- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Programozás topic
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz VGYke #167098 üzenetére
Ventus Prime 3 most a besty buy, az általad említett egy kemény budget gumi, ami sokáig elmegy de hamar megkeményedik.
de ha már ECO gumi akkor inkább ez: [link] árban is jobb mint a Conti
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
molnarpeter
nagyúr
válasz VGYke #167098 üzenetére
Van itt minden, csak VAG nincs lassan Eco gumi, nem kell tőle sokat várni - Energy Xavér volt egy olyan szett, amibe belement úgy 50k, de csak öregedés miatt kellett cserélni, már elfelejtett tapadni. Kornel új SX4-ről viszont mintha pont Contit dobott volna le, mert az újonnan sem akart különösebben ízlésének megfelelően kanyarodni-megállni... és még a négyévszakos is sokkal jobb lett. Szóval végső soron azt kérdezem, csak a fogyasztás számítana? (Címkét nem elég nézni, tesztek sokkal pontosabbak.)
U.i. Gumis topikMi ez, VP3 klub? Ide is megérkezett a garnitúra, auto-stop.hu ajánlott olcsó forrás, DOT miatt külön telefonáltak.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz VGYke #168278 üzenetére
A gyárból 5w30-al gurult ki. Valóban ez a legideálisabb viszkozitás ehhez a motorhoz, de ha eddig 10w40 vagy 5w40 volt benne, akkor maradnék az 5w40-él. Valóban a VW 502 00 szabványt kell teljesíteni az olajnak.
A képen longlife olaj van, ami nem ehhez a motorhoz lett kifejlesztve. Van olyan 5w30, ami tudja a VW 502-őt.De pl a Castrol Edge 5w40-et nagyon szereti ez a motor.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz VGYke #172391 üzenetére
A Passat kombi csomagtérajtaját belülről nyitotta a szerelő: bemászott a hátsó ülés felől, levette a burkolatot és hozzáfért a mechanikához. Donor autó volt, nekem csak a hátsó lökös kellett.
A Bora gondolom, szedán, de az elv ugyan az: ülést lefekteted, bemászol, leveszed a borítást és kinyitod.
Nem tudom, a kulcs mechanikusan nyitja-e a csomagtartót a csomagtartó zárba dugva, vagy elektromos impulzust ad a nyitónak. Ha utóbbi, akkor vagy a motor ment tönkre, vagy a kábel valahol az átvezetőben.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz VGYke #180135 üzenetére
PoHu elég sza,r azt sajnos én is tapasztaltam. Az Óbudai autójavító-val viszont jó tapasztalataim vannak.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Doki16
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz VGYke #183649 üzenetére
Keresnék egy maszek helyet, egyrészt több szem többet lát, másrészt az árak is barátságosabbak lesznek. Assistance meg úgyis ketyeg gondolom, szervizkönyv folytonos, nincs semmi látnivaló...
Ezek közül a lengéscsillapító porvédő lenne sürgős szerintem, de magad is tudod ellenőrizni, a kerék mögött látszik. Ha lyukas és kilátszik a króm lengéscsillapító szár, akkor a piszok ki tudja koptatni a tömítést illetve szárat, végül lengéscsillapító csere az eredmény. De azért a fék, futómű további tételek sem olyanok, amiket érdemes sokáig halasztani, tömítés pedig a szivárgás mértékétől függ igazából - ha tömítetlen a levegő rendszer, akkor túlórázik a turbó, több a koksz, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz VGYke #183649 üzenetére
Ami hibákat felsoroltál, azok teljesen "normálisak", korból/használatból fakadnak. Szerintem semmi "extra".
Fék - nem is kérdés, a legfontosabb egy autón, normális hogy elkopik és cserélni kell
Porvédő - érdemes mihamarabb, mivel a lengéscsillapító is tönkre mehet a bejutó kosztól
Szilent - rendellenesen fog kopni a gumi, rossz úttartás, etc.
Rugó - kicsit korainak tartom a rugótörést, de ha már ez van akkor párban érdemes cserélni
Turbónál tömítés - apróság, megesik, filléres tétel, érdemes cserélniAz ajánlaton a többi tétel nagy részben csavar és segédanyag a fentiekhez kapcsolódóan.
Azt ne feledd, hogy ezek márkaszervizes árak, gyári alkatrésszel. Amennyiben nem ragaszkodsz a márkaszervizhez és a gyári alkatrészhez, akkor egy kisebb műhely ezeket a feléből, de inkább kevesebből megoldja. Minőségi alkatrésszel.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Reggie0
félisten
válasz VGYke #186084 üzenetére
Ha az olajra gyanakszol, akkor helybol egy valtoolaj cserevel kene inditanod, az annyira filleres sztori az esetleges tovabbi karokhoz kepest, hogy nem eri meg ezen vacakolni. Vedd ugy az elso flakont, hogy az egy atmosas koltsege volt.
Mellesleg, ami ugy kezdodik, hogy megszenvedtek vele, az sosem hangzik jol
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz VGYke #202466 üzenetére
Ez egy olyan felirat ami lényegében azt jelenti, hogy vigyázz lehet bezártál hátra egy gyereket és nem fog tudni kiszállni ha be van kapcsolva a gyerekzár. Új rendszernél már ez nincsen, ott érdekes módon csak a mobiltelefon kivételére figyelmeztet
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
VGYke
addikt
válasz VGYke #202894 üzenetére
Erre az akkus kérdésre senkinek nincs ötlete? Most 63Ah akku van a járműben, döglődik, csere kellene. De nem vagyok meggyőződve arról, hogy gyárilag ilyen kell bele. Az OK, hogy minél nagyobb a kapacitás annál jobb, de nem hiszem hogy a generátor, töltő elektronika szempontjából mindegy lenne milyen akku van az autóban. Hézagos ismereteim szerint a töltőáramot az akku kapacitása határozza meg, és ha adott a töltőáram, nem mindegy milyen kapacitású akkut tölt.
Tudtok segíteni?kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz VGYke #202983 üzenetére
Mehet nagyobb, annyi hogy a nagyobb akksit lassabban tolti fel teljesen a generator. En a gyari 48Ah-s helyere 65Ah-sat raktam. Nincs vele semmi gond.
De amugy igen az okolszabaly az, hogy a toltesi erosseg a nevleges kapacitas 10%-a ameperben merve. Ettol alacsonyabb lehet, a magasabb nem ajanlatos viszont.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Lacess
tag
válasz VGYke #209018 üzenetére
"Szerintetek mit tehetünk hogy a legkevesebb rácseszéssel jöjjünk ki ebből a helyzetből?"
Kérdezzétek meg, hogy mennyi eddig a matek a mentésre és a csereautóra, illetve tokkal-vonóval az eddigiekre. Amennyiben kevesebb mint az ott kiajánlott ár a kulcsra, akkor fizessétek ki az eddigieket és viszlát. De olcsó már sajnos nem lesz a mutatvány. Egy kulcsot meg, ha nincs másik, csináltattok ahol tetszik.
De ha a számla már meghaladta a kulcs árát, akkor az annyi volt sajnos.A helyzet az, hogy a Mobilitásgarancia pont arról szól, hogy az ember "mobil tudjon maradni". Ez jelen helyzetben így volt megoldható. Valahol értem a felháborodást (már ha van), de ott és akkor mi lehetett volna az alternatíva?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz VGYke #209026 üzenetére
Gondolom!! úgy kezelték, hogy nem lehet beindítani/biztonságosan közlekedni vele. Ebből meg az következik, hogy valahogy amúgy is oda kell jutnia a csereautónak, illetve a tiéteknek a márkaszervizbe. Ez egy autómentővel a legegyszerűbb. Meg nyilván valamiből meg kell élnie a szolgáltatónak is. Kb. még jobban is járt párod ezzel a megoldással.
A másik kb. az lett volna, hogy kijön az autómentős, felteszi a Jettát, párod az autómentős mellett elzötykölődik Zalaegerszegre, ott kivárja míg kap csereautót, majd mehet Isten hírével. A délutánja el is ment volna ezzel.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz VGYke #209029 üzenetére
Nyilván ez nem nyugtat meg, de a diszpécsernek sok fogalma nem lehet a rendezvényről.
Szerintem itt már nagy csodát nem lehet tenni, csak fizetni, sajnos. Esetleg még a kulcs árába lehetne belekapaszkodni, hogy egy kicsit csökkenjenek a költségek. Feltenném a kérdést, már amennyiben a kulcsot kéritek, hogy hogy lehet az, hogy máshol a kulcs 80párezer Ft-ba kerül, míg itt több mint 120rongyba. Miközben pont ugyan onnan rendeli mindegyik az alkatrészt. Esetleg oda dugni az árajánlatot feltanítással együtt az orruk alá. Talán így csökkenthetőek kicsit a költségek.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
veterán
válasz VGYke #215834 üzenetére
Befogott kormányzár + kitekert kormány + úgy rángatták fel a trélerre, akkor elmehetett a futóműbeállítás. Vagy esetleg a futóműhöz kötötte a kábelt amivel felhúzta.
Részemről akkor viszem futóműbeállításra, ha előtte nagyobb ütés érte. A 8,5 éves Golfot még nem kellett. A másikat odavertem az útszegélyhez + másik rugókat kapott, ezt követően elvittem (26600 Ft).
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Programozás topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest