-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Ricsx #124978 üzenetére
Nem, ugyan azt fogja tudni. A VA lesz érdembe változás.
Exhaust Bore size
36.60mm A/R=.65 on GT1749V and VNT15
37.26mm A/R=.61 on GT1749VACompressor Exducer size
44mm trim=55.6 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor old VNT15 AFN and early AHF
49mm trim=44.8 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749V and VNT15
49mm trim=48 (34mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749VA(#124983) Ricsx:a motor karakteréből adódóan úgy is 2000től fog megindulni igazán szóval a VA-val se fog jobban ugrani alulról annyival mint pl a vnt15/ 1749v párossal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #125006 üzenetére
Az AHF nagyobb csúcsokkal, kisebb turbó nyomással tudta a 81kw-ot és 235Nm-t, mivel euro2. Az ASV már euro 3, emelték a nyitási nyomást 300barra, kisebb csúcsokat kapott(finomabban porlaszt), és picit nagyobb turbó nyomást, így lett euro 3. 0,1 bar a különbség, mielőtt kérdeznéd. Ezért mondom, nem láttam még ASV-t VNT15-el csak 1749V-vel.
Az ASV blokk is más. A PD dugattyúit kapta.
Ezért megy jobban az ASV az AHF csúcsaival, azok nagyobbak és a szoft nagyobb turbó nyomást is ad hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #129077 üzenetére
Ha CR, akkor jól meggyilkolta a magasnyomású pumpát. Nem mehet szárazon, mert leforgácsolja magát. Szigorúan tilos indítani üres szűrővel vagy levegős rendszerrel!!!
2010 utáni autókon nem indul az üzemanyag pumpa a tankban a gyújtás ráadásával, csak amikor elkezd tekerni az önindító. Ezért kell bekapcsolni a pumpát és 3x 60 másodpercig járatni. Ez feltölti a szűrőt és kinyomja a levegőt a tank irányába. Csere után úgy kell indulnia, mintha nem is bontottál volna semmit. Pöccre.
do3om kolléga elmeséli neked, neki cseréltem, légtelenítettem diaggal... Előttem a szerelője órákat szívott, mire sikerült beindítaniuk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #129082 üzenetére
Azt csak fel kell önteni, nincs a tankban segéd pumpa, csak szívókosár. Mindent az adagoló csinál. Az átlátszó csövet fullra felöntöd, meg a T szelep helyén a szűrőt fullra. Pöccre indul, ha nincs levegő az átlátszó csőben. a cseréhez szükséges egy fél liter tiszta gázolaj, hogy legyen miből feltölteni a rendszert.
I-sty 2010 utáni autóknál már nem. Majd meglepődik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #131028 üzenetére
Álltsd vissza a gépeden a dátumot 2012 februárra. Ha akkor sem megy a 12.12-vel, akkor valami gond van. A magyarral soha nem fog menni, nem ahhoz van a kábel. Nem megy bármelyik verzióval, csak kizárolag azzal, amit a kábelhoz adnak. Amilyen nyelvvel vetted, olyat kell használni, nem lehet össze-vissza installálgatni mindenféle verziót, mert ha a firmwaret felül írod a kábel CHIP-jében, akkor onnantól csak read-only lesz és csak a VCDS lite-al fogod tudni használni.
-
momo2828
tag
válasz Ricsx #131047 üzenetére
Nekem azzal volt szopás, hogy először rossz verziót raktam fel, ami más drivereket is rakott, és amikor letöröltem, először a VCDS-t töröltem le. Persze a driverek ott maradtak, azt meg utólag nem engedte letörölni a vezérlőpult, programok eltávolítása listából.... Így a rossz verziót visszaraktam, először töröltem drivert, majd rossz verziójú VCDS-t, aztán gépresi, aztán jó verzió telepít, és annak a 64 bites exe-jével ment csak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #131050 üzenetére
Akkor öli meg a net, ha onnan engedsz neki update-ot húzni és installálni, ha ez történt, még talán akkor is menthető a kábel, de felül kell írni a FW-t a kábelben lévő chipen. Van hozzá progi is meg firmware is, de jó lenne ha nem ez lenne a helyzet, mert komplikált elmagyarázni, hogy mit kell csinálni. Hamarabb megoldom teamvieweren keresztül, minthogy valakinek elmagyarázzam.
Nem minden esetben lehet megmenteni a kábelt, de egy próbát lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz Ricsx #131465 üzenetére
Igyekszem kitapasztalni, hogy nem karcos. Ha kettőből áthúzod négybe, de nem engeded fel a kuplungot, és úgy háromba, akkor nem karcos.
Visszaváltásnál sem karcos, illetve ha viszonylag alacsony fordulaton váltok fel, akkor éppen csak picit érezni.
Az összes többi fokozat viszont hibátlan.
-
xmad
őstag
válasz Ricsx #131473 üzenetére
Nalam is sokszor akadnak a fokozatok.. de sok embernél..
Eleg fos a rudazata szerintem azert.. a dizeles bowdenes de az nagyon puhán járGyari valto olajat meg kapsz akarmelyik porsche kirendeltsegen
G060 726
4200 literje
Szerk:
Ja latom tied dizeles 😃 Bocs.
Akkor nem tudom, az 1.9tdi biztosan bowdenes
A pd nem tudom.De a G060 726 az az 1.6 benzinesbe kell
Tiedbe nem biztos hogy ez
De markaszervizbe megmondjàk[ Szerkesztve ]
-
-
csiga8
senior tag
válasz Ricsx #131497 üzenetére
Elvileg ezek élettartam feltöltésűek és csak a szintet kéne ellenőrizni X ezer (40-60?) km-ént.
A gyakorlatban ajánlott 80-120 ezer km-ént ledobni belőlük. Az enyémben 256.000 Km van, nemrég vettem, így lecseréltettem benne a váltóolajat (is).
Előtte is picit karcos volt a váltó, ( a harmadik) bíztam benne a friss olajtól jobb lesz majd, de nem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #132374 üzenetére
Has meg van húzva az anya, ami az ellensúlyt rögzíti, akkor a váltóban lóg a tengely, amitől akadhat, de nehezen javítható. Ha lehet húzni az anyán, és elmúlik a lógás, akko csak a súly mozgott, amitől szintén akadthat.
m3tr0 Mindenre. Ha már így kezded, hogy félsz a kettőstömegűtől, meg se vedd. Az az egyik legolcsóbb része.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Ricsx #132606 üzenetére
Mióta utána igazítottam (+107%) azóta nekem is nagyon pontos.
Nekem 7% volt az eltérés. Ennyivel mutatott kevesebb a BC mint a spritmonitor.Novum Forum Siculorum
-
atos19881101
senior tag
válasz Ricsx #135032 üzenetére
Találtam egy elméletileg jól dolgozó kollégát. Az én szekeremre 35k-t mondott prémium wax-al. Ha kell adok elérhetőséget.
Más:
Tudja valaki, hogy mivel lehetne megkenni ezt az alkatrészt? (13) Az a gondom, hogy az üveghez hozzáér és mivel már megkeményedett az idők folyamán, ezért nyöszög. Rohadt zavaró. Ha kicsit lejjebb húzom az ablakot, akkor elkussol (nem feszül neki az üveg). Illetve ha vizes, akkor is csendben van. Ötlet? A zsír nem jó, mert összekeni az üveget.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban