Új hozzászólás Aktív témák
-
mgy
senior tag
Patics,
megerősíti pill. ragasztóval, ahol el szokott engedni, meg a zsugorcső. Filléres tuning, de az a tapasztalat, hogy eléggé jól bírja vele az antenna.Jackal,
fura, olyan, mintha mászna el a freki. Rakok fel másik vtx-et meglátjuk ki volt a hunyó. -
szacsee
nagyúr
Lehet a led csak simán megadta magát, de lehet a rázkódástól is, vagy nagyobb ütközésnél a becsapódások sem használnak neki.
Most fogom egy kicsit átépíteni a racert. A vezérlőt lehet felrakom gumibakos felfogatással amíg esek-kelek. A ledeket, egyéb cuccokat kétoldalú ragasztóval rakom fel, ami szivacsos. Propot gondolom senki nem centíroz raceren, pedig nálam a karokon is érzem, hogy ráférne. A rezonanciát remélem valamennyire szeparálni tudom az elektromos alkatrészektől, így remélhetőleg az occó kínai forrasztás nem enged el menet közben. -
mgy
senior tag
A VTX volt szar (tök új volt, most építettem be először), vettem gyorsba' és persze aranyárban egy FX799-et. Na az, mint az álom. Annyira igényes az egész adó, a kábelezés*, amíg nem szeretek ki valamiért belőlük, csak ilyet veszek. "Szerencsére" épp van úton ugyanebből egy nagyobb is, de eladom a meglévő ET600-at, úgyse passzol az antenna csatija a többihez, helyette meg veszek egy állíthatót ugyanebből a sorból.
Durva a ccd kamera is. Simán naplemente után szürkületben is olyan képe van, csak pislogok. A rezonanciákkal majd kezdeni kell valamit, ez a vékony lemez keret nem annyira fini, majd próbálok mást is. A múltkor linkeltem egy filmecskét a videojel szűrésről, jelentem az alacsony esr-ű kondival az alap pdb-szűrt táp HIBÁTLAN, egy reccenés nincs a képen!
* amikor megláttam, hogy a vtx csatlakozója nem a megszokott 1.25-ös jst, azt hittem kikukázom. Mostanra sikerült összevadászni 2-8 tüske között mindből szerelt kábelt, erre megint jön valami új... De ez sajnos jobb, pici kapcsos, magától nem fog kirázódni, ilyennek kéne mindnek lennie.
-
Minstrel
senior tag
Na most az SP F3 racing vezérlővel jó a Kingkong 210GT, de szerintem a rev5-tel is jó lett volna, de egyszer próbáltam proppal aztán fejrevágta magát, de szerintem fel volt cserélve valamelyik motor, de most már vissza nem rakom.
Szóval asztalon most is összevissza mozognak a motorok cleanflight-ban ha távról adok gázt, de propokkal szépen repül és stabil marad.
Most még ilyen nyugdíjas módban mentem pár kört, egyszer odab*szcsiztam olyan 5 méterről és sikerült is majdnem levinnem a fejemet közben, mert néztem a gépet is meg a monitort és nem tudtam eldönteni melyiket nézzem, szóval ezért gondolom jobb a szemcsi. Meg hát az ujjaim és az agyam is még a loiter módra vannak beállítva
Erősnek erős, bőven félgáz alatt lebeg, akkuval 480gramm és gyorsan ki is végzi ezeket a gazdaságos 40C zop power akkukat még ezzel a nyugdíjas forgolódással is csak 3-4 perc volt és sípolt 3.5V-nál. Szóval el kell kezdeni kicsit szimulátorozni és jövőre csak szemüveget meg erős akkut veszek, ja meg propot
-
-
mgy
senior tag
válasz Minstrel #1805 üzenetére
Szerintem nem para a jó F1-es vezérlő még mindig. Az összes hiszti, ami itt megy a minél magasabb frissítésekről csak divat.
Szerintem2: az elején, tanulósba' még jó lehet a 3.5V alsó limit, de ha vereted neki, már kevés. Egy erősebb forduló vagy fék úgy meghúzza az akksit, csak néz az ember. Én simán tárolási körül szoktam hazahozni az akksikat, 3.7 a leszállós szint.
Patics,
antennát én spironetet vettem, írok levelet, mert van felesleges belőle.
Ahogy lentebb írtam, az fx799 jött be, ismerősök sokan szeretik. Volt Aomwayem, az is népszerű, de egyszercsak megsült (antennával), nem gondolom, hogy újra megvenném. Szintén sokan használnak Eachine ET600-at, azzal csak az a baj, hogy fordított a csatlakozója, tehát nem jók ugyanazok az antennák hozzá, vagy csak közdarabbal.[ Szerkesztve ]
-
Patics
tag
válasz Minstrel #1805 üzenetére
"Az asztalon most is összevissza mozognak a motorok cleanflight-ban ha távról adok gázt, de propokkal szépen repül és stabil marad"
Érdekes, nekem is ezt csinálja az SP F3... Teszteléskor 2-3 motor forog csak, de élesben, minden rendben... Ez mitől lehet?
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Minstrel
senior tag
Nekem se azért kellett az F3 mert valami szuperképességű versenyző vagyok, csak azt hittem rossz a rev5 és ez akciós volt épp banggood-nál EU-ból, 3800Ft és ma néztem, hogy már 8900Ft.
Szerk.:
Airmode-ot nem kapcsoltam be, de a többiben mindegyikben hülyeségeket mutatnak a motor értékek prop nélkül, mondjuk rev5 azt is csinálta, hogy kicsi gázadástól max.-ra ugrott és az kicsit ijesztő volt proppal, szóval lehet mégis hibás, franctudja.
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
válasz szacsee #1023 üzenetére
Ez a GPS Tracker TK 102B milyen kártyával megy? Azt írják csak 2G? Ilyet még kapni?
Hány gramm a cucc, drónt nem zavarja? vevőt, compasst, stb.
thxEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
szacsee
nagyúr
Urak!
Bx2212 920kv motorra szeretnék 1238-as propot ráhekkelni. A motor lapított tengelyes @ dji style. Propból viszont nem találok ilyet. Tudtok valahol nem aranyárban megfelelő proprllert, vagy egy sima tengelyest fúrjak ki megfelelő átmérőre? Az jó lesz úgy, vagy nézek más motort?
Ecalc szerint 1238-as proppal 4-500gr-os váz+ 250gr gimbal+ kamera quad vázon 10 perc feletti repidő lenne 5000-es 3S-es akkumulátorral. Ezek vannak itthon.
Ja és ecalc szerint az x380 sem repül annyit amennyit most, így lehet jobb repidőm lenne... remélem. -
foka
aktív tag
Van valakinek tapasztalata Flytrex Core V2-vel? Vettem egy iosd minit a phantomhoz, és ez benne volt az árban. Kábel nincs, elméletileg tudok csinálni. Csakhogy sima Y kábel, vagy van valami trükk/aktív elem/keresztbe kötés benne? +5, test adott, csak a gps rx/tx egy az egyben, vagy keresztbe kötve kell neki. Max bekötöm, ha nem megy megfordítom és háta nem lesz baj belőle.
Üdv: Fóka
-
Jackal2
senior tag
-
szacsee
nagyúr
Kösz, ennek utána nézek. Jó lenne olyan propot venni amihez ilyen adaptergyűrűt adnak.
Ma rászórom egy vázra a motorokat, elsőre f3-as vezérlővel és lesúlyozom annyira mint a véglegest, így kiderül meddig bírja repidővel. Ha megvan a megfelelő motor-prop kombó felrakom a pixhawkot és utána jöhet a végleges vázra költözés. ☺ -
Jackal2
senior tag
válasz szacsee #1825 üzenetére
Egyébként nekem van vagy 100 db ilyen adaptergyűrűm de egyik sem lapított, szóval nem ez az általánosan elterjedt cucc. Bosszantó, hogy nem képesek egyféle szabvány szerint gyártani motorokat és hogy állandóan nyomozgatni kell utánuk...
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
mgy
senior tag
Kimaradt egy hónap repülés, hát, visszahülyül az ember... De kész az új gép, végre összeállt, hétvége óta naponta szedtem szét valamit átépíteni, de most már talán végleges, és vállalható is. Nagyon nehéz volt a visszaszokás mellett a megváltozott látószög, eddig 2.8-as lencse volt a kamerán, most 2.5-ös. Tetszik, marad ez, váltogatni biztosan nem fogom.
Nem tudom, mitől van, a kisebb váz, az alacsonyabb tömeg, vagy az erősebb motorok miatt sokkal jobban fordul, kevésbé driftel, mint a zmr. Jajj! Ez is zmr, csak "kicsit" más. Amúgy nyilván a bika motor miatt, olyanokat lehet vele menteni, már fogom két kézzel a fejem, csutkagáz és megúsztuk a reccset.
Na, így repül, nem mondom, hogy minden másodpercére büszke vagyok a filmnek, de mindenesetre vigyorogva szálltam le a végén. YT minőségrontást ismerjük, ez van.
Felhívnám a figyelmet a videojel minőségére, szerintem baromi jó. Nincs csík, nem ugrál, kafa, jó lett a táp szűrés. Az mondjuk durva, hogy egy nagyobb bokor mögött már leromlik. Rakok fel egy 600-ast kíváncsiságból (ez "csak" 200mW), de nyilván lehet vele élni. -
faresz5
senior tag
távirányító: kapcsolónál a LS1,stb mit jelent, melyik kapcsolót, ill a dt-thk ?
-
szacsee
nagyúr
Srácok f3 vezérlőnél feszriasztást elérve csak csipog, vagy a failsafe is életbe lép?
Taranisnál megszoktam, hogy riaszt, öcsinél flysky táv nem riaszt, eddig időben leszálltunk vele, de kap egy kamerát még osd nélkül és nem akarom hogy potty legyen a vége amíg a micro osd ideér. -
mgy
senior tag
-
Minstrel
senior tag
Van valami olcsó és ócska esc+motor kombó 2000kv körül? Maradt plusz cuccom ezek kivételével, akkor már legyenek egyben
-
Jackal2
senior tag
Egy kérdés hogy jól értem-e:
- FPV-t ácsolok XK Detectre, kihoztam a tápot a gyári osztón (piros-fekete) és bele nyomtam az FPV adóba. A másik három kábel a sárga-fekete-piros a video in/cam V out+/ föld, tehát ezt kell rádugnom az AV OUT kábelre, DE:
- nekem a kamerába menő osztókábelen a piros feketén van a dupont csatlakozó, amin az 5V kellene, erre nincs szükség,de a csatlakozóra igen
- a sárga-fekete lenne az AV OUT de ezen valami általam nem ismert csatlakozó van, innen a kábel kell, de a csatlakozó nemTehát le kell vágnom az 5V ág csatlakozóját és átforrasztanom az AV OUT ágra, az ismeretlen csatlakozó helyére, de csak két kábelre van szükségem, a Video IN-re (sárga) és a földre (fekete), a pirosra nincs. Képek itt:
Jól mondom?
Jah még egy dolog, mivel a dupont csatlakozón a + - egymás mellé van bekötve, de az FPV adó oldalán a szélre, ezért ki is kell vinnem a kábelt, egy pinnel balra, különben az AV IN az AV OUT lesz.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
szacsee
nagyúr
válasz Jackal2 #1836 üzenetére
Ha jól látom akkor mindkettő kb jr/ futaba szervó kábel csati féleség.
Kamerából kijövő piros-fekete egy szervó apa (pöcse van) a sárga-fekete pedig egy kicsúszásgátlóval felszerelt. Pontos nevétől tekintsünk el, mert korán van.
XK-tól lehoztad a piros-fekete kábel csatijától a 12V-ot és rákötötted elosztó kábelen az adóra.
A kamera piros-fekete csatiját levágnád és ráforrasztanád a fekete sárgára, hogy rá tudd rugni, de a két szélső csatiba tennéd, mert ott van a GND és AV in a videó adón... Azt nem tudom nézted-e, de nálam az ilyen csatik szétszedhetetlenek, legalábbis nekem nem sikerült.
A gyári kábelt én kihúztam a VTX-ből fogtam egy szervó kábelt (jr/futaba) és az egyik csatit kikötöttem és bele a sárga-fekete kábelt a két szélére és mehet a VTX-be, a maradék szervó kábelt ráforrasztottam a gimbalnál a bemenő kábelhez (12V), a csatlakozó felőli oldalt ami a VTX-be megy ott a szélső csatit levágtam a végéről (szervo kábel 3 erű és 12V-nál 2 ér kell)
Lényeg a lényeg ha jól értem jól írtad, csak az a csatlakozó nem szétszehető, hogy a szélére rakd a fekete-sárgát.
Ill. AV in AV out-ot írtál VTX-nél, pedig csak AV in van, gondolom vmi félreértés lehet... -
Jackal2
senior tag
válasz szacsee #1837 üzenetére
A fekete piros kábellel nincs gond, azt adja az XK, meg lehet osztani a gimbal betápról, nem is tudod elrontani, mert ilyen bapattintós csati, ott kijön a 12V és betápolja a VTX-et, ezzel nem kell foglalkozni.
A VTX-ről 5 pin jön ki, bal oldali piros fekete a 12V táp (dc in +-), jobb oldali sárga-fekete-piros (ha jól emlékszem fejből) AV IN GAM OUT + (szerintem ez CAM OUT akart lenni, csak chinglish lett belőle) és még egy GND?? (már nem emlékszem és nincs előttem), igen és van csati amit le lehet szedni és van amit nem.
A lényeg nekem csak AV IN kell, szóval akár azt is lehet, hogy a sárga kábelt összeforrasztom a másik oldalival, a többit meg levágom a picsába és akkor nem kell dupont csatit se bontanom nem? Táp nem kell neki, mert az akciókamera saját akkuról megy, csak egy szaros AV IN (ami onnan nézve AV OUT ugye).
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
faresz5
senior tag
Utolsó kérdésem a témában :
radiolink at9
Működnek a kapcsolók AETR-ben.
Sikerült az egyik billenő kapcsolóra átrakni az arm-t.Ami furcsa: a clean fightban az aux1-n(ezen van az arm is) két kapcsoló is kapcsol a swg és swd is. Ez normális ?
Viszont csak a G armol.
Ami viszont nagy baj, hogy arm hatására, a motorok elkezdenek max fordulaton pörögni, és csak disarmmal lehet kikapcsolni
Mit lehet a hiba? -
kimista
aktív tag
Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/222197819395
Ilyet honnan?
Van pár versenydrónom, menő telefonom, atomerős gamer laptopom, kocsim, motorom. Ide ezeket kell írni, nem?
-
szacsee
nagyúr
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy nem max gázon úgy oszcillál a quad, mintha hullahoppkarikát látnék egy hastáncos derekán?
Motor kalibrálva, acc. kalibrálva. Propok, motor forgásirányok jók.
Motor timinget állítsak, vagy a pid lesz rossz?
Sp f3 vezérlő s500 váz, 2212 920kv motorok.
Szerintetek mi lehet a baj? -
d.tiborz
aktív tag
-
Patics
tag
válasz Minstrel #1844 üzenetére
Ha bekapcsolja a motorstoppot akkor arm-nál nem pörögnek fel a motorok. Ezt nem mindenki szereti, pl. én sem. Azt javaslom kapcsolja ki a motor stoppot és állítson be alapjáratot, pl. 1050-es értéket (van akinél 1100 a jó). Ha arm-ra felpörög maxi gázzal a motor akkor bizonyára az alapjárat van magasra álítva a cleanflightnél.
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Fimi drónok
● Drón topik
● DJI topic
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Milyen egeret válasszak?
- Mini PC
- Steam Deck
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen