-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricsx
tag
Sziasztok,
van egy ASV(110LE) motorkódos 2000-es évjáratú Audi A3-asom. Ezekbe az összesbe VNT15 turbót szereltek gyárilag?
-
Ricsx
tag
válasz tresh #124977 üzenetére
igen,pont erre gondoltam,hogy lehet e a 1749V? Valahol azt olvastam,hogy elvileg ugyanaz,gyakorlatilag meg a 1749V meg több levegőt tud szállítani?Vagy hogy is van ez? Lehetséges hogy a 1749V-vel chip-el több LE/nyomaték jön ki mint a VNT15-el? Egyébként ezt hogyan tudnám megnézni?
-
Ricsx
tag
válasz tresh #125002 üzenetére
Hol lehet ilyen turbókat venni,vagyis talán inkább úgy kérdezem hogy hol érdemes?Újonnan érdemes gondolom venni ezt a bizonyos 1749VA-t is(kíváncsi vagyok mennyibe kerül).Ezzel mondjuk tegyük fel,hogy 160LE-t szeretnék.Itt elég csak a turbó csere+502+chip?Kuplung,váltó stb bírják? Kevlároztatni nem szívesen akarnék mert elvileg kicsit bakkecske módjára lehet vele közlekedni (bár nem tapasztalatból írom)
-
Ricsx
tag
-
Ricsx
tag
Nincs véletlenül valakinek magyar Audi A3 8l könyvecskéje?az enyém német :-/ így nem mindent értek
-
Ricsx
tag
Sziasztok,
2000-es évjáratú Audi A3 8l típusú kocsimon a bal első fényszóró búra kapott egy kavicsot amitől elrepedt az egész függőlegesen.Ennek cseréje egyszerű? Ragasztva lehet vagy kipattintható?
ez jó lehet? [link] -
Ricsx
tag
Sziasztok,
valakinek ötlete,hogy mi lehet a baj?
Probléma a következővel: Audi A3 1.9 TDI 110LE 2000 évj.
Gyújtásra téve a műszerfalon a visszajelző kis lámpák kicsit villognak(mintha kevés lenne a feszültség) és ahol írja a hőmérsékletet(hőfok állítás) ott is vibrál a kijelző. Climatronic kódot használva,hogy kiírja az akku feszültségét megtettem.9-10V között ugrál.Akkumulátorra rámérve multiméterrel 12.5+ Volt.Kocsi beindul,de tapasztaltam motor leállást is.Leállás után pöc-röf indul. Szerintetek?? -
Ricsx
tag
válasz Morris #126356 üzenetére
De az akkumulátorra rámérve multiméterrel a sarukon normális adatok jönnek. Mégis lehet az a baj azt gondolod?
Ja még azt kifelejtettem,hogy miközben gyújtáson van,néha elindulnak a motortérben lévő ventilátorok egyszerre,klímáé és a motoré is egyszerre elindulnak lassan,majd megállnak és esetleg valamikor újra elindulnak lassan forogva.Szerintem van köze a dologhoz,hátha ez az info még segít a hiba feltárásában....Tudom távolról és látatlanban nem egyszerű,de ha esetleg még vannak ötletek ne tartsátok magatokban
[ Szerkesztve ]
-
Ricsx
tag
Valaki tudja esetleg hogy melyik tolatókamera lehet jó a 2000-es évjáratú A3-hoz?
Szeretnék rendelni,csak nem tudom melyik lehet jó
[ Szerkesztve ]
-
Ricsx
tag
Tresh! Te sem tudsz segíteni?
-
Ricsx
tag
válasz i-sti #126575 üzenetére
Nekem az olaj hőfokát nem mutatja az 1.9 TDI nek,de a víz az télen a mínuszokban fűtés nélkül(ülésfűtés persze megy) vagy kevés fűtéssel kell 15km is mire felmegy 90fok-ra. Van benne elméletileg 3 izzítógyertya,ami ha jól tudom akkor a külső hőmérséklettől függően kapcsol be és melegíti a vizet. Úgy tudom 5fok alatt kapcsol be 1 és talán hidegebb időben bekapcsol mind három.Nem tudom pontosan,aki tudja ne tartsa magában
Ezek az izzítógyertyák egyébként veszíthetnek a hatásfokukból?Érdemes megnézetni szerelővel?
Egyébként szeretném én is,hogy minél előbb elérje az üzemi hőmérsékletet,mivel lehetne ezt jócskán felgyorsítani?ui.: Édesanyám 1.4 polo-ja mínuszokban is 2-3 km alatt 90-en van
-
Ricsx
tag
Sziasztok,
hogy témánál is maradjak Én is...
Audi A3 2000 évj. 1.9 TDI 110LE+chipNapokban ugye nagyon hidegek vannak.
-11°C ban mikor nem cska ülésfűtést használtam hanem 19-20°C -ra volt beállítva a fűtés akkornem ment fel 90-re még 25km alatt sem,talán 26-28 körül érte el.70-ig viszonylag hamar felmegy (talán a melegedést segítő elektromos gyertyák eddig fűtenek?) Egyik nap -6°C ban indultam el,viszonylag sokat ketyegett bizonyos dolgok miatt a kocsi 5 percnél többet is akár.Ekkor csak ülésfűtést használtam és ~7 km alatt volt 70°C on. Nem tudom ezek mennyire jó értékek,termosztát cserélve volt kb 2 éve de nem tudom hogy milyenre. Mennyire számít itt a termosztát minősége a hőfok elérésének a sebességében.És volna kérdésem aki esetleg tudna segíteni...
Az autót beindítottam 3x izzítottam a -10°C ban....beindult majd elkezdett villogni az izzítást visszajelző ikon.A kocsi alapjárata 1200-as fordulaton megy(tehát magasabban) Gázpedál nyomására nem reagál semmit sem!
Mi a fene lehet a baja?Nem volt valakinek hasonló,vagy esetleg valaki tudja a megoldást?
ELM327 BT-os kis kütyüvel próbáltam kiszedni a hibakódot androidos telefonnal de semmire sem jutottam.Múltkor sem sikerült kiolvasnom vele,pedig akkor is volt benne hiba. -
Ricsx
tag
válasz Mágus2 #128994 üzenetére
Szia,
elsősorban köszönöm a válaszod,de nem tudom ez pontosan mit jelent így laikusként vagy milyen alkatrészt követel ez meg. ELM327-el torque nevezetű programmal nézegettem 1-2 dolgot és a gázpedál nyomására mutatta százalékban hogy mennyire nyomom le éppen(tehát a program mutatta hogy mennyire nyomom le a pedált) ez nem azt jelenti hogy működik a gázpedál?vagy ez így nincs összefüggésbe azzal amit te mondtál?
-
Ricsx
tag
válasz F_Zolee #129001 üzenetére
Hát sajnos én sem tudom eldönteni hogy a termosztátom tökéletes-e,mármint van e olyan termosztátnál hogy félig jó?! 2 éve lett cserélve a termosztát,csere előtt már +10 fokban sem ment fel 90 fokra,csak 70-re.
De amúgy szerintem logikus lehetne,hogy az erősebb fűtéssel visszahűl a víz kicsit alapjáraton.Pont a napokban teszteltem...leálltam vele kint -10°C és vártam kicsit veele fűtést felnyomtam és visszaesett 80°C ra -
Ricsx
tag
Valaki használ itt BT os ELM327-et? Miért nem tudom vele kiolvasni a hibakódot,elindítom a torque nevű applikációban a keresést de azt dobja ki hogy nincs hibakód...Mit nem csinálok jól?
-
Ricsx
tag
válasz Mágus2 #129100 üzenetére
okés,köszönöm mindegyikőtöknek VCDS-t veszek. Informatika részen otthon vagyok,de ezeket a kábeleket már 1 órája nézem Muszáj lesz itthonra valami amivel ki tudom néha olvasni én a hibakódot és akkor el tudom vinni olyan szerelőhöz aki nem tud hibakódot olvasni. Most meg vagyok csüngve szerelő nélkül és így főleg autó nélkül
-
Ricsx
tag
válasz i-sti #129102 üzenetére
Sajnos szűkösek a lehetőségek. Akihez vinném de nem ér rá újabban semmire ő ki is tudná olvasni és meg is tudná csinálni,de a bizalmamat már elveszítette Szoktam hordani egy viszonylag idősebb szerelőhöz is, Ő nem tud laptoppal "mókerálni" Az én tudásom meg kimerül az izzók cseréjében XD
[ Szerkesztve ]
-
Ricsx
tag
Jó estét.
Mágus és a többiek!
Mágus javaslatára vásároltam egy VAG 12.12 VCDS diagnosztikai kábelt.Ennek használatában tudna valaki segíteni? Mi is a kábel verziója,mit jelent..? 12.12 -es kábelt csak 12.12-es verziójú VCDS programmal lehet használni?
Jelenleg feltettem egy VCDS 11.11.5 verziójú programot de hibát ír ki a port kiválasztása után.Hibaüzenet: Port státusz: ok
USB könyvtár verzio: 03.01.19 USB meghajtó verziója: 02.06.01
Interfész nem talált.[ Szerkesztve ]
-
Ricsx
tag
válasz Mágus2 #131025 üzenetére
Kaptam hozzá VCDS Release 12.12-t (17716 codes loaded/angol) Ezzel is ugyanazt írja ki mint az általam letöltött magyar nyelvű 11.11.5 verziónál. Viszont a cd-n találtam még olyant hogy VAG-COM Release 409.1-US (7558 codes loaded) és ha ezzel csinálom meg a tesztet akkor megtalálja az interface-t.
-
Ricsx
tag
válasz Mágus2 #131034 üzenetére
Basszus én meg azt hittem hogy mehet bármelyik programmal.Gondoltam mégis csak jobb lenne a magyar erre az volt az első amivel kipróbáltam...ugye a 11.11.5 az magyar nyelvű volt.Ha vissza állítom az általad írt dátumra az időt is ugyanazt a hibát dobja fel. VAG-COM 409.1 az = lite ? Ez ugye ami a test gombra kattintva nem ír hibát,ez is a hozzávaló cd-n volt.
-
Ricsx
tag
válasz Lacess #131247 üzenetére
Nem hiszem hogy a -20 miatt szakadt el,szerintem inkább az idő vasfogai...Nekem tavaly szakadt el a 2000-es Audi A3-ason.Gondolkodtam én is a megoldáson,de aztán elmaradt most újra felkeltetted az érdeklődésemet,hogy össze lehet e ragasztani valahogy amúgy Én rá szoktam tenni a tankajtóra ahogy előttem is mutatják képen. De valóban jó lenne oda az a "kötél"
-
-
Ricsx
tag
válasz csiga8 #131475 üzenetére
Az a baj,hogy nem tudom
Szerelőm azt mondta kicserélte Én meg csak fizettem. Sajnos nem tudom mit tett bele. Ha esetleg nem teljesen azt tette amit kellene akkor lehet amiatt az erősen akadozó váltó? Egy időben mindig azt mondta a szerelőm,hogy nyissam fel a motorháztetőt és zsírozzam be azt a részt ami mozog a váltáskor.Vajon segítene?Eddig még nem tettem meg.