Új hozzászólás Aktív témák

  • headhunter86

    senior tag

    válasz FunPro #266643 üzenetére

    Én nem tudom, hogy írták meg, de pár érdekesség, ami szerintem egyfajta programozási módszer hibára vezethető vissza:
    - Kamerát akarsz váltani a járműben, majd másodpercek elteltével reagál csak az eseményre.
    - Szétlősz egy hordót, eltelik X másodperc majd jön a robbanás
    - Pop-opoló textúrák és elemek problémája.

    Szerintem sok probléma a rossz memóriakezelésre vezethető vissza. Mivel a RAM tele, főleg, ha nyílt részeken kocsikázol egy csomó elem úgymond várólistára kerül, és akkor hajtódik végre a parancs, ha kap szabad kapacitást.
    A hordó esete. Meglövöd, a program érzékeli, viszont még nincs betöltve hozzá a robbanás effekt, addig te szépen rohangálsz tovább, majd mikor a háttérben betöltötte a robbanást akkor hajtja végre az eseményt.
    Azt hogy a kamera miért ragad be így nem értem, de tuti az is valami blőőd hiba. Arra tudok gondolni, hogy a művelet a priolistában hátrakerült és ha épp van valami szabad kapacitás akkor végrehajta :D
    Szerintem a grafikai bugok túlnyomó része ide vezethetőek vissza.

    Azért vicc, hogy ha gyorsan kocsikázok majd hirtelen megállok akkor kell 5-15mp mire mindent betölt körülöttem. (PS4 Pro-n).

    Galaxy A52 | Garmin Fenix 7X Pro Sapphire Solar | PlayStation 5

Új hozzászólás Aktív témák