Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Blazs120gl

    aktív tag

    válasz Z10N #10 üzenetére

    "Most mar nem lehet kifogas mas fejlesztoktol. Tolni kell a Vulkan API-t!"

    Nem tudhatjuk mekkora tákolások vannak egy adott játékban, csak hogy egy szálon az utolsó fps-t is kisajtolják belőle... Van az a szint, ahol bármihez nyúlsz, összedől az egész. :(
    Vulkan-on az egész játékot az alapoktól kell úgy kitalálni, hogy amit lehet parallelizálnak.
    Ott lehet meglépni, ahol még egyáltalán nincs semmi (Vulkan programnak lehet tervezni), vagy már minden kész (-> Doom3). Utóbbinak viszont a fejlesztők szemszögéből kicsi vagy nulla a megtérülése (kivéve ha szerelemből csinálják meg, pl. vkDoom3), nem várnak új vevőket egy Vulkan port-tól, ill. erősebb konfigot feltételeznek (mert általában senki nem refund-ol egy játékot csak mert nem fut jól).

    Viszont az kétségtelen, hogy az első szereplő aki teljes értékű Vulkan implemetációt ad egy nagyobb 3D motorban (UE, Unity, Crytek(Lumberyard), Unigine stb), igencsak népszerűvé fog válni.

Új hozzászólás Aktív témák