Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz quailstorm #155 üzenetére

    Divat az emissziós normákat kikiáltani felelősnek de 90%ban a tervezés és a gyártás felelős érte.

    Konkrétan pl az 1.33, KR-FE legfőbb gondja, hogy az olajlehuzó gyűrű megszorul... ami egyértelműen a kevés, vékony olajozó járat miatt van. Ez és a "nincs ráhagyás" is tervezési probléma. A hyundai/kia GDIken is detto megvan ez a probléma. Ja és persze ott a katalizátor tudja nagyon gyorsan leamortizálni a motort. Kap egy brutál követ, fennakad... össze tud úgy omlani, hogy elzáródik. Ekkor nincs mint máshol elvezetés minimális por bejut a motorba = motor gtk. Ez is tervezési probléma.

    De ide lehetne hozni a korai VW 1.0, 1.4 TSIket a biciklilánc, láncfeszítő problémájukkal. Akármit csináltál 100.000kmnél már nyúltak, nem figyeltél nagyon rá (99% nagyon nem figyel) 150.000km fele összeverte magát a motor. = GTK. Megint egyértelműen tervezési hiba. A VW megoldása amúgy annyi lett, hogy az újak szíjasok.

    "Mobilok esetén a nem tervezési hibás készülékek most is elmennek 10+ évet "

    Konkrétan mik? Teszem hozzá itt a fő gond jelenleg a "lineage telepíthetősége", meg az aksi. Az se olyan mint régen pl S5nél, hogy kiveszed régit berakod újat.

    A másik ami eszembe jut az az üveg. Törik mint a ropi. Régen mi volt? plexi. Raktam rá fóliát kb bármit túlélt. Igazából fólia is karcok miatt kellett csak.

    "Ilyen garancia megemelős állami beavatkozást én támogatok, de annak árfelhajtó hatása lesz, amivel megint a csóró vásárlóval szúrsz ki."

    A csoró vásárló sporolni fog nem is keveset mert nem kell 2évente mert tönkrement/lassú.... kukáznia a telefonját.
    Aki meg használtat vesz mégjobban örülni fog amikor megveszi a trendi kislánytól a telefnt 2évesen még 3év garival.

    szerk: Természetesen amit leírtam az mind szerintem, justmy2cent.

    [ Szerkesztve ]

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák