Keresés

Aktív témák

  • Out

    addikt

    válasz Enclave #13 üzenetére

    Miert mi a turonak egy 64bit-es proci egy atlagfelhasznalonak? Hogy felvagjon vele, nyilvan, meg azert hogy kesobb kevesebbet kelljen fejlesztenie. Nos mint gondolom tudod a PS-be nem lehet csak ugy ki-be rakosgatni a cuccokat mint a pc-be, szal itt nem mindegy hogy milyen cuccot raknak a gepbe, ami meg akar 5 ev mulva is olyan teljesitmenyt tudjon nyujtani mint a pc. Lehet hogy most hulyeseget mondtam, de en igy latom :)

    Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel

  • Frigo

    őstag

    válasz Enclave #13 üzenetére

    konzolok kb 5 éves időtarttamra készülnek ,valszeg eddig nem is kell lecserélned ,ebből adodik hogy a konzora megjelenő játékok első generációja még nem is fogja kihasználi a rendelkezésre álló hardver tudását.

  • Raymond

    félisten

    válasz Enclave #13 üzenetére

    ''Bár ezek után nem értem, miért nem gondolkozik el az Ibm, hogy betörjön a PowerPC-vel az asztali gépek piacára egy kis többlethaszon fejében... ''

    Mert az a piac nem csak a procirol szol.

    ''Anno asszem a Ps2-ről írták, hogy milyen brutál meg sokkal jobb mint egy akkori Pc (most sem tudom igazán,hogy mihez viszonyítsak) viszont azt is említették,hogy baromi nehéz és bonyolult programozni...''

    Ez attol fugg honnan nezed es voltak reszei amik gyorsabbak voltak mint az akkori PC-ben. Pl. a GS-nek 48 GByte/s belso savszelessege van ez meg most sincs egyik PC-s kartyan sem. A rendszer bus-ok szinten 6,4 GB/s es 3,2 GB/s ami a PC-nel 2000-ben meg messze nem volt meg.
    Bővebben: link

    ''Amit nem értek, hogy mihez kell ilyen ''erő''? (ha már játékkonzolról van szó)
    Szoftveresen akarnak emulálni pixel shader 3.0-at?''


    Egy proci soha nem eleg gyors....a PS3.0-at (vagyis az ennek megfelelo effekteket) nem a CELL alapu CPU fogja biztositani hanem a kulon grafikus mag az NVidiatol.

    ''Vagy már vannak olyan játékok amiknek 4.0Ghz-es többmagos procik kellenének(a videokariról nem is beszélve)? Vagy már Oblivion 2-re készülnek? Esetleg Stalker 3-ra?''

    A Mhz/Ghz nem minden, a teljesitmeny a belso architekturatol is fugg (lasd 2.4Ghz Athlon64 vs. 3.6Ghz P4)

    ''Vagy minimum 5 évre tervezték ezt a konzolt?''

    Igen.

    ''Vagy ha már lúd legyen kövér alapon beleraktak egy szerverprocit? Vagy így akarnak felvágni a többi játékos és cpu gyártó előtt?''

    Ez nem szerver proci.

    ''Tudtommal a mai pc-s játékok esetében a videokari teljesítménye és tudása sokkal fontosabb mint a proci, ha az fps kerül szóba... ''

    Igen es nem, mindketto kell, de a grafika az amit latsz a tobbi (AI, fizika) nincs annyira szem elott.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • Raymond

    félisten

    válasz Enclave #25 üzenetére

    Az asztali gepek piaca nem csak a vasrl szol es ugy oszinten az manapsag inkabb masodlagos. A megfelelo szoftveres infrastruktura is kell. Termeszetesen probalnak reszesedest szerezni mar most is a CELL-tol fuggetlenul ami a Linux vaskos tamogatasabol is latszik, de az nem olyan egyszeru.

    Ehez kapcsolodik meg az hogy a CELL teljesitmenye nem azoknal az aplikacioknal mutatkozik meg amik egy atlagos desktop pc-n futnak. Ez egy (szerintuk) jol skalazhato architektura multimedias es mas specialis feladatok feldolgozasara. A piac sok reszere szanjak, de ha megnezed mindegyiknek van egy kozos mutatoja (mobil eszkozok, PS3, TV, TIVO egysegek stb) es ez a kep vagy hangfeldolgozas.

    A szerver procihoz annyit hogy az architektura nem szerver architektura hanem ahogy feljebb irva vagyon inkabb ugy lehetne mondani hogy arra is jo a kialakitatol fuggoen. Nem biztos (vagyik inkabb biztos hogy nem) a most bemutatott valtozat a legalkalmasabb erre.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • Raymond

    félisten

    válasz Enclave #25 üzenetére

    A GTA3 gyakorlatilag mindenen akad(t) annak idejen. Ez nem a PS2 problemaja, hanem a felhasznalt jatek-motor (Renderware) akkori valtozatanak kiforratlansaga.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Aktív témák