-
IT café
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
niof
addikt
-
niof
addikt
Így van. Nekem nincs azzal bajom, ha más szereti. Én speciel nem. És mivel már van elég kicsi, és ez mellett nagy pálya is, lehetne valami választási lehetőség a menüben, hogy ne kelljen egyfolytában kilépkedni, mert jelenleg ez a legfrusztrálóbb az egész játékban.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
-
niof
addikt
válasz nyamsas #28613 üzenetére
Tudom, ezért kérdeztem. Mert sokan nem tudják, és néha nem baj, ha ez a topikban fel is tűnik, hogy mit jelent a két dolog.
Velem is volt olyan, hogy azt gondoltam, a Steam-es újratelepítés megoldhat dolgokat, aztán utána kellett nézni, hogy hova eszi még be magát, és konkrétan 0-ról hogyan kellene elindulni.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Aprósólyom
addikt
válasz nyamsas #28608 üzenetére
VGA OC vagy driver issue
Hasonlóval találkoztam, mikor nem beton stabil feszültség/frekit állítok be a GPU-nak. (Pedig én undervoltolok és csökkentem a gyári frekit is.)
Nem a VRAM, az más jellegű hibajelenségeket mutatna.
Érdemes nem 100%-on járatni a GPU-t és VRAM-t... nem ér meg pár százalék plusz OC-t/plusz fps-t, hogy jelentősen rövidítsd az életét a drága alkatrészeknek.[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
PUBG today..... mióta visszatértem, már megint lassan egy tucat embert bannoltattam...
Nézzétek milyen ügyes. (Annak ellenére, hogy süket, mert nem kicsit lehetett hallani, hogy rárohanok...)
PUBG in 2022 - YouTubeA slussz poén, hogy az én perspektívámból már kb. egy másodperce tunkoltam AR-rel... kilőttem rá egy hosszabb sorozatot és a perspektívámból is kb. ilyen hirtelenséggel haltam meg, mint az övéből, full 2-es szettel és full booston. (arról nincs felvétel, mert nem szoktam magam felvenni.)
De a legtöbb tűzpárbajban ezt az időkülönbséget tapasztalom is... Hiába 25-40ms körül van a pingem szervertől függően, amit megélek a perspektívámból és amit látok a másikéból visszajátszásban, a játékosok kb. felénél van kb. 3-5 reakcióidőnyi időkülönbség (0,5mp - 1mp) köztem és köztük. Nagyon durva... Mintha a világ végéről játszanának...
A másik eshetőség, hogy szándékosan késleltetik, DOS-olják a kapcsolatukat. (Nem tudom csinálják egy PUBG-nél. Más játékban biztos létezik ilyen, hiszen annyira komoly a védelem, hogy még a meccsben lévő játékosokat közvetlen tudják DDOS-olni.... PL. Quake Champions ilyen aminél lettem is már áldozata. Online multiplayer games in 21th century.... )[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
niof
addikt
válasz Aprósólyom #28616 üzenetére
Hát, ennek sok oka lehet. Lehet simán vpn-en keresztül játszik, és mint tudjuk, a PUBG a magas pingnek kedvez. Vagy simán jóval fiatalabb nálad, és ennyivel jobb a reakcióideje. Amúgy meg nekem ez a felvétel nem tűnik gyanúsnak.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
lafaty80
őstag
válasz Aprósólyom #28616 üzenetére
Ugyanezt a "késést" tapasztalom én is sokszor a visszanézések során, mert zavar, hogy mit látnak/láttak belőlem, mikor kilőttek.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Aprósólyom
addikt
False. Van szerver-kliens kompenzáció. Semmi nem kedvez semminek.
Egyedül a szinkronizációs különbségből fakadó delay, ami megzavarhatja a játékosok ritmusát döntését. De ez nagyon helyzettől függ hogy egyáltalán beszélhetünk-e előnyről, hátrányról, hiszen kompenzálni fog a szerver.
Ezt már bebizonyította battle(non)sense.Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
válasz lafaty80 #28618 üzenetére
Ugye-ugye....
A szerver nem dolgozik ilyen sokáig az adatokon, az meg kell történjen a másodperc tört része alatt pá milisec körül.
A valós különbséget a kliens(én)-szerver-kliens(enemy) latency okozza, de az pedig nem lehet a reakció idő többszöröse. Ha Új-Zélandról játszana, akkor azoknak van kb. 300-350ms. Pingje. Kb akkor reális ez a delay. Tudom kb. milyen érzés, mert QC player base annyira kicsi, hogy néha találkozom 300ms körüli playerekkel.
Úgyhogy vagy a világ végéről játszik, valamilyen iszonyatosan rossz route-on keresztül vagy a gyanú, hogy belenyúl valamilyen úton módon a rendszerbe, mert ezek a delayek sokaknál abszolút nonszenszek. (ezt említettem fentebb)Jevons paradox
-
DiszNóÓl
senior tag
-
niof
addikt
válasz Aprósólyom #28619 üzenetére
Persze-persze. Dőljél csak be nyugodtan. Vajon a PUBG corp. annak idején miért vetette le WackyJacky videóját, amiben bebizonyította, hogy a magasabb pingesnek van előnye? Persze, biztos van kompenzáció, de rohadtul nem látsz bele. Az meg tény, hogy őt "szépen megkérték", hogy takarítsa el a leleplezővideót. Aztán hogy azóta mi változott? Mivel kínaiak, nyilván a saját kutyájuk kölykét támogatják. Mondjuk azt hozzáteszem, hogy mostanában nincs annyi ázsiai név a játékban, mint anno, de ez inkább a népszerűségcsökkenésnek tudható be, mert azért akad bőven. Csak talán nincs annyi. De csaló azért most is akad dögivel.
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
Aprósólyom
addikt
wackyjacky-t összevetni battle(non)sense munkájával... de azért érdekelne az a "bizonyíték..."
Minden esetre én offolom a topikot, mert kezd összeesküvés szagú lenni.#28621 DiszNóÓl: "Az." "Igen!" Egyébként az érdekelne, valaki tudja, hogy a death cam az hány tickes? (Azt pl. tudom, hogy CS GO-t régen fele annyi tickből lehett a visszanézni a HLTV-ből, ha nem vetted fel magadnak parancssorból. 30 tickes rec gémből nagy csalósnak néztek ki a flick shotok, mert nem tudta követni a gyorsaságot...)
#28623 DiszNóÓl:
a ping advantage semmi más csak a két játékos közti dinamika és tempó különbség, ahogy játszanak. PL. a támadó oldalon peek+prefire előnyt szerezhet a "védővel" szemben, akinek vizuális triggre kell reagálnia. (Előnyt szerezhet, mert igazából a kivitelezésen múlik.) A prifájörös pedig pontosan tudja, hogy lőni fog és milyen ütemben.
De ettől független a kimenő és bemenő csomagok és tartalma függvényében nincs senkinek sehol sem előnye, ha azok korrekt információt tartalmaznak. Mert utólag kompenzálja a szeró és a gyorsabb/ügyesebb fog nyerni.Lehet találni cikket a neten programozóktól, akik közérthető formában beszélnek a net code-ról. Kifejezetten fast paced online game net code-ra kerestem rá anno, így találtam jó kis elemzős, analitikus cikket. De beszéltem programozóval is. Mértem, benchmarkoltam is progival, ami elkapja a a bejövő és kimenő csomagokat. Úgy ahogy battle(non)sense is csinálja. Úgyhogy a lényeg, hogy a ping advtage az szituáció függő rengeteg változóval és ahogy elehet előny úgy másik esetben lehet hátrány. (de ebbe nem mennék bele, mert kegyetlen sokat kellene példálózni, hogy érthető legyen és jó lenne sok videó példát hozni, azt kivesézni.) De hogy jobban megérthető legyen érdemes megnézni 1-2 battle(non)sense videót. Egy példa a csatiról: [link] Nem wekidzseki ugye, ahogy egyesek csinálják. Kifejezetten "szakmai" forrás. Nem csoda, hogy levetették a videóját...
"meg se látod de ő már lőtt is"
Ebben a videóban a ping különbséget látni. Az enemy látta, lőtt, eltalálta. Az mindegy, hogy már fedezékben van, mert x másodperccel korábban az enemy kliens oldalán, már le lett lőve.
Még lehetnek olyan anomáliák, hogy a 3D modell és a hitscan nem esik ugyan oda. Na az baj... de nem tudok róla, hogy PUBG-ben lenne ilyen probléma. Az Unreal engine ebben a tekintetben elég jó.
Ezt bele kell kalkulálni az online játékba, mivel nem LAN-on 1-es pinngel játszunk. Különösen a fast-paced online játékokban, mert ott látszódik igazán. Egy real time stratégiai játéknál nem jön ki ennyire sarkosan.Jevons paradox
-
niof
addikt
válasz DiszNóÓl #28623 üzenetére
Igen, pont erről beszélek.
Aprósólyom
Mint írtam, anno a cég levetette vele a videót. Ha valaki lementette, biztos megvan, de a saját videói közt nincs fent. PUBG partner, nem ért neki ennyit (sellout, nyilván). Van egy későbbi videója, amiben a desync-et magyarázza, de az nem az a videó. Amit leszedettek vele, azt pont rage-ből csinálta, mert fél ázsia európai szervereken játszott 350-400-as ping-el. Erre az időszakra szerintem itt nagyon sokan emlékszünk. Ebben a későbbi videójában, és a "letiltottban" is server timestamp alapján volt összevágva a felvétel, és rohadtul látható volt az egyértelmű előny a magas ping javára, mert a PUBG így van megírva. Amúgy meg fingom nincs ki vagy mi az a battle(non)sense, és nem is nagyon érdekel.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
PeL
addikt
válasz Aprósólyom #28624 üzenetére
Azt nem tudom hány tickes a death cam, de az biztos hogy nagyjából használhatatlan. Rengetegszer van hogy death camben konkrétan nincs is rajtam a célkereszt és úgy lő le az illető. Max a WH-sokat lehet rajta "megfogni", mást nem nagyon. Death camben kb mindenki no-recoilos, a flick shotok meg kb aimlocknak tűnnek.
-
DiszNóÓl
senior tag
válasz Aprósólyom #28624 üzenetére
[link] nehéz a tempó különbség, ha nem is látod az embert de az már lelőtt mire megjelenik
tickrate kb 15-20 lehet max, ezért nem is lehet ebből leszűrni ha valaki csal, wh-n kívül kbHATER
-
niof
addikt
válasz DiszNóÓl #28628 üzenetére
Ja! Szóval ez a battle(non)sense is egy youtuber! Már értem. Amúgy meg kb. Wacky is ugyanezt demózta, szóval nem értem sólyom leszólását az irányába. Csak ő nem csinált hozzá grafikát. Na mindegy...
PeL
Egészen biztos vagyok benne. Amúgy szerintem senkit nem zavarna, ha mondjuk 20 helyett 8-10 meccset tartana meg, pontosabb ábrázolással, nagyobb fájlmérettel, ha egyszer úgyis letörli magát, ha eléri a limitet. Aki videót akar kimenteni, az úgyis megcsinálja, vagy lockolja azt, amit meg akar tartani, későbbi tartalomgyártáshoz.
Egyszerűen nem akarnak vele már ilyen szinten foglalkozni.Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
nyamsas
aktív tag
válasz Aprósólyom #28615 üzenetére
Én nem húztam a kártyát, nem is értek hozzá. Ez van amúgy. Msi 1660 ti Ventus XS OC 6gb....
De megoldódott, másnap is le futtattam az ellenőrzést, és talált 3 db fájlt amit újra leszedett. Amúgy lehet én cseszem el, mert folyamatosan meccs közben húzom ki a kontrollert(Elden Ring végett van bedugva, és elfelejtem kihúzni). Ha eltalálnak meccs közben elkezd a kontroller rezegni, és átveszi az irányitást, és onnantól nincs se egér, se klaviatúra. A kontrollert veszi elsődleges irányitási forrásnak.
Nem tudom, ez mit befolyásol, de ha meccs közben húzom ki, akkor remeg a karakter is, szóval nem biztos, hogy nem önhiba...De megoldódott, az a lényeg.
Szerk: Ha a menüben húzom ki, akkor nincs gond, de meccs közben, ez lehet a hiba forrása is. nem állitom, de lehet.
[ Szerkesztve ]
-
mcintosh
tag
Sziasztok!
Duo meccsekre keresek társat. (vagy igazából squadra is)
Rólam:
-Közepesen szarul tudok lőni
-A taktikai érzékem talán picit jobb, mint a HATALMAS csirkének ebben az új módban
-Ha jármű közelít, tüzet nyitok rá, nem a sarokban várok, hátha kiszállnak
-Hot drop/öreges lootban is benne vagyok
-Javarészt este érek rá, de néha befigyel pár kör home office alatti levezetésnek
-Vannak barátaim, csak nálam kevésbé érnek rá
-(Van értelmes mikrofonom)Ha van kedved, vegyél fel steamen: pet195 (friend code: 21014654)
Üdv,
Tibi[ Szerkesztve ]
-
inferno88
őstag
Sziasztok!
Mostanában kóstoltam bele a PUBG-b(7-8 kizárólagos WOT-ozás után). Letudtam a szükséges AI meccseket és rászabadítottak mostantól az igazi ellenfelekre.
Jól látom, hogy itt a "prémium fióknak" nincs jelentősége, csak mindenféle skineket tesz elérhetővé? Van abból bármi hátrányom, ha free2play-ben nyomom?
(Prime Gaming lootokat kapok majd néha)Semper fi!
-
DiszNóÓl
senior tag
szia a ranked kötött prémiumhoz és az hogy létrehozhass custom gamet emlékeim szerint
HATER
-
PeL
addikt
Körbe befelé autózva a többiekkel CTD-t kaptam Taego-n, onnantól nem bírtam visszalépni a játékba amíg éltem, ahogy betöltött volna mindig kivágott hibaüzenettel. Miután meghaltam, spectate-be persze már be tudtam lépni. Best game ever... Hogy rohadna meg ez a fostalicska most már komolyan.
[ Szerkesztve ]
-
chatran
őstag
A ládák ára, hogyhogy nem állt be 0,03 centre miután ingyenes lett a játék? Az ingyenes talán nem dobál kártyákat?
-
PeL
addikt
Mi a búbánatos isten nyila van tényleg ezzel a játékkal? Első game ma, squad, egyszer csak azt veszem észre hogy nem vesz fel semmit a karakter. Semmi üzenet, nem ír packet losst, lagot, semmit. 1 perc után Alt-f4 -eltem, újraindítás után kiírja a folyamatban lévő meccset, aztán végtelen töltőképernyő, majd egy idő után kiírja hogy Connection Timeout. És megint nem tudok visszalépni a játékba. Többiek azt mondták az ott lévő másik squad is teljesen kifagyott mert ott futottak egy helyben. Másnak is vannak ilyenek? Ez a játék tényleg nem hogy jobb, egyre rosszabb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Játszottunk párat a napokban. Társamnak előjött megint az ősrégi bug, hogy látszólag tárazott, aztán mikor lőni akart az ellenre akkor meg üres volt a fegyó. El kellett dobni és újra felvenni, hogy jó legyen.
Ill. nekem Zharki-ban volt két olyan esetem, hogy kidobott a játék de bármiféle hibaüzenet nélkül. Ilyen eddig még kb. sosem volt, ha be is záródott dobni szokta a hibát, hogy miért záródott be aztán lehetett jelenteni a hibát. Na, most leértünk ejtőernyővel, állnék neki lootolni, kivág. Szépen visszamegyek, fordulok kettőt megint kivág. Utána mondjuk jó lett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...