Új hozzászólás Aktív témák
-
fogtunder
nagyúr
nem kell ehhez az igazgatóságban ülni.
az üzleteket se azért tartja senki, hogy tudjanak az ügyfelek adatot egyeztetni, amit amúgy azért nem tudtál online, mert jó magyar szokás szerint nem hagyott állambácsi megfelelő időablakot az online felület lefejlesztésére, a szolgáltatónak is érdeke, hogy személyes kontakt nélkül el tudd intézni. és amúgy azért kellene, hogy érdekeljen, hány üzlet van, mert ha most mondjuk fél óra egy ilyen ügyintézés, akkor feleennyi üzlettel (a DIGInek ennyi sincs) több, mint egy óra lenne. ez egyébként megint csak egy fogyasztói igény, itthon még a mai napig divat bemenni számlát befizetni is üzletbe, holott van erre mindenkinek jópár kényelmesebb alternatívája, de amúgy minden másért is.
és ez nem a DIGI problémája, hanem a fogyasztóé lenne, ha országos mobiloperátorrá válna a DIGI. a DIGI problémája jelenleg az, hogy egy valag pénzt toltak bele a hálózat kiépítésébe és most nem lesz elég frekvenciájuk a terjeszkedéshez.I hate morning people. And mornings. And People.
-
Egon
nagyúr
válasz #20749568 #51 üzenetére
Aha. És egészen véletlenül se lett sehol sem mondjuk 18.50 Ft, mert (ismervén a magyar rögvalóságot), akkor ahhoz a szolgáltatóhoz ment volna az emberek igen nagy százaléka.
Tök érdekes, hogy mindhárom nagy szolgáltatónak
- ugyanakkora (nagyon hasonló mértékű)) a kiadási oldal
- ugyanakkora (nagyon hasonló mértékű) a profit elvárása
- a fentiek miatt ugyanakkora (konkrétan, fillérre) mozgástere van az árazásnál. Ez életszerű. Ja nem..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Darthforce92
tag
Ismerősöm pont a mobilos részlegen dolgozik és kurva jók a digi munkakörülményei. (ipari alpinista)
Itt Baranyában pl a telos ügyfélszolgálatuk is jónak számít, pihenő szoba stb stb....
Ügyfélszolgálat meg picit fapadosabb ,de segítőkészek és kedvesek. -
Egon
nagyúr
válasz #20749568 #54 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy miért lépték meg, hanem az, hogy miért fillérre ugyanannyira lépték meg.
Az Amazonos példa meg végképp fals: egyrészt miért "szívna be" mondjuk a Telekom világa, ha fillérre ugyanannyi a másik két konkurens árazása is??? Másrészt meg légyszi mutass bármelyik Amazon-konkurenstől egy fillérre ugyanannyiba kerülő tabletet,, mint a Fire Tablet..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz #20749568 #57 üzenetére
Oké, szállj le rólam.
A Lenovo miben kokurenciája az Amazonnak: milyen tartalmat árul a tabletjére?
A kérdést megfordítva: te állítottad, hogy "azért adja olcsóért a Fire Tabletet, hogy beszívjon az Amazon világba". Ezek szerint mégsenem olcsó az a tablet? Netalántán almát hasonlítszkörtéveldinnyével?"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
fogtunder
nagyúr
és szerinted ez a 19Ft-os percdíj hogy lett? meg a korlátlan mobilnet csomagok árának folyamatos csökkenése az utóbbi években? ezt pont a piac harmadik szereplője, a Voda indította és a másik kettő utánament, amennyire a pozíciója indokolta, de egy fikarcnyit se jobban. érdekesnek nem tartom, mert pont az volt ezekkel a lépésekkel a cél, hogy a másik két szolgáltatótól ügyfeleket szerezzen. amit érdekesnek tartok, hogy az ügyfelek ennek ellenére eléggé ragaszkodnak a meglévő szolgáltatójukhoz, még ha ez anyagilag nem is éri meg nekik.
a kettős mércével kapcsolatban részben igazat adok. az tuti, hogy valaki lobbizott a DIGI kizárása mellett, az már valóban spekuláció volt, hogy az Antenna Hungária Telenoros érdekeltsége miatt történtek a dolgok úgy, ahogy.
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
gtgt
csendes tag
válasz Medocsabi #40 üzenetére
Hát a bérezéssel kapcsolatban nincs igazad. Nem fizetik rosszabbul az alkalmazottakat. Nem is tudnák, hiszen akkor a konkurenciánál dolgoznának. Sajnos - sok más hozzászólóval együtt - nem látod, hogy itt nem arról van szó, hogy a Digivel ki van és ki nincs megelégedve, vagy mik a (sokszor elfogult) tapasztalatok. Itt leginkább a választás lehetőségének elvétele, a verseny korlátozása, a fogyasztók érdekeinek kizárása fáj az embereknek leginlább. Nem beszélve arról, hogy tényleg nagyon butának vagy elfogultnak kell lenni ahhoz, hogy ne lásd, hogy itt bizony lejt a pálya. És sokan tudják, hogy a fogyasztók kárára megy a dolog. Ezt nyílván nehezen viselik az emberek. Ne felejtsd, ez alól csak a munkahelyed miatt vagy kivétel. Amúgy neked is kellene tudnod mennyi bírságot osztogatnak minden cégnek folyamatosan. Ebből élnek. Ezek közül válogatva kialakítani a szabályokat nagyon átlátszó dolog. De én úgy érzem ezt te tudod pontosan. (írom ezt úgy hogy a Diginél dolgozom, de vannak/voltak konkurens cégnél dolgozó nem csak barátaim, de családtag/rokon is).
-
brd
nagyúr
válasz Medocsabi #40 üzenetére
Azt magasról telibe sz@rjátok, hogy az adott cég éhbérért dolgoztatja napi 12 órában az alkalmazottait, nem költ semmire, ami kicsit is élhetőbbé tenné a munkakörnyezetet.
Remélem, csak viccelsz. Olyan országban, ami legalább távolról hasonlít egy demokráciára (pl. vannak némi emberi jogok), ilyen nincs, egy ilyen cég nem tudna megmaradni a piacon (hosszútávon). De még ha lenne is, mi akadályozza az alkalmazottakat, hogy ha annyira rossz ott, a konkurens cégnél dolgozzanak, emberi körülmények között?
The only real valuable thing is intuition.
-
őstag
-
Medocsabi
addikt
válasz lionhearted #64 üzenetére
Szóval te az összes barátodnak tudtál zsíros melót szerezni a munkahelyeden?
-
Medocsabi
addikt
Teljesen egyetértek veled. Azzal is, hogy a Digi kizárása árt a versenynek, ezáltal a fogyasztóknak is.
És linkeltem is, hogy a kizárás oka is szánalmas, lévén kb mindegyik telekommunikációs céges megbüntették már soksok millióra.
Viszont azon része, amiben az ügyfélszolgálat minőségét taglalom, sajnos igaz. A konkurenciánál sem minden fenékig tejjel mézzel folyó kánaán (sőőőőőt), de a Digi Kft itthon a leges-leges-leges leges-leg sz@rrágóbb munkaadó. Nem várom Én, hogy elhiggye ezt nekem bárki is, mert aki eddig úgy élte le az életét, hogy "bezzegadigiolcsó", meg "ménincsmindenholingenkorlátlanmobilnetmikoradiginélvan", az úgyis továbbra is 120 havi részletre fogja venni az a21-es telefont is, de hátha az értelmes része belegondol, hogy miért is ehet ennyivel olcsóbb a Digi. Hogy min tud spórolni, ami miatt sikeres maradhat.
Peace. love, and unity[ Szerkesztve ]
-
Straw
senior tag
válasz Medocsabi #40 üzenetére
Lehet ezt így is nézni, de szerintem az előfizetők nagy százaléka ár/érték arányt vesz figyelembe. Én mindig azt fogom választani ahol többet kapok a pénzemért és jelen pillanatban, az én lakhelymen ez a Digi. És nem védeni akarom a Digit, mert a hálózat minősége finoman szólva sem mondható átlag felettinek, de még átlagosnak sem, mégis mióta előfizető vagyok (5éve), összesem 5 szolgáltatás kimaradás volt (amiről tudok), előtte UPC-nél éves szinten volt ennyi.
Egyébként ügyfélkiszolgálás terén a nagyoknál sem jobb a helyzet, elég megnézni a Voda-UPC duót, amit ott folyik az akvizíció óta az kabaré.42
-
fogtunder
nagyúr
egyéniben én is a DIGInél vagyok, mert itt Monorteltől örökölt hálózat van, vagy Flip, az volt előtte, hát nem vertem a seggem a plafonhoz, rendszeres kimaradások, és persze olyankor az ügyfélszolgálat se volt elérhetetlen. de azért mikor rendeltem a DIGIt, egyrészt kaptam egy 4-5 hetes várakozási időt a bekötésre, aztán kijött két srác egy Suzukival, felmentek a padlásra, szétnéztek, aztán ott malmoztunk másfél órát, mire megjött egy másik technikus, szintén valami jelöletlen kocsival, akinél volt műszer, hogy bemérjék az optikai kábelt, hogy akkor most kell-e cserélni, vagy jó az, ami már bent van.
a Voda-UPC vonalon sajnos tényleg vannak bajok, a COVID miatt megnövekedett igényeket sajnos se a hálózat, se a callcenter nem bírta, de az az akvizíció nélkül is pont így lett volna és bár vannak lépések, még nem sikerült kielégítő szintre hozni a dolgokat.I hate morning people. And mornings. And People.
-
micafighter
nagyúr
válasz #20749568 #50 üzenetére
,,ha olcsón kell szolgáltatni, akkor nem lesz pénz se rendes ügyfélszolgálatra"
A telenornal hetek óta próbálok egy előfizetést lemondani. Eddig 2x beszéltem (2x fél óra) a telefonos ügyfélszolgálattal, 3x voltam bent személyesen (ahol semmire nem mentem, egyáltalán nem voltak képben sajnos és nem tudtak segíteni, ezért felesleges tényleg minden sarokra személyes ügyfélszolgalat/bolt), és 3 panaszt tettem, de még mindig nem sikerült a végére érni, pedig egy egyszerű, 14 napos elállásrol van szó. Megjegyzem mindkettő telefonos ügyfélszolgálat beszélgetés úgy zárult, hogy napokon belül el lesz intézve és megszüntetik az előfizetést, azota is várom, hogy megtörténjen.
Ha ez számít rendes ügyfélszolgálatnak, akkor vajon milyen a rossz ügyfélszolgálat?
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
Maffiaállam. Majd máskor elmentek JÓL szavazni. (Akinek nem inge...)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
togvau
senior tag
válasz #20749568 #50 üzenetére
nem olyan egyszerű, mert a a diginek valahogy sikerült rendes hálózatot csinálni, sőt a legrendesebbet, szinte kizárólag FTTB, FTTH, de lassan már az FTTB is eltűnik mert FTTH-ra alakítják.
A másik két szolgáltató meg főleg koaxos, meg dsl-es hulladékokkal szüttyög, aranyáron.T-rógerkom-tól kaptam a legdrágábban a leglassabb hulladék netet, idióta kötelező iptv-vel, aztán jött a digi optika, és harmadáron kapok nagyságrendekkel nagyobb sávszélt, "iptv" dobozok nélküli TV-vel. Ügyfélszolgálattal nem volt gond soha, még a fél országos kiesésnél(kábelvágás PÁRT építkezésen) is tavasszal gyorsan válaszoltak.
Üzlethálózat? Micsoda? Mit árulni ott? tárcsás telefont?hitler, sztálin, micro usb
-
zoli62
addikt
A Digi szolgáltatási színvonaláról nekem is van tapasztalatom. Másfél éve kötötték be az FTTH-t, egy MacBook Air-t közvetlenül összekötöttem az ONT-tal, ami állításuk szerint megkapja az 1000-es sávszélességet. Ennek ellenére 350 Mbs-nál nagyobb letöltési értéket sohasem mértem. Azóta bekerült egy Xeon processzoros Lenovo Thinkstation asztali gép 16 GB memóriával, azon is hasonló a letöltési sávszélesség.
-
opel8v
tag
Próbáld más esetleg szűz böngészővel. Én is megreklamaltam. Chrome 3 400mb volt. Kijott egy notival ie 900volt mindjárt. Aztán a sajátomon is meg néztem ie vel. És hozta amit kell. Speedtest nem sokat ér. Torrent lwtolteskor jön az igazság.
Ha hirdetés miatt privit írsz, írd már oda mi után érdeklődsz, mert sok mindent hirdetek ám ! ! ! és telon gyorsabb ám 06706090258 ! ! ! Egy napban 24 óra, egy ládában 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!!
-
jonnyjoker01
veterán
Előző tartózkodási helyemen digi 500 volt bekötve, ami csúcsidőben is hozta az 500/300-at. Most új tartózkodási helyemen UPC 500-as csomag van, 300/100 felett én még nem láttam, csúcsidőben pedig a garantált 100mbitet is nehezen hozza, sokszor beesik azalá. Diginél 6500 forint volt a havidíj TV és telefonnal együtt, UPC-nél 8000 forint ez a hulladék* internet TV mellett...
*= értem hogy ez nem hulladék sokaknak, de 500mbitért fizetek, amit én még itt soha nem láttam.
Üdv. Johnny
-
arty
veterán
-
zoli62
addikt
válasz jonnyjoker01 #77 üzenetére
Amikor a szerelők bekötötték, akkor is max. 300 Mbs volt a letöltési sávszélesség saját laptopjukon.
-
tescodr
tag
Én a hulladék upc/voda kombóról váltottam, ott 500as netem volt de 250-300-nál több sosem volt,legutóbb már net sem volt heteken keresztül,technikus meg baszott kijönni...a tv meg állandóan megszakadt.Most telekom 1000/1000 van, csúcsidőben is jön 900-al,tv pedig tökéletes,most emelek majd 2000/1000-re és maxos csatornakínálatra. Digit meg sajnálom hiszen jó ha van piaci alapú verseny.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- További aktív témák...