Új hozzászólás Aktív témák
-
Fred23
nagyúr
válasz quailstorm #63 üzenetére
Beszállhatnának a gyártók például a LineageOS támogatásába is.
-
janeszgol
félisten
válasz quailstorm #63 üzenetére
Az S7 egy jó példa. Az még mindig egy klassz telefon. Egyelőre akkora ugrás nem történt, hogy kuka lenne. Az S6 már-már gyengébbecske (pláne akkuban, de az gyárilag elszabott), a brutális kijelzőfelbontásához a GPU is gyöngécske lehet már. (Oké a könnyebb címeket, mint a CoD, PUBG, LoL simán viszi.)
Nekem az S8 az, ami ma még nagyon nagy kedvencem.De menjünk át más márkához. Oké egy Huawei P9 ugyan az a kategória, mint az S6 (hiába az S7 ellenfele volt), de egy P10 ma még elég potensnek gondolok (és jó méretűnek), csak hogy használjak MA-s divatos szavakat is. Mármint szót, mert egy ilyet írtam.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
arnyekxxx
veterán
válasz quailstorm #63 üzenetére
Csúcsmobiloknál az 5 év még reális tud lenni használhatóságot tekintve
xiaomi 4x-em van, 2016-os modell akkor 50ezres árkategória volt, én '18 januárban vettem ujonnan egy huszasért mai napig nincs vele semmi bajom. Nem érzek késztetést a lecserélésére valami új kameraszigeteslyukas tepsire. Haverom folyamatosan hurcolja ki a szolgáltatótól az uj csodákat amiket még annyira se használ ki mint én (gyakorlatilag telefonál meg fészbukozik vele) és mindig talál valami fikáznivalót a csilivili szépségben.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz quailstorm #129 üzenetére
lehet hogy az aksi döglött be egyik pillanatról a másikra? Még az eredeti aksi volt benne.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz quailstorm #136 üzenetére
Isten ments. Dobja csak fel kötelezően 1havonta mondjuk félévvel azután, hogy települt az utolsó sec patch jó nagy leirással. Vagy ilyesmi.
Sztem ami sokkal elgondolkodtatobb, hogy legyen lineage. Az legyen rendesen tesztelve azért vannak ott elcsúszások. Kötelezően kiadni minden forrást... már ezt nem lenne egyszerű végigverni a gyártókon és 99%ban itt akad ugye el a lineage. Erről egy komplett duán át lehetne dumálni..... esélye sincs hogy ezt EU bürokraták kitalálják.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hunluki
senior tag
válasz quailstorm #140 üzenetére
Sehogy nem terveztem kivitelezni mint ahogy a kapitalizmus helyett sem tudok jobb alternatívát mondani, csak merem remélni hogy vannak erre nálam sokkal okosabb emberek akik megtalálják a megoldást.
Én csak azt látom hogy ami most megy ebben a formában hosszú távon maximum papíron fenntartható, gyakorlatilag előbb vagy utóbb elfogy az alapanyag/forrás/élhető környezet.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz quailstorm #140 üzenetére
Ami itt az állam első körben megtehetne, inspirálná a tartosságra való törekvést az pl mobilánl pl egy kötelező 3-4-5év szigorú garancia. Hirtelen sokkal jobban odafigyelnének a tervezésre, gyártásra...
Gyártásban amúgy egyaltalán nem ritka, hogy más teréket kap az az ország ahol uarra a termékre nem egy hanem három év a gar. Itt sztem tök érdekes, hogy az adott terméknél még nem drágább az adott országban... kb 15éve volt ez DVD író gyártás zeg flex. Másik plda ami eszembe jut az 20+éves story GE(Tungsram). Ami japánba ment exportra az messze jobb minőség volt mint ami USba ment. (USba ha kiégett fél év múlva kuka és vberakták másikat. Japánban fél év múlva visszavitték őket...)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz quailstorm #155 üzenetére
Divat az emissziós normákat kikiáltani felelősnek de 90%ban a tervezés és a gyártás felelős érte.
Konkrétan pl az 1.33, KR-FE legfőbb gondja, hogy az olajlehuzó gyűrű megszorul... ami egyértelműen a kevés, vékony olajozó járat miatt van. Ez és a "nincs ráhagyás" is tervezési probléma. A hyundai/kia GDIken is detto megvan ez a probléma. Ja és persze ott a katalizátor tudja nagyon gyorsan leamortizálni a motort. Kap egy brutál követ, fennakad... össze tud úgy omlani, hogy elzáródik. Ekkor nincs mint máshol elvezetés minimális por bejut a motorba = motor gtk. Ez is tervezési probléma.
De ide lehetne hozni a korai VW 1.0, 1.4 TSIket a biciklilánc, láncfeszítő problémájukkal. Akármit csináltál 100.000kmnél már nyúltak, nem figyeltél nagyon rá (99% nagyon nem figyel) 150.000km fele összeverte magát a motor. = GTK. Megint egyértelműen tervezési hiba. A VW megoldása amúgy annyi lett, hogy az újak szíjasok.
"Mobilok esetén a nem tervezési hibás készülékek most is elmennek 10+ évet "
Konkrétan mik? Teszem hozzá itt a fő gond jelenleg a "lineage telepíthetősége", meg az aksi. Az se olyan mint régen pl S5nél, hogy kiveszed régit berakod újat.
A másik ami eszembe jut az az üveg. Törik mint a ropi. Régen mi volt? plexi. Raktam rá fóliát kb bármit túlélt. Igazából fólia is karcok miatt kellett csak.
"Ilyen garancia megemelős állami beavatkozást én támogatok, de annak árfelhajtó hatása lesz, amivel megint a csóró vásárlóval szúrsz ki."
A csoró vásárló sporolni fog nem is keveset mert nem kell 2évente mert tönkrement/lassú.... kukáznia a telefonját.
Aki meg használtat vesz mégjobban örülni fog amikor megveszi a trendi kislánytól a telefnt 2évesen még 3év garival.szerk: Természetesen amit leírtam az mind szerintem, justmy2cent.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz quailstorm #165 üzenetére
"Nyilván egy okostelónál az okosfunkciók idővel kikopnak"
ezt pont megoldja a gyári frissítés / lineage vonal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
emelhu
aktív tag
válasz quailstorm #140 üzenetére
"Ezt hogy gondoltad kivitelezni? Állami transzferrel, amiből csak a visszaélés lenne? Mert jellemzően a tartósabb termék többe kerül, hiszen vagy drágább, minőségibb, több mérnöki munka van benne, vagy IT esetén hosszabb a szoftveres támogatása."
Az állam nem csak támogat, de adóztat is.
Amit támogat, annak alacsony az adótartalma, amit nem akar, annak nagyon magas.
Ez a "támogatás" a legprimitívebb korrupcióképző eszköz a valóságban.