Új hozzászólás Aktív témák
-
Teréz Atya
senior tag
No, ez mar ide. Tehat valszeg egy esesnel kilazultak a csavarok a NightHawk bal hatso karjan, aztan a motor meg kiszakadt. A furcsa, hogy az osszes csavar egyszerre lazult ki es mind egytol-egyik elveszett a karrol, pedig
Lepsenynelfelszallas elott meg megvoltak. Nem is netek ki lazanak.
A motor a tekercselesnel szakadt ki, tehat technikai totalkart szenvedett, mert ember nincs, aki ertelmes aron ujratekercselne nekem.
No, egy uj NightHawk motor 16 dolcsi. Azonban meglattam alin ezt.
Allitolag 4 db Emax MT2204 23,5 dolcsiert. Kb. ennyiert hamis, de rendeltem, aztan majd meglatom, mennyire csesztem ki magammal.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
mgy
senior tag
válasz Teréz Atya #801 üzenetére
Most nincs tartalékba semmi?
Remélem menetragasztót is rendeltél! :p -
Teréz Atya
senior tag
Van egy rakat karbonelemem, pot PDB+ESC+FCB, antenna, FPV antenna, vevo. Potmotor, no az nincs. Mert 2X16 dolcsi, godoltam draga lenne, ezek a motorok meg orok eletuek + 1 nap. Aztan megse.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
SpydeR3412
aktív tag
Ugyanolyan mint tilt nélkülivel, csak picit hátrahuzva kell tartani a kart.
Nekem nagyon tetszik a tilt. Mostanában áttértem a szalguldozásról, a szűk helyeken való kerülgetésre. Ott meg (még) nem tudok gyorsan menni, és mivel a tilt szépen visz előre, sokszor csak a többi iránnyal kell foglalkoznom.
Szerintem együtt lehet élni a Falcon szarságaival (Jackal-nak pl.szerintem pont hiányzik az az anya ami az fpv adót rögzíti a vázhoz, nekem ferde az fc, a lábak pár alkalom után letortek, a kamerán nincs lencserögzítő csavar se lyuk neki...) ennyi pénzért.
A váz viszont kifogástalan (főleg a Runner után) Többször mutattam már be vele talajgyakorlatokat (cigánykerék, szaltó...), esett le 8-10 m-ekről, de semmi baja.
Lehet viccnek írtad, de sztem kezdeni tökéletes.[ Szerkesztve ]
-
mgy
senior tag
válasz SpydeR3412 #804 üzenetére
Nem, komolyan gondoltam, de úgy tűnik alaptalanul!
-
Jackal2
senior tag
válasz wyattthoearp #800 üzenetére
Huh, na, még nekem is billeg, szóval még azért nem teljesen jó Két jelenségről van szó, ami szerintem egymástól független. Az első jelenség, az vezérlési hiba, nem vagyok villamosmérnök, de megpróbálom érthetően megfogalmazni, lehet, hogy nem lesz minden terminológia jó, de:
- amikor a vezérlés elmegy és a vezérlő hurokra nem szinkronizálnak az ESC-k, akkor elkezdenek dadogni a motorok meg össze-vissza járnak, ettől pattog a gép a levegőben, olyan mint ami ezen a videón látszik, ezt pénteken csináltamEz egy állandó jelenség, MINDIG van, nem hiszem, hogy ez okozza (mert akkor nem néha lenne csak). Az elállítás akkor következhet be, amikor akarod kalibrálni az ESC-ket. Cleanflightban ez az alábbi módon történik (fejből fogom írni, szóval a menünevek nem fognak stimmelni):
- motor beállító fül
- propeller levesz, akku kihúz, motor indítás pipa bekapcsol, master switchet maximumra kell tolni, mint ha minden motor maximumon pörögne
- akksi bedug, sípjel megvár, master lehúz, ESC kalibrálva
- akksi és USB ki, majd akksi vissza, ekkor a szokásos boot sípolást fogod hallaniNa én itt azt rontottam el, hogy miután lehúztam a mastert, újra felhúztam, ami bevisz az ESC paraméterkonfiguráló menüjébe. Fontos HOGY EZT NEM LEHET CLEANFLIGHTBÓL RESETELNI, mert nem a vezélrőben tárolt paraméter, hanem az ESC-n.
Itt sípjelekkel tudsz tájékozódni,az első kör a régebbi ESC-knél 6 sípjel, mindegyik egy D paramétert jelöl. Minden D paraméternek van valamilyen neve, pl. Brake stb. Mindig a master fel és lehúzásával tudsz váltogatni. Erre egy példa: ha egy sípjelet vársz, akkor a "Timing Advance" menübe kerülsz, ahol a harmadik sípjel a "Middle 15" fokot jelenti. Bevágtam a táblázatot, ott látható.
Vannak itt még érdekes paraméterek (ezeket megfejthetnénk együtt, mert nem mindegyikre jöttem rá, hogy micsoda), pl. a Control Frequency (én ezt állítottam el véletlenül) vagy a Start Mode, ez utóbbi pl. nem tudom mit jelent. Ezeknek a rossz beállítása viszont okozhat szinkron gondot és emiatt bebillegést is, szóval én itt keresgélnék a helyedben.
Na most nálam a hibát az okozta, hogy én egy újabb ESC-ről néztem ki a sípjeleket, DE ott bekerült egy új funkció, az active breaking, ezért ami eddig 1 volt az most 2 lett, ami 2 volt az 3 lett stb. Ez tipikusan a racer ESC-knél van, ide vágom a képet, hogy más is okuljon belőle, pirossal jelöltem az új sort, amitől a régiek is elcsúsztak.
Látható a probléma? Na ez került fél napomba mire rájöttem
A gép bebillegés, ami ezen a videón látszik egy fizikai jelenség, csak lefele mozgásnál következik be. Angolul Vortex Ring State (magyarul talán Örvénygyűrűnek nevezném el és egyből Copyrightolom is), majd írok róla cikket, ha már pontosan értem a magyarázatát, de a lényege az, hogy a propeller maga alól kitolja a levegőt, ezért légbuborékok keletkeznek, ahol a levegő ritkább, ebbe esik bele ereszkedéskor a gép, ezért elveszti az emelő erejét és ereszkedni kezd. Erre a pilóta általában azzal reagál, hogy gázt ad, eközben viszont a felette áramló levegő lenyomja a forgószárnyat, erre a gép bebillen. Mivel a billenést a vezérlő érzékeli, ezért ellenkompenzál, megemeli az egyik oldalon a fordulatot, ezzel megindul a gép behintázása. Ahogy a gép egyre jobban hintázni kezd, a vezérlő egyre jobban ellenkompenzál, a hatás pedig addig fokozódik, hogy a gép átesik, ahogy a fenti videón is látszik.
Több megoldás is van a dolog kiküszöbölésére, az egyik a cikk-cakkban leszállás, így mindig friss levegőt ér a rotor, ahol nem alakulnak ki körbe forgó levegő buborékok. A másik ilyen, ha a PID beállító I értékét (Integral) lecsökkentjük. Hallottam olyan véleményt, hogy két tizeddel kell (nekem 0,15-ön áll Cleanflightban ez az érték, szóval nem valószínű), de szerintem az csak két század. A PID egy bonyolult téma, még nem értem, hogy működik, szóval ebből ne vonjunk le messzemenő következtetéseket. Holnap megyek ki tesztelni, elmondom mi lett az I érték állításának eredménye.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #804 üzenetére
Igen, csak te a Walkeráról váltottál Eachinre én meg az Emax Nighthawkról, ezért látjuk másnak
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Teréz Atya
senior tag
Most jott meg a pot vaz a Falcon 180-hoz, a V911 crashpack es a pot propok. A Falcon es a heli persze sehol. En lecseszem, epitek a NightHawk-bol egy brushless helit.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
fape
senior tag
Az a jó, hogy mesternek mindig van egy témába vágó videója: BLHeli - 100% Explained
A start mode sztem a blheli-s startup power lesz: milyen erővel hozza mozgásba az álló propit. Mozgásban tartani már könnyebb, mint először elindítani.[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
Teréz Atya
senior tag
Valszeg ekkor a legnagyobb az aram is, ugyanis a tekercsek erotere meg nem epult fel, ami fekezhete az aramot.
Hmm, lehet arra is jo megoldas, hogy a hurka 12A ESC-et ne egessuk le egy eszement felszallassal. Sokan nem porgettetik a propokat armingnal.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
wyattthoearp
aktív tag
Bevallom nem sok mindent értettem meg a dologból.
Mit dugok rá usb-vel a pc-re? Az esc-n nem láttam usbt 😃
Nekem van emax simonk program cardom, azzal tudok állítgatni kényelmesen minden paramétert amiket írtál. Nekem csak egy szinkron kalibrálás kellene, lehetőleg pc nélkül. Lehet ilyet? -
SpydeR3412
aktív tag
válasz wyattthoearp #812 üzenetére
A ''pc nélkül''-re talán megoldás, ha keresel telefonra megfelelő appot.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz wyattthoearp #812 üzenetére
Prop le, tavon gaz felnyom, akku radug, valameddig var aztan gaz lehuz, zenebona megvar, kesz.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Jackal2
senior tag
válasz wyattthoearp #812 üzenetére
A vezérlőkön van egy mini vagy micro USB port, ezt dughatod PC-re. A vezérlőn fut valamilyen konfiguráló szoftver, pl. Cleanflight, Baseflliight, Openpilot, Librepilot, DJI szoftvere, APM, Pixhawk Groundstationje stb..
Igen, lehet, a táv konfigot szimulálja a Cleanflight meg az összes többi vezérlő is. Ugyan azt tudod menüből is aktiválni, amit a távról, csak csúszkával.
Az alábbi módon tudsz konfigolni:
- akku lehúz
- táv bekapcs, gázt a maxra és ott tart
- akksi bedug, sípjel végig vár
- throttle lehúz, ezzel kalibrálódik
- akksi kihúz, táv kikapcs
- akksi bedug, normál boot sípjelet kell hallanod
- táv bekapcs, repülhetszAz alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
wyattthoearp
aktív tag
Legolcsóbb KK2.1 vezérlőm van, azon semmi nincs
Próbáltam úgy ahogy írtad, de csak a szokásos boot hangot adta, aztán semmit.
Készítettem egy közösítő kábelt, hogy egy csatornára tudjam kötni a szabályzókat. Össze is dugtam, de minden mást lehúztam a vevőről csak a throttle csatornára a négy esc-t.
Gáz fel, bedug, elkezd mindenféléket zenélni, de nem hagyta abba. Vége felé 1,2,3,4eket pittyegett. Levettem a gázt, akkor megint zenélt valamit, szintén nem hagyta abba. Széthúztam, összeraktam, repültem.
Csak placebo, de talán jobb mint volt
Köszi -
d.tiborz
aktív tag
válasz wyattthoearp #816 üzenetére
Sztem ez igy nem jó. Minden esc-t egyesével kell a throttle-csatornára dugdosni, egyenként kalibrálni őket. Amikor nekem KK-m volt, így csináltam, és tökéletesen működött mindegyik.
-
Nohab61
aktív tag
Na ma feladták a taranis-t. Nagyon kíváncsi leszek rá
Lassan megérkezhetne a váz alja is -
Jackal2
senior tag
válasz wyattthoearp #816 üzenetére
A szokásos boot hangot akkor adta amikor teljesen fent volt a kar? Akkor mást kellene hallando, majd gyorsan lehúznod és várnod, akkor elkezd cirkulálni a csipogás. Onnantól kezdve pedig hagyd csipogni és számolj és akkor rá fogsz jönni, melyik menüben vagy.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Patics
tag
Ma azt hittem karácsony van ... 6 csomagom is érkezett, benne 15 tétellel...
Végre itt van majdnem minden, még egy UBEC és az FPV kamera van úton. Meg az a ZMR250 váz amit még április 15-én rendeltem. Amit később, két héttel ezelőtt rendeltem, az ma jött meg. Így indulhat az építés...
Két kis boszúság árnyékol csupán... 4 mm-es karbon vázat rendeltem, legalábbis azt hittem. Most kiderült, csak a 4 láb van 4mm-es lapból, a többi része 1.5 mm-esből. Mint a papír.. simán el tudnám törni. Megnézve a weben, valóban csak a lábra írja, hogy 4-es, a többiről hallgat. Jól van ez így? Nálatok is ilyen és csak én hittem, hogy a váz minden része 4-es anyagból lesz? (Ráadásul amit rendeltem tartalék két lábat, az meg 3 mm-es. Igaz én nem vettem észre, hogy nem 4-eset rendeltem.)
A másik, hogy rendeltem FPV antenna párt. ami ugye 1 db. RX és egy db TX antenna. Erre küldtek két darab RX-et. Igaz a weboldalon párban van a fotó, de az van odaírva, hogy ezek az antennák mindkét célra jók, RX-nek és TX-nek is. Szerintetek? Hagyjam, vagy panaszkodjak?
Az FPV24-et nem ismerem, mindjárt nézem ...
[ Szerkesztve ]
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
mgy
senior tag
A vázat te értetted félre, nem szokás ekkora gépeknél, egyáltalán, leszedhető lábú gépeknél olyan vastag lapból csinálni. Nem annyira törős darabok, jó lesz az!
A hármas karra nem tudok okosat mondani, én most olyan szinten feltankoltam belőlük, nem ajánlanám fel, hogy átveszem. De szoktak ilyet keresni az rcmodellen néha. -
Patics
tag
Egy kis egyenleg, annak aki most építene:
Én nulláról, pontosabban egy meglévő távval és vevővel kezdtem hozzá a 250-es FPV racer építéshez, illetve az anyagbeszerzéshez. Mostanra lett meg minden szükséges összetevő, pár kisebb tartalékkal együtt, bár még lehet kell hozzá pár apróság, majd mire megépül, kiderül.
Jelenleg éppen 200.000 Ft-ot költöttem el rá. Igaz, vannak húzósabb tételek, az ESC, motor, FC, kamera, VTX, antenna a drágábbak közül való, viszont a szemcsi "csak" 35 k volt. Mindez 23 csomagban jött, VÁM nem fogta meg (a szemcsi magyar). Még a kamera lehet kérdéses, az a legdrágább csomag, 15 k, de remélem, az is átcsúszik. Ha nem, akkor még ott lesz 4 k AFA.
Ha még megveszem a taranist, akkor 280 k körül lesz a vége... Ha hozzáveszem a meglévő aksitöltőt, akkor 300 ...
Aztán lehet zúzni ...
[ Szerkesztve ]
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Patics
tag
Köszi. Arra gondolok, hogy hiába erős a kar, ha tőből kitöri az alaplapot ahol hozzácsavarozom.. De lehet tényleg nem, akkor ok. a 3-as láb végül is nem gond, párban van, lehet lesz két 4-es és két 3-as láb. Hol törősebb? elől vagy hátul ..
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Teréz Atya
senior tag
Megmertem a 280-as NightHawkot a kedvedert:
vaz: Emax NH - QAV280 varians:
top - 1mm CF (Carbon Fiber)
middle - 2mm CF
arm - 4mm CF
bottom - 2mm GF (Glass Fiber) - ez a minden egyben lapEddig, kopp-kopp, semmi tores. Szerintem nem kell betojni. Ha megis torne, javithato. Vagy vegyel egy plusz lapot kozepre ahogy en.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Patics
tag
Nézem ezt az fpv24.com-ot, egész sok jó cucc van itt, bár kissé drágább -amiket néztem- mint a BG.
Itt van szállítási költség és várható VÁM-ÁFA? Ezt még nem tudtam kideríteni...Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Patics
tag
Óhh én szeretek könyvelni, exelben az egész... De én se nagy örömel néztem a végösszegre.
Így, hogy írjátok, máris túlzásnak tartom a 4 mm-es lábat, eléggé dromedár, de mostmár így marad ...
[ Szerkesztve ]
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Teréz Atya
senior tag
Marciusban volt 980 euro a merlegem, most tarthatok kb. egy Inspire ara alatt 1-200 euroval. Szerintem az a jo, ha tisztaban vagyunk az anyagiakkal.
Gyakran olvasom a Kiszamolo blogot, sok okos dolgot tanultam. Az utobbi idoben azonban mar nagyon elszaporodtak a minimalizmusra matyizok. Ilyen, nincs egy csavarkulcsom allapottol nemhogy felszabadultnak, hanem kiszolgaltatottnak erzem magam.
Aztan amikor lakotarsam vett egy okos TV-t eloszor tolem kunyizott egy Philips csavarhuzot, aztan persze a szerelesben / beallitasban is segitettem, pl. szegeny nem tudta beallitani a WiFi-t.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
mgy
senior tag
válasz Teréz Atya #834 üzenetére
Na, nehogy ilyen szomorú irányt vegyen a beszélgetés, nézzük mit vettünk mostanában!
Én tegnap egy háromdolcsis programozót, amivel majd meghülyítem a h8 minit! -
Patics
tag
És ezt most mondod? Már veszem is a Taranist, alukofferral ... Mire várok már egy hónapja?
Raceres srácoknál láttam "propeller leszorító csavarhoz kulcsot". Kézreeső, közepén hatszögű nyílással... Láttatok ilyent valahol megvásárolhatót, vagy mit használtok? Sima villáskulcsot, stb?
Összeillesztettem a ZMR250 vázat az ESC-kel, és mégiscsak a lábra kell tennem őket, nem a két alaplemez közé. Egyszerűen nem férnek el rajta. Vagy a váz kicsi, vagy az ESC-k nagyok... még a lábakon is alig férnek el...
A motorvédő műanyagokba meg nem megy bele a láb vége, mert nem méretkompatibilisek... Vagy leköszörülök a láb végéből 5mm-t meg a széleségéből kettőt, vagy láb/motorvédő/motor lesz sorrend...
Na jóéjt ..
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
SpydeR3412
aktív tag
Nekem kupos anyák vannak a gépeken. A kezemet szeretem használni, de ha nem megy vele, akkor a Runnerhez villaskulcsot, a Falconén meg (ami kerek alakú, egy lyukkal) imbusz kulcsot.
Ha ''T'' kulcsra gondolsz, azt bárhol vehetsz ahol árulnak kulcsokat általában.
Akár még Tescoban is.[ Szerkesztve ]
-
Patics
tag
Szerintetek a taranis innen, a lebutított EU verziós? Ha igen, gond nélkül flashelhető? Asszem ha kell akkkor a vevőt is kell, meg az adómodult? Ha veszek, számítok rátok..
Kicsit idióta az oldal, mert mindig németre vált ha a termékre megyek...
[ Szerkesztve ]
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Jackal2
senior tag
Szerintem se adjuk össze, ki mit vette, mert én egy hét alatt vagy 15 dolgot rendeltem megint
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
mgy
senior tag
LBT EU verziós az EU-n belül vett cucc. Nekem a BG-s xsr-t flashelni kellett (egyszerű, kell egy vezeték hozzá, amit én simán megcsináltam, aztán a flashelés után a kupiban újonnan megtaláltam), az ugyanúgy "kínai" d4r-t simán látta elsőre. Nem értem, de ez is egy olyan dolog, hogy nem is érdekel. Megy.
Azzal a vevővel, amit az általad linkelt csomagban adnak óvatosan! A két kis pöcök a drót végén nem eltávolítható, a quadon meg annyira nem szerencsés elhelyezni. -
stifi82
aktív tag
.
-
kimista
aktív tag
üdv
lassan belekezdek a racer építésébe.
Nem akarok gagyit építeni, így inkább veszek minőségibb cuccot, minthogy első repülés után cseréljem a dolgokat. 3S-el kezdenék, de 4S képesre akarom építeni, hogy menjen a jövőben.
Egyedül motort nem választottam még, Emax-RS2205-2300 és Sunnysky-X2207S-KV2100 között vacilálok. Melyik legyen? Esetleg másik?
A többi delikvens:
ZMR250-V2-Carbon-Fiber-Frame-Kit-4_0mm-Arm-Thickness-Support, mellé tartalék kar
Afro-Naze32-10DOF-Rev5
PDB
LittleBee-20A, tartalékba +1
Adóm vevőm van, egyelőre használom azt, idővel AT9, vagy valami más, max 150 usd környékén.
Propnak ezt meg ezt, aztán ha megy, akkor triblade.Ebben még nincs FPV, de idővel beruházok valami komolyabb Fatshark szettre, szemcsi+kamera+adó párossal.
Vélemény, ötlet, javaslat?
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
Teréz Atya
senior tag
Akarmilyen draga gepet raksz ossze, ne feledd, hogy fogyoeszkoz rajta minden, meg maga a gep is.
Nekem hetfon egy meteren mulott, hogy nem alakult tengeralattjarova.
Meg az sem jo, ha a draga gepet nem mered hajtani, kozeliteni a sajat es geped hatarait.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
kimista
aktív tag
válasz Teréz Atya #848 üzenetére
Emiatt nem aggódok, akarok tartalékot tartabi motorból, escbol, karbol. Meg propbol. De nem akarok egyből Maxon pörögni, kell a fokozatosság. Attól h durva gépet szeretnék építeni, nem fogom kihajtani azonnal a szemét, majd csak idővel
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
mgy
senior tag
Akkor sorba'
* jó áron van az emax (promóciós időszak májustól októberig, hahahaha), a kettő közül biztosan azt venném. De én továbbra is tartom, az elejére megéri venni valami ótvart, amikorra megtanulsz repülni, mehet fel az okos motor. Ma megjöttek nekem is az x-szárnyúra a motorok, gyönyörűek, nagyon jól néznek ki a dobozban.
* a váz még mindig olcsóbb az euban.
* amit linkeltél kart csak 3mm. Én vettem egy második vázat, mert nem csak a kar törhet, valamelyik másik lap is. Akkor meg már olcsóbb a komplett cucc.
* én már F3-as vezérlőt vennék, s mivel nem sokkal drágábbak, mint a másolat, így eredetit. Xracer F303, SpRacing F3 Evo, ilyenek.
* most este rakok fel egy ugyanilyen pdb-t, meglátjuk. Az integrált diatone nagyon nem ajánlott, rakás kaka.
* a LB jó esc, most jött ki a Pro, vagyis az új processzoros, dupla órajelű. Magasabb fordulatú motorokhoz (2700-tól), magas (2khz) frissítési frekivel már azok kellenek. Amúgy meg tökéletesek a régiek.
* nem ismerem ezt a gemfan propot, nekem sima műanyagnak tűnik. jobbak az üvegszál erősítésűek. Az elejére végy pár szett puha 5030-at is, jobb a békesség, ostoba, lusta proppal kezdeni.
* nem lesz sok örömöd a gépben fpv nélkül. ez már nem a műanyag kategória, gyors nagyon szabad szemhez
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Fimi drónok
● Drón topik
● DJI topic
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- 3D nyomtatott versenypályák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000