mentés fájlt is jelöli) segít. A RAGE ugyanez.
Próbáltam, működik. Nem hisztizni kell, utána olvasni.Valamint az F12-es Screenshotokkal vigyázni kell.
[ Szerkesztve ]
-
kriszpontaz
veterán
I recently fixed my own game data myself to get rid of this problem. I had my console on for a few days then had it switched off and couldn't seem to get the "Achievements Disabled" message out of my face. I then came across the games save data in "C:\Users\*username*\Saved Games\id Software\DOOM 3 BFG\base" which included my save games, my console history (commands i used) and D3BFGConfig.cfg. I deleted the DOOM 3 BFG folder and have been playing without the message since.
I realize that this topic is about the Steam Screenshot glitch but i would like to share this to anyone suffering from the problem i had.
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest