-
IT café
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grave_444
nagyúr
válasz Aprósólyom #29598 üzenetére
Nekem a kezdetek óta se death cam, se replay nem megy.
-
Aprósólyom
addikt
-
Grave_444
nagyúr
válasz Aprósólyom #29602 üzenetére
Ja úgy értem én kapcsoltam ki szándékosan.
Nem foglalkozok ilyennel. Ha gyanús néha reportolom, de nem nézegetem az ő szemszögéből. Tegnapi borkon kereszüli fejes. [link]
Csak ő streamelt, de volt több ilyen lövésem abban a körben.[ Szerkesztve ]
-
DiszNóÓl
senior tag
válasz Aprósólyom #29600 üzenetére
felesleges, annyi fals report van, rage reportoktól elkezdve, hogy nem éri meg pazarolni rá az idődet. pubg shield pont erre volt jó, csak nem használták az emberek bereportol mondjuk 10-15 ember egyből kapod a 24 órást, utána már sokkal hamarabb jön a következő. Haver így kapott 3-at egy hét alatt
HATER
-
Nono76
tag
Végre kiveszik a Blue Chip Detectort a következő patchben.
[link] -
Aprósólyom
addikt
válasz DiszNóÓl #29604 üzenetére
Mondjuk nem segít a sok fals bejelentés csökkentésén az, hogy hatalmasak lehetnek a ping különbségek játékosok között, vagy a franc se tudja hogyan, de nem kevesen nagy ping különbséggel (VPN?) csatlakozhatnak a szerverhez, mert sokszor előfordul az, hogy irreálisan nagy időkülönbségekkel találkozom, ha lejátszok egy death came-t: ámulok, hogy ez nem épp ebben a ritmusban történt.
Ez azért kapcsolódik ide, mert az átlag játékosnak milyen információja van a fapst-paced gémek netcode-járól? Megnézi a death cam-et és akkor lát egy időben nagyon picit elcsúszott más szitut. Akkor nem az lesz először a fejében, hogy szar a lagkompenzáció vagy simán nagy a ping differ, hanem hogy csalhat. szvsz de lehet rossz a feltételezésem.
Ezeken talán átszervezésekkel lehetne javítani. Mind pl. fentebb említette egy srác, hogy jó volna, ha erősen hasonló képességű játékosokkal dobná össze a rendszer egy meccsbe. Mert láthatóan ez a szabály meglehetősen lazára van fogva.
(Gondolom spórolnak a szerveren, mert hát több meccsre szétosztani ugyan annyi játékost, hogy jobb legyen a balansz nagyobb teljesítményt követelne szerver oldalról, amit meg nem fizetnek meg... De az a tendencia, hogy nem éri meg nekik, azt igazából maguknak köszönhetik...)Jevons paradox
-
Grave_444
nagyúr
válasz Aprósólyom #29607 üzenetére
Én kb 3 évet lehúztam wifiről, most bekötöttem a kábelt, de érzésre semmivel sem jobb a játék. Vagy ennyire jó volt vezeték nélkül vagy mindegy neki..
-
DiszNóÓl
senior tag
válasz Aprósólyom #29607 üzenetére
deathcam alaból szar, az delayes replay se a legjobb
rengetegen vpn-eznek, hiába ír mondjuk 30-as pinget egy orosznak/töröknek a valós 80+ szar a játék abből a szempontból, több player kéne, jobb szerverek, spagetti kód újraírása, tehát egy új játék skill alapúhoz csak ranked kéne, normált eltörölni, akkor talán lenne rá esély
HATER
-
Aprósólyom
addikt
válasz Grave_444 #29608 üzenetére
Wifi jó topic. Sokat olvastam róla, hogy kicsit jobban megértsem és be tudjam állítani jól itthon.
A wifi half-duplex üzemű. Az akkor igazán problémás, ha az elméleti sávszél jelentősen le van terhelve és/vagy több kliens is kapcsolódik a kiszolgálóhoz.
Ilyen esetben a low latency érzékeny alkalmazások (online gaming, video chat, voip) akadhatnak/késhetnek.
Az újabb wifi szabványok (MU-)MIMO vagy maga a wifi 6 (AX) ezeken az adottságokon javítanak.
Viszont ha megnézem el csilliós gaming routert, ott sokszor dedikált wifi van gamingre. Ami nem valami egyedi csoda, hanem a technológiai adottság. Magyarul, ha wifi-n játszol, akkor érdemes minden más kliens nem felengedni arra a wifire. Már egy N-es wifin (Wifi 4) is tök jól lehet játszani, ha senki más nem kapcsolódik.
Pont ezért nálunk az van, hogy minden mobil kütyü a 300N-es 2.4GHz hálózatra kapcsolódik, aminek jó a jelterjedése, és csak az én gaming PC-m kapcsolódik az 5GHz-es hálózathoz.
Már összehasonlítottam közvetlen kábellel is a gaming élményt. Nincs különbség, a fentebb említett esetben (1AP-1Kliens és stabil kapcsolat. 2.4GHz-en kicsi az esélye zajos környezetben, 5GHz jobb lehet.)Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
válasz DiszNóÓl #29609 üzenetére
Nem igaz, hogy szar. Ezt az városi legendát már itt is elnyomták páran. Mióta először említette valaki, azóta rengeteg visszajátszás és meccset visszanéztem már. Néha kis szünetként visszanézek rövidebb-hosszabb részleteket, mert jobban esik, mint indítani egy újabb meccset. Az az egy hátránya lehet, hogy az enemy megjlelenítése kevesebb tick-raten alapul (60), míg saját POV-ból, bőven 100 feletti, ha van is annyi fps. De ez a hátrány csak flick shotoknál, egér rántásnál jön ki, ami nem azt jelenti hogy szar, hanem adottság és tudni kell értelmezni a látottakat.
Számtalan visszajátszást megnéztem már és nem mindegyikre igaz az, amiről beszéltem. Messze nem. Sőt, leginkább kisebb részben látok kisebb-nagyobb időkülönbséget, de sajna annyira sem kevés, hogy azt lehessen mondani, hogy elhanyagolható a jelenség.
Vagy más, néha darabos a visszajátszás, de ha újra lejátszom, akkor már jó, smooth. Egyáltalán nem igaz véleményem szerint hogy hibás lenne a felvétel vagy a death cam. Szimplán vannak korlátai a tick rate miatt.De ettől független minden mással egyetértek. Már a kezdetek kezdetén röhögtem azon, hogy az Epic-t szidták az elégtelen támogatás miatt, miközben inkább meg kellene tanulniuk játékot fejleszteni.
De sok más játékra igaz ez.
Csak a napokban tudtam meg, hogy pl. a Quake Championsben a lag kompenzáció eddig 300ms-re volt belőve, csökkentették 200ms-re az új update-tel. Értitek, egy fast-paced gémben.
Aztán csodálkozom, hogy mintha le lennék 1-1 enemyhez képest le lennék maradva egy reakcióidőnyi idővel.
PUBG-ben 1-1 feltételezhetően high ping enemynél, mintha a reakció idő 2x-vel lehetne számolni. Nagyon ritkán már a 3x értéket is karistolhatja... óóó mennyire hiányzik a LAN korszak...Jevons paradox
-
PeL
addikt
válasz Aprósólyom #29611 üzenetére
Ez a játék sosem volt 100 tickrates sztem, max 60 a live match. A replay meg jó ha van 20-30
-
lafaty80
őstag
válasz Aprósólyom #29600 üzenetére
Nem gondoltam és nem írtam hogy sértettség lenne az alapja, értem én mire gondolsz hidd el
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
chatran
őstag
válasz Grave_444 #29608 üzenetére
A gépben lévő wifid USB-s volt PCI Expresses? Én egy darabig USB-sel játszottam, azzal voltak is laggok rendesen, de mostanában cseréltem egy PCI-es kivezethető antennás Wifi adapterre. Ezzel eddig sokkal stabilabbnak tűnik a kapcsolat, szinte már nincs is network lag.
-
Aprósólyom
addikt
Akkor sose kapcsoltad be a network statistics-t, vagy hogy hívják in-game... Én alap, hogy bekapcsolom egy játékban, ha van.
Ott mutatja, hogy 59-60 érkezik a szerverről és ha van elég fps-ed, akkor a kliens 130 feletti packet-t küld másodpercenként. Van mikor pillanatra felugrik 138-re, néha többre.
Ha nincs ennyi fps, akkor csak annyi csomagot küld a kliens a szerverre, amennyi fps-ed van.
Több gém is használ asszimetrikus packet rate-t. Az a kettő amivel jellemzően játszom, az biztos, úgyhogy mondhatom, hogy több.
pl. Quake champions 300fps-ig a kliens annyi packetet küld a szerverre, amennyi fps-ed van, minden egyes renderelt kép után. A szerver process után viszont csak 60-t küld vissza a kliensek felé.#29614 chatran: Szerintem azokat a megoldásokat felejtsétek el. A PCIe az antenna elhelyezése miatt, az USB meg az USB miatt nem a legjobb megoldás, ráadásul driver kötöttek. Én Kliens AP-ra esküszöm. Bridge/Router eszköz, ami képes WDS, wifi bridge, Asus Media bridge funkcióra. Nem kell driver, szabadon elhelyezhető az eszköz, ami az antenna pozíció miatt hasznos, Ethernet kábelt 100méterig úgy vezeted ahogy akarod, úgyhogy az elhelyezésben végtelen a lehetőség. A fogyasztástól sem kell tartani, egy belépő/középkategóriás router elvan 3-4Wattal.
[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
válasz Aprósólyom #29615 üzenetére
Ui.: Mivel a WDS/Bridge megoldás nem a 802.11 szabvány része, ezért a Kliensnek AP-t érdemes ugyan abból a márkából választani, ami a FŐ router is. Ezt a figyelmeztetést én is csak a netes infószerzéseim alapján állítom.
Nekem viszont nem volt negatív tapasztalatom különböző márkával sem.
Kliens AP képes eszközt lehet kapni 8-10K-ért belépő kategóriában (Tp-Link, Mercusys), 15K-ért Asus-t, és erős WLAN márkákból 20-30K-ért (Ubiquiti, mikrotik).[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
chatran
őstag
válasz Aprósólyom #29616 üzenetére
Á, nekem ez magas, bocsi. Ha jól értelmezem, akkor a fő router-em mellé vegyek egy másikat, amit állítsak be access pointnak. A második routert meg tegyem a gép mellé és kössem össze a géppel utp kábellel?
Jól értelmeztem? -
Grave_444
nagyúr
válasz Aprósólyom #29610 üzenetére
Infósként és alkalmi hálózat építőként mondom, hogy egy tök alap 5GHz-es (867Mbps) USB-s wifi stick elég volt, főleg, hogy 500-as net volt mindenhol. 3 lakásban is használtam, elsőben csak 100 megás nettel. Semmi gond nem volt, igaz mindig egy szobában volt a router/modem.
Ubi és Mikrotik azért erős túlzás ilyen felhasználásra, annyira elvetemült nem vagyok, hogy otthon is ilyen "komoly" rendszert építsek kis lakáson belül. (70nm-en is elég volt a Vodás fehér ConnectBox.chatran
Egészen pontosan egy ilyet használtam. [link]
PCI-E cuccok nem jöttek be, kisebb sebességet tudtak sajnos.
Kábelen most gyorsab a net, de a ping stb változatlan.Szóval nem kell túlgondolni, stabil legyen és kész.
Maga egy multiplayer játék mobilnetről is elég adatforgalmat kap, talán max 50 kb/s...[ Szerkesztve ]
-
chatran
őstag
válasz Grave_444 #29619 üzenetére
Nekem T4U-m volt\van, azzal nem volt az igazi. Mondjuk panelban lakom, nagy a wifi szennyezés.
A legkomolyabb problémám az volt, hogy nagyobb letöltési sebességeknél egyszerűen túlmelegedett a wifi stick és ledobott a netről. Ez a sebesség amúgy nem is volt annyira sok, már 3 megabyte\sec-nél is jelentkezett. És nem csak kifogtam egy hibás példányt, a neten is panaszkodtak rá, illetve az asszonynak is ugyanilyen adaptere van, az is ledobált folyton.
Most a PCI-E-es adapterrel simán jönnek a 4K filmek és steam-es játékok 25-30 mbyte-tal. -
Don.Corleone
aktív tag
válasz Grave_444 #29606 üzenetére
Szerintem ez a visszahívás egy tök jó opció, ad egy kis fűszert a játéknak, mondom ezt 2200 órán túl, illetve ha a srácokkal játszunk és valaki becumizza az elejét, klasszikusan szarul ugrunk mindig ( ) akkor van esély vissza hívni. Mondjuk a mom eddig az volt, mikor mansion-be ugrottunk 2 társunkat lelőtték, kicsit elhúzdott a csatározás, mire vissza hívtuk őket, a kör a sziget déli részére szűkült, ők nyilván túlélték a repülő végett, mi nekünk meg annyi lett mert konkrétan myltáig nem volt jármű..
Egyébiránt a drón egy remek opció, amiely olyan spotok nyíltak mint taegon a prison tetejére ugorni, de a detektor szerintem is felesleges.
-
DiszNóÓl
senior tag
-
Grave_444
nagyúr
válasz Don.Corleone #29621 üzenetére
Duózni szoktunk, még egyszer sem sikerült egymást visszahívni, nem is próbáltuk mondjuk. Lehet csak ezért nem tetszik.
-
Aprósólyom
addikt
válasz Grave_444 #29619 üzenetére
Jó, hát 1 szobában? 1 szobán belül tuti kábeleznék. Szobán belül meg nincs térerő kihívás, egy körömnyi méretű usb stick is megteszi.
Ahol már nagyok az interferenciás kockázatok, kritikus az optimális térerő, mert van 1-2 fal, stb... ada a low budget wifi-s megoldás már kevés lehet. Egy jobb fajta, külső antennás AC-s stick pedig már 10-11K HUF vagy több.Ilyen ársávban már nem mondanám egyértelműen, hogy egy Ubiquiti CPE / Mikrotik router/CPE overkill, hiszen lehet találni megoldásokat már 16-20k HUF-ért. TP-Link AC-s CPE is van 22K-ért. + Az eth interfész miatt más eszköz is csatlakoztatható rá.
Lehet mérlegelni, hogy egy sok oldalú hálózati eszköz, amihez nem kell driver, megéri-e a némi felárat, míg egy konzumer stick csak egy eszközt tud kiszolgálni és a driver támogatása 1-2 win verzió után megszűnik.Jevons paradox
-
saen
Topikgazda
-
Aprósólyom
addikt
Ez a dev team valójában mennyire veheti komolyan az cheat elleni küzdelmet?
Jelentettem egy játékost, mert match replay-t is visszanézve nyilvánvaló volt, hogy WH-zik. Másnap belépve a PUBG-be látom is a visszajelzést, hogy banolták.
3 napra! 3-ra?!
Na mondom... nyitok egy ticketet és elküldöm nekik az egész ~20Mb demó könyvtárat zippelve, leírással és megkérdezve, hogy ha egyértelmű, banolták is, akkor miért 3 napra?Jött egy katyvasz szar, homályos válasz, hogy minden esetben az anti-cheat teamhez kerül a bejelentés, mérlegelik a helyzet súlyosságát, bla-bla-bla... és ez alapján döntenek. Továbbítja nekik a második bejelentésenet és 15 napon belül kapok rá reakciót... Ez volt egy hete, reakció semmi. Nem tudom mi fog változni még 7 nap múlva....
Most kíváncsiságból rákerestem in-game a profiljára.
Nem tudom mutatnia kellene bármilyen tiltást a profil oldalán, ha lenne neki. Rep 2 lvl szinten van. Season 24 alatt, TPP solo összesen 13 meccset játszott, 6-t nyer, átlag 950dmg....
Steam-en, csak egyetlen egy ugyan ilyen nevű tag van, 800+ napos VAC bannal. Nyilván nem 100%, hogy ugyan az a kettő, de nem egy sűrű név, pláne, ahogy írja...Na most erről mit gondoljon az ember? Én meg anno, amit már fentebb említettem, a nyomi makrózható billentyűzet miatt végleges bant kaptam anno, amit meg kellett fellebeznem. Ma meg már vígan élnek/játszanak/trollkodnak 1-3 napos szünetekkel ezek a trollok? Mi a FCK?!
Kíváncsi leszek 7 nap múlva változik-e majd bármi is....
Vagy jóformán ennyi ma a PUBG? Ha csal valaki, lentebb kerül a reputációs jó hírnév listában egy szintet és ennyi, kész, meg van oldva?
Ja, én meg kb. 100 meccs után lvl3-ban vagyok a 6-ból. A Csaló meg lvl2. Igazán respektálja a PUBG azokat a játékosokat, akik még szinten tartják a player base-t...[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
Grave_444
nagyúr
válasz Aprósólyom #29626 üzenetére
Ennyire nem ástam bele magam, de ha újra regisztrál az ilyen, köszönhetően az ingyenes játéknak, olyankor mi van? Publikus IP alapján nem hiszem, hogy tiltják vagy MB MAC cím alapján. Más névvel fel sem fog tűnni senkinek.
-
DiszNóÓl
senior tag
válasz Aprósólyom #29626 üzenetére
A szintek semmit nem érnek, ha kilép vki az összes sanhokrol vagy bármilyen pályáról már csökken is
Felhasználót "könnyű" steam acchoz csatolni, mert ugyan az a profilképGrave
Semmi, ha nem kap HW bant akkor mindegy, de azt is kitudják játszani. Csak úgy lehetne megoldani, hogy mindenkinek a személyihez van mondjuk csatolva az egyetlen felhasználó amit csinálhat. Vagy bármilyen egyedi azonosítóhoz.HATER
-
Aprósólyom
addikt
Őrület mi van ma.... és ez még csak a legérdekesebb a sok közül: a csávó revolverrel 3 lövésből 2 kokit adott kb. 100 méterről, miközben mozogtam... fasza.
#29628 DiszNóÓl: Nem is figyeltem a profilképet, sose kutakodtam még ennyire... Ugyan az a profilkép!!
Tehát egy 835 napos VAC banos csávó kapott a PUBG-től 3 napos ban-t egyértelmű wallhackért... OK, rendben, nyilván elérte a PUBG corp.-t a wokeness és meg kell adni minden visszaeső alja embernek az esély, hogy változzon, ezért csak 3 napot kap.
Megértettem a PUBG corp hozzáállását.És tényleg nem ér semmit a reputációs szint, annak ellenére, hogy "most" vezették be.
Jevons paradox
-
DiszNóÓl
senior tag
-
saen
Topikgazda
-
Aprósólyom
addikt
A normal meccsekben nem is lesz előrelépés? Aki szólózik, az cseszheti?
Jevons paradox
-
Grave_444
nagyúr
válasz Aprósólyom #29633 üzenetére
Mire gondolsz pontosan?
-
PeL
addikt
válasz Aprósólyom #29633 üzenetére
Szerintem lassan mindegy lesz. Megint negatív rekord közelében van a játékosszám.
-
Aprósólyom
addikt
válasz Grave_444 #29634 üzenetére
Arra, hogy #29632 saen által linkelt info csak a rankedről beszél. Még csak meg sem említi a normal meccseket. Rankeden meg kb. a top 0.1%-nak lehet értelme one-man squadozni.
Igaz, lehet meg kellene csinálnom 5-t, hogy legalább besoroljon alulra?
Mikor mentem 1 ranked one-man squadot, annak nem volt sok értelme.... mikor 2 csapat is egyszerre vadászik rám...
Adjak még1 esélyt neki és akkor talán besorol egy alsó szintre, hogy legyen esélyem a squad-ok ellen?#29635 PeL: Csak nem a bannolások eredménye?
Vajon régiónként mekkora lehet a játékosszám. Dél-koreaik még pályát is választhatnak, itt Európában meg random map.... xD
Éjszakai kilépek már kb. a 4-ik nagy pályáról, mert a fene akar lassú meccset, majd 1-2 perc múlva visszadob ugyan arra a serverre...
8v8 meg annyira fos... Mindenki ácsorog, DMR/SR, semmi pörgés, semmi izgalom...[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
Grave_444
nagyúr
válasz Aprósólyom #29636 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
VGNGR
senior tag
válasz Aprósólyom #29636 üzenetére
Annyira kicsi a játékosszám, hogy semmi értelme nézni hova sorol be. A múltkor bronze-ban simán összerakott tier 1-es platina playerekkel. Egy squadba nem kerülhettek ugye, de ellenfélnek simán berakja.
-
Aprósólyom
addikt
-
Aprósólyom
addikt
Van-e valaki, akinek 1 CPU szálja szinte állandóan ki van maxolva in-game és folyamatos a lag?
1,5 hetet kihagytam, plusz tegnap volt egy VGA csere DDU-val és most nem tudom, hogy az update vagy a VGA csere nem tetszik-e neki, mert mondjuk cseszi aktuálizálni a PUBG a shader könyvtárját?
Jevons paradox
-
saen
Topikgazda
-
saen
Topikgazda
-
Grave_444
nagyúr
Jó ez az intense battle royale csak túl könnyű.
-
saen
Topikgazda
-
Grave_444
nagyúr
10 felett megér egy képet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Háztartási gépek
- Gumi és felni topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- LEGO klub
- Azonnali informatikai kérdések órája
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya