Új hozzászólás Aktív témák
-
gtgt
csendes tag
válasz Medocsabi #40 üzenetére
Hát a bérezéssel kapcsolatban nincs igazad. Nem fizetik rosszabbul az alkalmazottakat. Nem is tudnák, hiszen akkor a konkurenciánál dolgoznának. Sajnos - sok más hozzászólóval együtt - nem látod, hogy itt nem arról van szó, hogy a Digivel ki van és ki nincs megelégedve, vagy mik a (sokszor elfogult) tapasztalatok. Itt leginkább a választás lehetőségének elvétele, a verseny korlátozása, a fogyasztók érdekeinek kizárása fáj az embereknek leginlább. Nem beszélve arról, hogy tényleg nagyon butának vagy elfogultnak kell lenni ahhoz, hogy ne lásd, hogy itt bizony lejt a pálya. És sokan tudják, hogy a fogyasztók kárára megy a dolog. Ezt nyílván nehezen viselik az emberek. Ne felejtsd, ez alól csak a munkahelyed miatt vagy kivétel. Amúgy neked is kellene tudnod mennyi bírságot osztogatnak minden cégnek folyamatosan. Ebből élnek. Ezek közül válogatva kialakítani a szabályokat nagyon átlátszó dolog. De én úgy érzem ezt te tudod pontosan. (írom ezt úgy hogy a Diginél dolgozom, de vannak/voltak konkurens cégnél dolgozó nem csak barátaim, de családtag/rokon is).
-
brd
nagyúr
válasz Medocsabi #40 üzenetére
Azt magasról telibe sz@rjátok, hogy az adott cég éhbérért dolgoztatja napi 12 órában az alkalmazottait, nem költ semmire, ami kicsit is élhetőbbé tenné a munkakörnyezetet.
Remélem, csak viccelsz. Olyan országban, ami legalább távolról hasonlít egy demokráciára (pl. vannak némi emberi jogok), ilyen nincs, egy ilyen cég nem tudna megmaradni a piacon (hosszútávon). De még ha lenne is, mi akadályozza az alkalmazottakat, hogy ha annyira rossz ott, a konkurens cégnél dolgozzanak, emberi körülmények között?
The only real valuable thing is intuition.
-
őstag
-
Straw
senior tag
válasz Medocsabi #40 üzenetére
Lehet ezt így is nézni, de szerintem az előfizetők nagy százaléka ár/érték arányt vesz figyelembe. Én mindig azt fogom választani ahol többet kapok a pénzemért és jelen pillanatban, az én lakhelymen ez a Digi. És nem védeni akarom a Digit, mert a hálózat minősége finoman szólva sem mondható átlag felettinek, de még átlagosnak sem, mégis mióta előfizető vagyok (5éve), összesem 5 szolgáltatás kimaradás volt (amiről tudok), előtte UPC-nél éves szinten volt ennyi.
Egyébként ügyfélkiszolgálás terén a nagyoknál sem jobb a helyzet, elég megnézni a Voda-UPC duót, amit ott folyik az akvizíció óta az kabaré.42
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...