- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- macOS PC-re
- Synology NAS
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- C# programozás
- Programozásról_szubjektíven
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #179310 üzenetére
Mióta rendszeresen pucolom (pont a minap csináltam meg én is) nálam sincs sok retek. Néhány falevél meg egy kis por szokott lenni. A közelmúltban egy tuja közelében állt elég sokat az autó, így annak a sz@rjaiból volt benne egy kisebb adag.
Sár az enyémben sem volt már rég óta. Szerintem a rendszeres pucolásnak köszönhető, nálad is.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz DJ. Ru$y #179562 üzenetére
Egy jó barátomnak volt érdekes esete 8P facelift S3-asával. Amikor megláttam azt hittem besz@rok.
A kulcs esett egy komolyabbat, darabokra tört. Kivette belőle a szárat és csak magával a szárral tudta indítani az autót. mintha a szárban lett volna a chip. Soha nem is láttam vagy hallottam hasonlóról. 3 gombos kulcs volt. Magát a szárat ugye egy hasított stift tartja a helyén. Ő vett másik házat elektronikával, fel lett tanítva, a régi szárat áttette és minden ment tovább.
Ha van kedved kipróbálni, üsd ki a stiftet és próbáld meg elindítani csak a szárral az autót. Ha megy akkor csak régi szár az új házba és kész.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Kiskokó #179596 üzenetére
Szerintem az A7 kaliberű autókat nem elsősorban megvenni nehéz. A fenntartása jobban tudja apasztani a pénztárcát mint egy hasonló áru Skodának. Még a kopó-fogyó csak-csak, de komolyabb alkatrészek, karosszériaelemek azért többe kerülhetnek, ritkábbak, nehezebb beszerezni. A munkadíj pedig magasabb egy ilyen autó esetében. Ezek miatt is tűnik racionálisabb választásnak akár egy Skoda.
Abba most ne is menjünk bele, hogy milyen előítéletekkel indítasz itthon, amikor kiszállsz egy ilyen autóból. Sokaknak ez is szempont.Elég kevés képet láttunk arról az A7-ről...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zeus_2k14 #179602 üzenetére
Szvsz!! a legrosszabb dízelek pont ezen évjáratok környékén készültek a konszernnél. Már nem voltak DPF nélküli 1.9pd-k, 2literes pd-knek nincs jó híre, az ekkori CR-ek még szintén küzdöttek gyermekbetegségekkel.
Ha jó kell, akkor vagy 1,9pd DPF nélkül (BKC, BXE) ami régebbi évjárat lesz, vagy kicsit újabb 2liter CR. Mint pl. Mágus Octi 2 fl-je, vagy Dokinak volt Passat B7 már nem tudom melyik kóddal, de az is jó volt.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zeus_2k14 #179641 üzenetére
R36 , de tényleg azon kívül B6-ban szerintem nem volt normális benzinmotor. Talán az 1,6 szívó a legmegbízhatóbb, de azzal nagyon lomha lehet, valamint akkora bódéban kajálhat is rendesen.
Ennyi pénzért, relatív fiatal benzinest én lehet más gyártónál keresnék. Érdemes lenne bekérdezned a "Milyen autót vegyek" topicba. Én itt nem fogok off autót ajánlani.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #179782 üzenetére
& rob210
Értem, akkor "sorry és peace"!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #180179 üzenetére
Vagy 250-re
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz atos19881101 #180357 üzenetére
Ha számít még egy vélemény: én sem építtetném át. Annak sem elhanyagolható a költsége, csak egy új kuplung+DMF+gyári olaj a bontott váltóba már min. 120rongy. Még ott a sok apróság ami kell, maga a váltó és persze a munkadíj. Korrektül megcsinálva, lepapírozva szerintem elég szép végösszeg lenne. Még nem jönne ki belőle a az automata felújítása, de lehet nem is lenne tőle túl messze.
Én lehet bepróbálnék egy vagy két olajcserét otthoni körülmények között, valamint utána mennék a Kiskokó által említett olajhűtő témának. Még az olajcsere előtt.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz DJ. Ru$y #180471 üzenetére
Értem, ami eszembe jutott, egy kárpitost megkérdezni ha amúgy össze lehet még rakni a többi részét. Levarratni+ragasztani, belül a tengelynél úgy sem fog látszani és a kettő együtt szerintem elég tartós lehet.
szerk.: Közben focvis megelőzött...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz yodamester10 #180646 üzenetére
A "Zöldséges kiskés"-t hova szerelted be?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz DJ. Ru$y #180684 üzenetére
Én úgy tudom ez A1 gyári felni(amúgy szerintem gyönyörű darab), aminek 5x100 az osztóköre. A hirdetés címében is 5x100 van, a leírásban viszont 5x112. Szóval ha az A4-re vennéd akkor bukó.
FoBCRaistlin: Gratula! A "kisebbik" piros akkor már nincs is meg? Ezzel a felnivel + piros-fekete kombóval igen jól mutat ez is!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz FoBCRaistlin #180690 üzenetére
Az utcában van egy ilyen színű FR:
Ez a kép mondjuk pont nem adja vissza olyan jól, de nagyon jó ez a szín is. A Seatokon nagyot dob, ha színesek.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zeus_2k14 #181069 üzenetére
Cseréltesd mihamarabb, az egy jó motor ha a csapágyak ki vannak cserélve.
Ebben a cikkben benne van a jó csapágy cikkszáma. Valamint az egész probléma korrektül kifejtve egy hozzáértő "tollából" A csavar maga nem problémás egyébként, de, mivel ezek a csavarok csak egyszer felhasználhatóak, ezért mindenképp cserélni kell azokat. Csavarból a gyári az ajánlott.
Egy alvázszámmal a zsebben szerintem bárhol meg tudják rendelni neked.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zeus_2k14 #181122 üzenetére
Ha Ő azt az olajat ajánlotta bele, akkor az biztosan jó is lesz.
Amire még megkérném a szerelőt a helyedben az az, hogy takarítsa ki az olajteknőt (mivel amúgy is le kell venni a csapágycseréhez). Valamint tisztítsa ki az olajpumpa szívókosarát.Képet nyugodtan bedobhatsz a járgányról, nem fogunk megsértődni...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Mit szóltok a frissített Arteonhoz?
Van belőle "kombi", R, GTE.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Lacess csak most tudta meg, hogy VW Eos volt 3.2, sőt 3.6 VR6 motorral gyárilag!
Tudom, hogy fodrász/műkörmös autó, meg fos a teteje, bután néz ki, de egy nyarat ellennék azért egy "tető nélküli R32-vel"(vagy 36-tal). Megnézve a mobile.de-t csak 5db van eladó, az is mind 3.2-es. Eosra elvileg rámegy a Scirocco front, úgy már nem is nézne ki rosszul.
szerk.: a Scirocco front Eos-ra azért igényel egy-két flexkorongot (is)
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Golf 4/Bora-ból is kiesik, vagy mára már ki is esett mindből. Nálam az anyós oldali vagy 6-7éve bújt elő, a vezető oldalit meg szerintem már ki sem fizettem
yodamester10: Ezt a márkát én nem erőltetném, semmiből. Inkább FAG vagy SKF ha csapágyról van szó szerintem
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tibbike01 #181750 üzenetére
Igen, a relé a kapcsolóban van. Cikkszáma van több is évjárattól/alvázszámtól/színtől függően. Amúgy 1MO941509A, vagy B, vagy C véggel. Itt láthatod.
Nagy valószínűséggel az romlott el. Cserével kapcsolatban ez a videó adhat támpontot. Csak a gomb cseréjéhez esélyes, hogy nem kell az egész középkonzolt kibontani. A keret levétele után, vagy a rádiót kivéve, majd a helyén mögé nyúlva szerintem kivehető a kapcsoló.
Ha előtte kiszereled akkor látni fogod, hogy a tiedben pontosan melyik van, de érdemes alvázszámmal a kézben beszerezni a cseredarabot.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz kisza25 #181759 üzenetére
Azok a rögzítők kb. mindenen így néznek ki. Egy nagyon vékony "semmitérő" lemezdarab. Egyszer kicserélgettem az öreglányon egy adagot belőle.
A tiédhez ez a cikkszámú való: N90796502 Ilyen 100Ft-os tétel darabja, ha van helyed megcsinálni te is eljátszhatsz vele. A rozsdát azért levakarnám a kilógó részről, de így sem kell félni, nem fog az holnap leesni onnan.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz BUZZLGHTYR #181844 üzenetére
Én a kérdést sem értem. A vezérlés egy tervezett karbantartás körében cserélendő alkatrész. Jelen esetben 5év/90ezer km elteltével cserélni kell. Ezáltal nincs olyan hogy "legtovább bírja". Minőségi alkatrész szakértő által beszerelve teljesíteni fogja az előírt intervallumot. (Esélyesen sokkal többet is, de ezt a rizikót nem érdemes vállalni, mert mint tudjuk súlyos következményekkel járhat. Nekem a legutóbb -5év, de kevesebb mint 90k után- cserélt vezérlésem alkatrészei hibátlan állapotban voltak. Ettől függetlenül nem kérdés hogy cserélni kellett.)
Minőségi alkatrész: INA, SKF, Contitech, Dayco
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz macilaci78 #182134 üzenetére
"Hidrotőkét mondja lassan időszerűnek a szerelő, de a kocsi értékéhez képest aránytlanul sokba kerül."
Nem tudom mennyire van messze a következő vezérléscsere, de azzal együtt szerintem érdemes lenne megcsináltatni. (mivel vezérlést amúgy is bontani kell hozzá) Én az öreglányban a legutóbbi vezérléscsere alkalmával (leginkább preventív jelleggel) cseréltettem a tőkéket is. INA garnitúra volt akkor ~15rongy, kell még vezérműtengely-szimering, meg paszta a szelepfedélhez. Talán 20rongy a többletköltség egy sima vezérléscseréhez képest, szerintem megéri, főleg ha még hosszan tervezel az autóval. A vezérműtengely drágább lesz picivel, ha megkopik.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #182187 üzenetére
Én a "lehetetlent" keresem ugyanebben a színben. Kitalálod mi az?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #182190 üzenetére
Ééésss, ott a pont, a vidéki versenyzőnél!
Ez már valami beteg dologgá fajult amúgy. 80fölött kérnek értük, de már 100-ért is láttam, persze az sem volt színazonos. (egyszer volt a Willhabenen egy raktáron maradt, új, csak alapozott 720€-ért) Ha egy nem színazonost akarnék korrekten megcsináltatni, akkor szélvédő ki, fényezés, belül is kezelni, szélvédő vissza, és persze a felszerelés. Szerintem 150papír alatt már meg sem állna. Az autó értékének szemmel látható hányada. Csak "kicsit" rozsdással pedig nincs értelme szenvedni, sosem lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz TayRol #182549 üzenetére
2017.10.havi gyártástól kaptak 7-es DSG-t a dieselek. (kivéve a BiTDI-t, mert az csak azt kapott, manuállal pedig nem is volt rendelhető). A 6 és 7 sebességes is olajos természetesen.
A videóban szereplő autó -szerintem- csak 6sebességes. 206-nál S6-van a kijelzőn és csak kicsivel van 3000felett a fordulat.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
AHWShop (ha jól emlékszem Te Németországban élsz, így gondolom nem gond innen rendelni)
Itt minden gyári alkatrészt megtalálsz ami kellhet. De vigyázz ezzel a webshoppal, mert ha van egy kis "márkafanatizmus" akkor hamar elmegy a havi fizetés!!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Big_Boss #182559 üzenetére
Tessék, magyar webshopból
(van üzletük is Budapesten, annyi, hogy gyári alkatrész esetében csak előre utalást követően küldik a terméket, de megbízhatóak)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz papg79 #182629 üzenetére
Én nem erőltetném a magasnyomásút. Nagy nyomás esetén elhajlíthatja a bordákat, amivel több lesz a kár mint a haszon. Valamint idősebb autónál/hűtőnél már meg tudja ritkítani a meggyengült lamellákat.
Én slaggal szoktam, szerintem nem a nagy nyomás, inkább a bő víz a lényeg. De a motorteret azért nem kell tele tölteniSokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsolt19900 #182688 üzenetére
Nem lett meg a megoldás. A dolog ugyan az mint nálad, de nem állandó. Már a kulcs elfordítása után tudom hogy "ma levegős nap van", vagy nem. Érezni az autó viselkedésén. Aztán a következő indításnál -mindegy hogy 2percet vagy 2hetet állt- már lehet hogy minden rendben.
Gondolom visszaolvastad a "sírásomat" a témában, meg hogy mi mindent cseréltem, különböző szűrőkkel próbálkoztam de a helyzet változatlan.
Próbáltam összefüggéseket keresni (hol/hogyan állt az autó, mennyi/milyen gázolaj van benne és hasonlók) de sajnos teljesen random jön elő a probléma.T-szelep és költséghatékonyság: az a cucc gyáriban 11rongyba kerül, én hülye persze megvettem...
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #182715 üzenetére
Korábban írta, hogy már cseréltetett tartályt+kupakot.
artiny:
Ezek már vizes intercoolerrel vannak szerelve, ha jól tudom. Esetleg annak környékén valami okoz gondot gond, vagy az EGR hőcserélőjénél? Az EA288-nak már elég komoly hűtőrendszere van, több vízkörrel és termosztáttal, meg gondolom fél kilométer csővel. Nem lehet hogy valamelyik cső vezeti csak vissza a tartályhoz a vizet a külső felületén, miközben a szivárgás máshol van?
Esetleg próbáld meg a csöveket "végigsimogatni", illesztéseket, toldásokat, csatlakozásokat átnézni amit tudsz. Melegen lenne érdemes, mert ugye hamar elpárolog, de azért ne égesd meg magad. Zseblámpa, kistükör jól jöhet.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Ajjaj, azt hiszem, egy kicsit félre értettél.
A probléma/jelenség/hiba az csak annyi, hogy buborékok vannak az üzemanyagcsőben az adagoló és a szűrő között. De nem mindig. Viszont ha van, azt megérzem az autón.
Ettől függetlenül mindig hibátlanul indul, szépen jár a motor, abszolút megbízható és szinte nevetséges, hogy mennyire keveset tud fogyasztani (normális dinamikus közlekedés mellett). Bármikor, bárhova el merek vele indulni és egy percig sem aggódom hogy otthagyna vagy nem indulna. Épp a közelmúltban mentem vele, kétszer is ~1000km-t egy seggel, nagy részt pályán, illetve 2000m-es hegyet mászva. Fogyasztás 5liter.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Honor Magic V2 - origami
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
- VW/Audi/SEAT/Skoda Acélfelni 6JxR15
- DF83 V2 daráló
- VENNÉK: Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact légszűrőt/légtisztítót
- uj Intelligens WiFi 230V dugalj - energiafelügyelettel Smart Plug Tuya smart plug, tobb db
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen