Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz Enclave #13 üzenetére

    ''Bár ezek után nem értem, miért nem gondolkozik el az Ibm, hogy betörjön a PowerPC-vel az asztali gépek piacára egy kis többlethaszon fejében... ''

    Mert az a piac nem csak a procirol szol.

    ''Anno asszem a Ps2-ről írták, hogy milyen brutál meg sokkal jobb mint egy akkori Pc (most sem tudom igazán,hogy mihez viszonyítsak) viszont azt is említették,hogy baromi nehéz és bonyolult programozni...''

    Ez attol fugg honnan nezed es voltak reszei amik gyorsabbak voltak mint az akkori PC-ben. Pl. a GS-nek 48 GByte/s belso savszelessege van ez meg most sincs egyik PC-s kartyan sem. A rendszer bus-ok szinten 6,4 GB/s es 3,2 GB/s ami a PC-nel 2000-ben meg messze nem volt meg.
    Bővebben: link

    ''Amit nem értek, hogy mihez kell ilyen ''erő''? (ha már játékkonzolról van szó)
    Szoftveresen akarnak emulálni pixel shader 3.0-at?''


    Egy proci soha nem eleg gyors....a PS3.0-at (vagyis az ennek megfelelo effekteket) nem a CELL alapu CPU fogja biztositani hanem a kulon grafikus mag az NVidiatol.

    ''Vagy már vannak olyan játékok amiknek 4.0Ghz-es többmagos procik kellenének(a videokariról nem is beszélve)? Vagy már Oblivion 2-re készülnek? Esetleg Stalker 3-ra?''

    A Mhz/Ghz nem minden, a teljesitmeny a belso architekturatol is fugg (lasd 2.4Ghz Athlon64 vs. 3.6Ghz P4)

    ''Vagy minimum 5 évre tervezték ezt a konzolt?''

    Igen.

    ''Vagy ha már lúd legyen kövér alapon beleraktak egy szerverprocit? Vagy így akarnak felvágni a többi játékos és cpu gyártó előtt?''

    Ez nem szerver proci.

    ''Tudtommal a mai pc-s játékok esetében a videokari teljesítménye és tudása sokkal fontosabb mint a proci, ha az fps kerül szóba... ''

    Igen es nem, mindketto kell, de a grafika az amit latsz a tobbi (AI, fizika) nincs annyira szem elott.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Aktív témák